lange cyclussen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door helma85, 5 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Linda337: Ok. Goed dat je nu binnenkort naar de HA kan en dat ze dan iets gaan doen.
    Ik hoop natuurlijk voor je dat het niet nodig zal zijn!

Ik zit alweer op dag 72 :(.

2. LiittleOne

LiittleOne Fanatiek lid

25 nov 2010
    1.220
    1
    0
    Hee meid, heb alleen de eerste en laatste pagina gelezen, zag niks staan over teunisbloemolie..iemand die je daar al op heeft gewezen?x

3. helma85

helma85 Niet meer actief

oke, goed zo!
    Het is ook allemaal best eng, want je weet nooit wat de toekomst brengt.

4. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ LiitleOne: Daar heb ik ook aan gedacht en wil dat misschien ook wel gaan proberen. Heb al wel een tijdje de etos zwanger-worden pillen gebruikt, daar zit ook teunisbloemolie in.

5. Linda1984

Linda1984 Niet meer actief

Yes! de verloskundige is het niet met mijn huisarts eens en gaat mij doorverwijzen naar de gynaecoloog! Kan ik toch binnenkort een afspraak maken in plaats van februari! Scheelt weer 4 maanden....

(nu weer snel verder werken hihi)

6. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Fijn! Ben benieuwd hoe het verder gaat bij de gyn!

7. Linda1984

Linda1984 Niet meer actief

Korte update: de verloskundige heeft zelf het ziekenhuis gebeld en alles uitgelegd; woensdag 2 november hebben we een afspraak in het maasstad ziekenhuis :D

8. Jose1

Jose1 Lid

11 jul 2011
    7
    0
    0
    Hallo dames,

Ik heb nu ook een lange cyclus. Ik ben 26 jaar en in feb. 2011 gestopt met de pil. Mijn cyclus is 38-35-36-38. Vandaag zit ik op dag 80. Ik heb 4 keer getest en negatief. Ik heb maandag een afspraak bij de huisarts. Ben ik nu te snel met een afspraak bij de huisarts? Lees op internet vaak dat je het een jaar moet geven. Hoe snel zijn jullie naar de huisarts gegaan? En wat zei de huisarts?

Soms denk ik, moet gewoon afwachten. En dan twijfel ik weer aan mijn eigen lichaam.

Liefs Jose

9. helma85

helma85 Niet meer actief

Eindelijk na 86 dagen ongi geworden!!!

10. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Helma85: Fijn dat je eindelijk ongi bent geworden. Nu hopen dat de volgende cyclus een stuk korter wordt.

@ Jose1: Ik ben ongeveer op hetzelfde moment als jij naar de HA geweest, maar werd toen weer naar huis gestuurd, ik moest het nog een paar maandjes aankijken. Denk dat ik nu maar wacht tot november voor ik weer ga, dan zijn we bijna een jaar bezig.

11. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Volgens mij klopt het niet wat je schrijft. Tenzij het een compleet andere benaming heeft, staat het niet op de verpakking vermeldt. Naast div vitamines staat er enkel: bioflavonoiden, groene thee extract en vitex agnus catus. En dat laatste heet in het NL Monninkenpeper of Monnikspeper, wat er voor zou moeten zorgen dat je cyclus regelmatiger wordt.

12. helma85

helma85 Niet meer actief

beetje raar, gisteren had k getypt dat k ongi was, maar dat is nu alweer over?!
    Vind het nogal raar, zit ik nu in mn volgende ronde?

13. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    hier gisteren eindelijk ongi geworden!.. dag 78 (!) eerste ongi na de pilstop dus wellicht wat het ontpillen. Heb ovutesten gedaan omdat ik echt niet meer wist hoe het zat en heb afgelopen zondag een posi ovu test gehad en gisteren ongi geworden. Daar zit dan ongeveer 6 dagen tussen.. das toch veel te vroeg??

14. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Inkie27: Fijn dat je eindelijk ongi bent geworden! 6 Dagen na eisprong is inderdaad erg vroeg. Misschien heeft dit ook met ontpillen te maken?

@ Helma: Dat is inderdaad raar. Wat ik heb gelezen mag je het pas een ongi noemen als je minstens twee dagen helder bloedverlies hebt gehad.

@ Bouwjaar1979: Ok, ik dacht dat daar ook teunisbloemolie inzat, maar dat had ik dan fout. Misschien toch maar eens gaan proberen dan.

15. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    @lindeDD: tja, ik denk ook weer ontpillen. Zaterdag/zondag flink gebloed nu weer minder aan het worden.. klote pil!
    hopelijk wel de start van een echte ongi en dus cylus!

16. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    ik was trouwens za en zo ongi en nu bijna niets meer..? raar hoor.. het zal toch nog na het ontpillen zijn vermoed ik.

17. helma85

helma85 Niet meer actief

deze ochtend positief getest!!!!
    Ben zwanger!!!!

18. linda337

linda337 Actief lid

30 dec 2010
    240
    0
    0
    Gefeliciteerd, wat super !!
    Geeft weer wat moed, heb 2 vage positieve testen gehad en 1 negatieve.
    Ik ga morgen weer testen, zit alweer in de 60 dagen :(
    Temperatuur schommelt alleen maar en ik heb ontzettende lage rugpijn.
    Dus wie weet heb ik ook zoveel geluk als jij ;)
    Geniet ervan !!

19. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Helma85: Gefeliciteerd!!!!

@ Linda337: Hopelijk voor jou ook binnenkort een positieve test! Nog even spannend voor jou dus.

20. LiittleOne

LiittleOne Fanatiek lid

25 nov 2010
    1.220
    1
    0
    @ Linda337 & LindeDD -
    jullie cyclus is wel erg lang he!!
    hebben jullie inmiddels nog geen teunisbloemolie geprobeerd?

@helma85 -
    Gefeliciteerd met je zwangerschap! Super meid!!
    wat was je reactie toen je je positieve zwangerschapstest gelezen had? Lijkt me geweldig dat moment..
    Heb je nu ook al teunisbloem gehad of ben je zonder de olie zwanger geworden?

Deel Deze Pagina