Ik mag vanmiddag... ben eigenlijk best wel heel erg zenuwachtig. Ben als de dood dat hij zegt : wacht het nog maar even af.... pffff Heb mijn temperatuurlijst alvast klaarliggen haha
Ohh wat rot he. Snap je zenuwen, die voel ik ook nu al!!! Spannend hoor! Hoe ziet jou temp eruit>? Ik temp pas een week en zit op de 37,1, vrij stabiel maar vind hem aardig hoog! Zet hem op vanmiddag!
Thanks! Zal het nog wel laten weten.. Je temperatiuur is vergeleken met mij hoog ja.. maar ik kan niks met mijn kaart: 368a00 Ovulation charts on FertilityFriend.com (hoop dat je hem zo kan zien)
Vaag he, ik snap er ook niets van. Ik hopo maar dat mijn temp hoog is omdat ik mijn eisprong gehad heb.. anders gaan we wel erg hoog zitten Succes vanmiddag! Laat je weten hoe het ging?!
Wow Elmo!!! Dat is super!!! Geniet er van!!! Ondertussen ben k bezich met dag 68, als k kijk naar de anderen, zijn die veel langer bezich met hun cyclus. En zijn er ook veel bezich voor hun 1ste, spannend!!! Heb wel veel last van witte stinkende afscheiding ( sorry). Bij jullie ook?
@linda Succes bij de HA vanmiddag! Toen ik zwanger wilde worden van de eerste ook naar de ha gegaan na ruim 5 maanden geen ongi en hij zei idd wacht nog maar ff af. Als het over 4 maanden nog niet gekomen is kom dan maar eens terug!:x Ik boos natuurlijk, maar 2 weken later kwam de eerste ongi!!! Dus (in het ergste geval) als hij dat wel zegt, dan is er toch nog hoop hoor! En zag ik nou iemand schrijven dat ze al op 105 dagen zit? Dan ben jij (helaas) recordhoudster... Ik voel met je mee meid. Ben hard op weg zit nu op 101...snik
Ik ook rond de 100, mag van mzelf niet meer bijhouden Alleen bij mij is het niet de eerste ongi, maar gewoon in de reeks zegmaar die zo ontzettend lang duurt ineens.. bahh
Nou ik ben geweest hoor! Had een beetje gemengde gevoelens erover, maar denk dat het nu wel goed is zo: Mij verwijst hij niet door, na een jaar pas. Na wat doorduwen heeft hij me nu een primolutkuurtje gegeven van een week, zodat ik daarna weer eens ongesteld wordt. Maar verder moet ik dus de natuur zijn gang laten gaan, helaas pindakaas. Maar goed het is wel fijn om weer eens ongesteld te worden (klinkt raar), voel me nu gewoon verstopt haha. Maar mannetje zijn sperma gaan ze wel vast onderzoeken, als dat niet goed is hoeven we dan geen jaar te wachten. Dus ik ga over de 100, maar gelukkig is het einde van deze ronde in zicht! Zo dat was het even snel, nu eten
Ohh, ik ben blij dat je er een redelijk goed gevoel over hebt! En wie weet als je lichaam een zetje heeft gekregen.. komt het goed. Wat apart dat ze wel bij je man gelijk gaan kijken. Hoe lang ben je nu bezig? Wij zijn november gestopt, maar sinds april echt gericht bezig met ovu test enz. Fijn dat het erop zit voor jou zeg! Nu snel ongesteld worden en lekker verder!
@ Linda, relaxed dat je kerel meteen gecontroleerd wordt. Lees toch vaak dat ze mensen nog even door laten prutsen. Hopelijk wordt je lichaam gereset en gaat het daarna weer normaler verder @Marley, ben jij nu al langs de huisarts geweest? groetjes
vandaag dag 22 en nog geen positieve ovulatietest, ook geen temp verhoging. Het enige positieve is dat ik nog geen ei heb gehad en dattie hopelijk nog (OOIT?!) moet komen... cyclussen: 42 - 77 - 45 - ?
hier vorige week heel duidelijk eisprong gehad, nu afwachten wanneer menstruatie komt we hebben niet gesext op dat moment. zit inmiddels op dag 38 vorige maand dag 40 pas
Hoi allemaal, Ook ik heb last van lange cyclussen helaas... De eerste maanden nadat ik gestopt was met de pil leek het heel goed te gaan, cyclussen tussen de 31 en 40 dagen. Maar daarna duurde het 106 dagen voordat ik weer eens ongesteld werd. Ik was drie weken daarvoor met de Etos pillen begonnen dus dacht dat dat misschien wel geholpen had. Helaas zit ik nu alweer op dag 60. Ik vind het vooral vervelend omdat ik geen idee heb waar ik aan toe ben en dat het zwanger worden ook een stuk langer duurt. Ik zit na 9 maanden nog steeds pas in ronde 5. De volgende cyclus wil ik toch maar eens met ovulatie testen beginnen. Ik doe nu ongeveer eens in de maand maar een zwangerschapstest om te zien hoe het er voor staat. Maar elke keer die negatieve testen, daar word ik ook niet vrolijk van.
Hebben jullie ook last van kwaatljes tijdens die lange cyclussen? Zo heb ik al vaker buikpijnen gehad en het gevoel gehad dat menstruatie eraan kwam. Veel slijm verlies en zere borsten. Jullie?
Ik heb ook veel buikpijn/kramp gehad en veel slijmverlies. Wel heel wisselend, een periode veel slijmverlies en een periode juist heel weinig. De buikkrampen zijn ook in perioden, maar kan er geen pijl op trekken. Van zere borsten heb ik geen last. Wel vorige cyclus een paar dagen last van gehad twee weken voor ik ongi werd, dus waarschijnlijk tijdens mijn eisprong.
het is echt vervelend he zo onregelmatige cyclus. ik had het ook voor de pilgebruik, 3 jaar gelden alweer. nu ben ik gestopt met de pil sinds 3 juli en het na de ontrekkingsbloeding een cyclus gehad van 35 en nu tot op heden nog nix....we hebben wel geklust dus mischien is er een kans op een zwangershap maar ik hoop er nog niet veel op, wacht me ongi af en test zo hier en daar wel ffkes. voor de pilgebruik had ik om de 4 maanden me menstruatie....ik heb geen idee hoe het nu weer zal zijn... zal het weer terug gaan naar hoe het was ? hebben jullie er ervaring mee?
@ Pari: Ik hoop voor je dat je cyclussen nu wat korter blijven. Ik had zelf na het stoppen met de pil een paar keer een cyclus van rond de 35 dagen, maar daarna werden ze een stuk langer. Ben bang dat die kortere cyclussen van mij nog kwamen door de pil.
Heeft een van jullie ervaring met teunisbloemoliepillen? Daar zou je cyclus korter van moeten worden en wilde het eens proberen.
zit nu ook in een hele lange cyclus, nu op dag 75 dagen. Vreselijk die onzekerheid. De laatste paar dagen heb k steken en een soort drukkend gevoel in mn onderbuik. Ook periodes met heel veel afscheiding en dan weer heel weinig. Komt denk k door het ontpillen allemaal. Maar ja, hoort er bij. Als het over een paar maanden nog niet normaal is, maar ff langs de HA gaan. Hoe gaat het bij/met jullie?