2de zwangerschap ook bekkeninstabiliteit?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mom2Be92, 12 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mom2Be92

Mom2Be92 Bekend lid

17 okt 2013
    521
    4
    18
    Almere
    Dag lieve dames,

Wij willen heellll graag een tweede kindje. onze dochtertje wordt over 2 maanden 1 jaar en wij willen heel graag weer zwanger worden. Alleen we zitten met de dilemma dat ik tijdens mijn eerste zwangerschap al met ongeveer 16 weken last had van bekkeninstabiliteit di alleen maar erger werd. Nou volg ik een duale opleiding tot wijkverpleegkundige en begin september met mijn laatste jaar. Eigenlijk zou ik tot december voltijd gaan werken 32 uur per week en dat is 7 uur beginnen in de wijk tot 12 uur en daarna op kantoor tot 3 uur. Voorheen werkte ik in een verpleeghuis dus ik weet niet hoe dit zal bevallen......Wie heeft ervaring hiermee? 2de zwangerschap en bekkeninstabiliteit? En hoe is het leven met een kleintje van 19 maanden en een pasgeborene?
    Alvast bedankt dames

xx

2. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    mijn ervaring wat betreft de BI, ik merk dat ik sneller pijn krijg, maar ik kan het geen BI meer noemen zoals de vorige keer.
    was er ook heel bang voor, maar heb nu vrijwel nergens last van, zolang ik maar op mijn grenzen let

3. Mom2Be92

Mom2Be92 Bekend lid

17 okt 2013
    521
    4
    18
    Almere
    Oke wat heb je allemaal precies gedaan? mijn vorige zwangerschap begon het vrij vroeg en ik werd door een fysio gelijk met een band tussen me handen gedrukt....

4. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    eigenlijk niets anders dan normaal. wel veel blijven wandelen om zo de spieren sterk te houden (ben ook nog eens hypermobiel dus moet sowieso al oppassen).
    blijkbaar is mijn lichaam dit keer gewoon liever :)

5. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.227
    23.300
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Een tante van mij belandde tijdens de bevalling van de tweede door haar BI in een rolstoel. Zij had er bij de eerste ook last van. Ze zit nu niet meer in een rolstoel, maar werken in de zorg wat ze altijd deed, kan ze niet meer.
    Ik zou zelf trouwens eerst mn opleiding afmaken.

6. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Collega van mij bij eerste al klachten ook rond jou termijn.Bij 2de nog eerder. Uiteindelijk aan huis gebonden geweest tot maaaaanden na de zwangerschap, kindje wordt bijna 2 en ze is nog niet hersteld. Kan niet lang.lopen, autorijden meer dan 30km Ect allemaal niet m ogelijk. Waarschijnlijk komt.t nooit meer helemaal goed..

Deel Deze Pagina