Bruine afscheiding en elke maand overtijd

Discussion in 'Zwanger worden' started by Fashion88, Jun 9, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fashion88

Fashion88 Actief lid

Mar 19, 2009
    345
    0
    0
    Ik heb al een tijdje(meer dan een half jaar) elke maand last van dat ik meer dan 5 dagen overtijd ben(mn cyclus veranderd dus elke maand weer echt irritant), elke keer word ik weer ongesteld, de laatste keer werd ik heel erg ongesteld met veel pijn en het bloedde heel erg. Maar deze maand was ik tot vandaag 12 dagen overtijd en nu heb ik een heeel klein beetje last van bruinige afscheiding sinds vanochtend, er zit niks roods bij alleen dat bruine.. Ik heb wel een beetje kramp in mijn buik, ik weet niet of ik nou normaal ongesteld ben, ik vind het heel verwarrend, weet iemand misschien wat dit zou kunnen zijn? Groetjes Fashion88

2. Meisje89

Meisje89 VIP lid

Jun 9, 2009
    7,162
    1,395
    113
    Female
    België
    Ik heb altijd bruine afscheiding een paar dagen voor ik ongi word. Duurt een 4 à 5 dagen en dan krijg ik mn regels!

3. Fashion88

Fashion88 Actief lid

Mar 19, 2009
    345
    0
    0
    Oke
    Ik heb dat eigenlijk nooit gehad. ik heb normaal altijd een dag voordat ik ongesteld moet worden heel veel pijn in mn buik, en als ik ongesteld word meteen echt bloed(heel erg meestal)maar nu vind ik het echt raar dat ik alleen een heeel klein beetje bruine afscheiding heb, hoef mn tampon niet eens in te houden..

4. Dragonfly

Dragonfly Niet meer actief

Hey Fashion,

ik heb/had ook altijd eerst een dag bruine afscheiding voordat het begon. En toen wij voor een kleine gingen liet mijn cylcus me ook ineens in de steek. Ik ging van superregelmatige cyclus naar een zeer wisselende waardoor je steeds over tijd lijkt. De hoop dat het misschien toch raak is en de frustratie als je dan toch nog ongi wordt 12 dagen te laat.
    Er is verder niet zoveel aan te doen. Het is alleen wel balen.
    Ik heb op advies van anderen hier op het forum tarwekiemolie-capsules (kruidvat) opgehaald om te proberen mijn cyclus weer een beetje normaal te krijgen, schijnt te werken. Het is bij mij alleen niet zover gekomen. Ik heb ze wel geslikt, maar was ineens zwanger :D.

5. Fashion88

Fashion88 Actief lid

Mar 19, 2009
    345
    0
    0
    @ Dragonfly: Bedankt voor je reactie &Gefeliciteerd met je zwangerschap :)
    Ik hoop ook echt dat het deze keer zover is, want elke maand zit ik er weer aan te denken en word ik toch altijd weer ongesteld.. :(
    Ja is wel een idee om te proberen want wil weer een normale cyclus hij verandert echt elke maand:S Krijg je daar nog bijwerkingen van van die tarwekiemcapsules?

6. Fashion88

Fashion88 Actief lid

Mar 19, 2009
    345
    0
    0
    Ik heb net trouwens mn tampon gecontroleerd maar daar zat maar een heel klein beetje bruinige afscheiding aan, ik heb dit nog nooit gehad. Ik heb nu wel de hele tijd buikkramp, lijkt heel erg op menstruatiepijn. Ik weet ook niet of ik nu echt ongesteld ben Gisteren zat ik nog aan een test te denken maar ik weet niet of dat zin heeft

7. Dragonfly

Dragonfly Niet meer actief

Tarwekiem capsules hebben verder geen nare bijwerkingen. Wel gunstige! :)
    Het zorgt voor een betere doorbloeding en ook voor een betere doorbloeding van de baarmoeder, wat weer gunstig kan zijn voor de innesteling en het embryo, waardoor de kans op een miskraam iets kleiner wordt.

Succes, hoop dat je cyclus weer een beetje mee werkt in de toekomst.

Groetjes Fly

8. Fashion88

Fashion88 Actief lid

Mar 19, 2009
    345
    0
    0
    Ik gebruik nu een paar dagen de tarwekiemoliecapsules, maar ik heb net voor het eten per ongeluk 2 tegelijk ingeslikt en een half uur daarvoor een paracetamol omdat ik buikpijn heb, weet iemand of het ernstig is dat ik er 2 heb ingeslikt?

Share This Page