dag 66... maar heb nog geen ongi gezien.. Misschien toch al zwanger? lang ontpillen? word er stapelgek van!
Sommige zijn gelijk van dat ontpillen af en bij anderen duurt dat altijd even. ZUcht, jammer dat we dat neit zelf kunnen bepalen. Maarja, is niet anders
Jippie!! Ik ben net na 107 (!!!!!) dagen ongesteld geworden!! Ik had nooit gedacht dat ik ooit nog eens zo blij zou worden van mijn ongi!! Maar het is dus mogelijk. Nu ga ik maar weer vol goede moed de volgende ronde in!
@ Wendypas: Fijn dat je ongi bent geworden. Hopelijk duurt de volgende ronde minder lang. @ Helma85: Hopelijk is het inderdaad gewoon ontpillen en krijg je snel een regelmatige cyclus. Ik begin te twijfelen of het bij mij wel ontpillen is. Ben nu 9 maanden gestopt en slikte de pil nog geen 4 jaar.
@lindedd, Ik denk niet dat het iets uitmaakt of je de pil lang of kort hebt geslikt. Je cyclus wordt gewoonweg helemaal lam gelegd door die pil en bij sommige (ook bij mij) duurt het echt lang eer het lichaam weer eens actief wordt. Mijn HA is van mening dat ontpillen best een jaar kan duren helaas... Bij mijn eerste duurde het 154 dagen (13 jaar pilgebruik) en nu ben ik hard op weg om dat record te gaan verbreken terwijl ik slechts een jaartje de pil heb geslikt. Ik kan het mis hebben natuurlijk, maar voorlopig houd ik het op ontpillen...
tjee zeg! kan dus wel even duren ik vond het heel raar dat ik bij de eerste gewoon een normale cyclus had na 15 jaar pilgebruik en nu na anderhalf jaar ofzo pilgebruik ineens op dag 66... we moeten helaas afwachten! bah!! heb wel ovutesten aangeschaft. misschien dat dat een beetje helpt om m'n ei op te sporen..als dat uberhaupt wel komt zucht!
@Inkie, Ja dat is extra vervelend dat het bij de eerste wel gewoon op gang kwam en nu niet! Hoe oud is je eerste? Ik verdenk mijn lichaam er namelijk van dat het na de bevalling ook de kluts kwijt was en toen ben ik blind begonnen met de pil. Dus met een beetje pech heeft ook de combinatie van zwangerschap en pil het een en ander in de war geschopt. Zou het kunnen dat het daarom bij jou nu wel langer duurt??? Succes met eitjes zoeken! Greetz Milo
@ Milolove: Bedankt voor je reactie. Stelt me toch een beetje gerust, dan is het misschien toch nog wel gewoon ontpillen. Op hoeveel dagen zit jij nu dan?
Hoi Meiden, Ook ik heb lange cyclussen, 14 november 2010 laatste pil, met op 18 november 1e dag van de bijbehorende menstruatie. Hierna menstruatie op 24 januari, 24 maart, en 1 augustus. Zucht.... Half oktober terug naar de huisarts (waar ik half mei ook naartoe ben gegaan om polshoogte te nemen wat betreft mijn lange cyclussen), met de mededeling dat ik nog niet zwanger ben. Hij zij dat ik in dat geval meteen, samen met m'n partner het medische circuit inga, dus ben benieuwd! Veel succes allemaal!!!
@ Marley: Succes bij de huisarts vandaag. @ TaMi: Vervelend voor je dat het nog steeds niet gelukt is, maar wel fijn dat de HA meteen serieus stappen onderneemt.
hier in juni gestopt met de pil en zit nu op dag 42 vorige keer dag 40 dus hier ook lange cyclussen kan dit nog van de pil af komen? sinds gisteren wel bloed bij de afscheiding dit had ik de vorige keer ook , en toen brak paar dagen later door ! maar begrijp dat jullie er allemaal mee bekend zijn, ik voel me er best onzeker door
@ Marilouise: Heel begrijpelijk dat je er onzeker van wordt, dat heb ik ook. Het kan heel goed ontpillen zijn hoor.
Gefeliciteerd Marley!!!! Wat fijn zeg. En wat een duidelijke test! Daar is geen twijfel over mogelijk!
@Lindedd, helaas zit ik over de 100 dagen heen inmiddels..... @MArly Wow dat is helemaal geweldig!!!! Gefeliciteerd meid, zo zie je maar dat het dus echt wel kan met een lange cyclus!