Helemaal klaar mee

Discussie in 'Miskraam' gestart door Line77, 13 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    Ruim acht weken geleden heb ik mijn curretage ondergaan, ik dacht echt weer zwanger te zijn, maar het is nog steeds oud Hcg! Ik ben er helemaal klaar mee, mijn oude Hcg was 39, hopelijk word ik nu snel ongesteld en dan kunnen we die periode achter ons sluiten.

2. Trees

Trees Niet meer actief

bah wat vervelend! je kunt pas beginnen met afsluiten als je lijf het ook weer 'doet'. Ik hoop dat je snel ongesteld bent!

3. DeboravB

DeboravB Actief lid

12 sep 2008
    131
    0
    0
    Huisvrouw
    Wildervank (Groningen)
    Ik begrijp wat je bedoeld.
    Ik hoop dat je ongesteldheid snel komt.

Knuf,
    Debora

4. Noukie 81

Noukie 81 Actief lid

26 aug 2007
    264
    0
    0
    noord brabant
    sorry, maar ik heb een hele gekke vraag, ik ben nl afgelopen do gecurreteerd en nu hebbne jullie het steeds over het testen van hcg hormoon, wanneer doe je dat? en hoe doe je dat? heeft dat dan weer met je menstruatie te maken? sorry voor deze domme vraag misschien,maar dit is bij mij nl nog nooit ter sprake geweest. alvast bedankt en iedereen heel veel succes

5. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    Je kan je Hcg testen door een zwangerschapstest te doen, positief betekent dat er nog Hcg in je lijf zit. Ook kan je aan je huisarts of je gyn vragen of ze bloed willen prikken omdat je wilt weten of je nog Hcg in je lijf hebt. Enne dat zijn geen domme vragen, ik wist er ook niets van voor mijn miskraam.

6. Trees

Trees Niet meer actief

Alleen doen de meeste artsen of vk echt geen bloedtest in zo geval :( Je kan het zelf testen door over een paar weekjes een zwangerschapstest te doen. Stel je raakt meteen weer zwanger en je hebt tussendoor een negatieve test gehad, weet je dat de positieve test van een nieuwe zwangerschap wegkomt en dat het geen oud hcg is.

7. Noukie 81

Noukie 81 Actief lid

26 aug 2007
    264
    0
    0
    noord brabant
    bedankt voor mijn vraagjes tussendoor het word mij steeds duidelijker Bedankt.

8. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    Ik had na 5 weken nog steeds een positieve zwangerschapstest en toen mocht ik bij de huisarts prikken. Uitslag 460, zij heeft mij teruggestuurd naar de gyn die een week later weer heeft gerpikt: uitslag 250
    Toen ik deze week nog steeds postitief teste mocht ik de volgende dag komen om bloed te prikken: uitslag 39. Over twee weken mag ik me weer melden om te prikken.
    Bij mij doen ze er helemaal niet moeilijk over...gelukkig...

9. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    pff wat duurt dat lang zeg! na mij bbz in oktober stond de teller twee weken op nul en 28 dagen na operatie had ik weer een cyclus
    Sterkte/succces ermee

10. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    Ik zou er een moord voor doen, oud Hcg eruit, nieuw erin ;)

11. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Ik ben dinsdag naar het ziekenhuis geweest om bloed te laten prikken en een echo te laten maken omdat ik 12 weken na mijn miskraam nog niet ongesteld ben.
    De arts zei dat er een eitje op springen staat maar vond het wel vreemd dat het zo lang duurde.
    mijn vriend en ik gelijk geklust dus wie weet.
    maar ergens heb ik ook zoiets van eerst maar weer een keer ongesteld worden en dan weer met een schone lei beginnen.

dinsdag a.s hoor ik of er nog HCG in mijn bloed zat.

12. Supernanny

Supernanny Actief lid

10 jun 2008
    202
    0
    0
    @ Line: Ik kan mij voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent, ben ik ook. Ik heb 26 oktober mijn tweede miskraam gekregen met 5w5d. Pas sinds afgelopen week, 11 weken later, is het hcg pas uit mijn lichaam. Ik had na 3 weken nog steeds positieve testen en had bloedverlies. Dacht toen ongesteld geworden te zijn, maar dat kon niet. Toen mocht ik meteen naar de verloskundige en moest mijn hcg laten prikken. De uitslag kreeg ik de week erna bij de gynaecoloog. Week daarna weer prikken en het was niet gezakt, de gynaecoloog vermoedde dat ik weer zwanger was, maar dat kon niet. Wilde ook wachten met weer zwanger worden tot ik ongesteld was geweest. (Was ik tussen mijn eerste en tweede miskraam niet) Maar wacht nu nog steeds... Hoop het aanstaande week te worden alles te kunnen gaan afsluiten. Hoop dat jij ook alles snel kan gaan afsluiten en je snel ongesteld gaat worden!

13. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    Heb gisteren wat bloed verloren, maar niet echt ongesteld. Volgende week vrijdag weer Hcg prikken. We klussen vrolijk verder en hopen op een snelle zwangerschap

Deel Deze Pagina