Tot nu toe alleen vruchtje verloren

Discussion in 'Miskraam' started by Pioen, Jul 13, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pioen

Pioen Fanatiek lid

Jun 11, 2008
    1,903
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik heb vrijdag te horen gekregen dat de echo niet goed was. Ik zou zo'n 8,5 week zwanger zijn maar het vruchtje was veel te klein.
    Nu heb ik gisteravond het vruchtje verloren, erg duidelijk.
    Maar het rare vind ik, geen bloed. Ik heb al wel een aantal dagen bloedrige afscheiding, maar ik verwacht toch heel wat meer met een miskraam:( Bij het vruchtje zat wel wat bloed, maar ook niet heel veel..
    Zou t dan nog komen?

2. indy1972

indy1972 Lid

Feb 7, 2010
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou het even afwachten en anders gewoon een controle echo vragen bij VK of gyn? Kijken of er nog iets achter is gebleven. Bij mij heeft ooit 2 maanden lang een restant placenta gezeten zonder dat ik het wist, met als gevolg ineens heftige bloedingen die niet meer stopten, dat wil je niet. Laat je dus ff goed controleren als je het niet vertrouwd.

3. Pioen

Pioen Fanatiek lid

Jun 11, 2008
    1,903
    0
    0
    Oke dankjewel!
    Ik heb aanstaande dinsdag controle, heb net gebeld.. Ben benieuwd. Is het er bij jou vanzelf toen uitgekomen? Of heb je een curretage gehad?

4. indy1972

indy1972 Lid

Feb 7, 2010
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij is er nog niks op gang. Moet maandag voor tweede echo en dan wacht ik denk ik eerst of het vanzelf komt en anders een curretage. Succes dinsdag, ben benieuwd! Hoe voel je je verder?

5. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

Nov 3, 2007
    1,968
    1
    0
    NH
    in eerste instantie sterkte met je verlies :( ik weet wathet is om je kindje te verliezen...

ik heb 1 keer een heel vruchtje verloren en toen ook gewoon bloed als een flinke menstruatie.

sterkte!
    liefs Miek

Share This Page