Lange cyclussen

Discussion in 'Zwanger worden' started by Liz24, Apr 4, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Liz24

Liz24 Lid

Dec 18, 2007
    14
    0
    0
    Hallo. Ben in november gestopt met de Pil (na 11 jr). Mijn eerste cyclus duurde 43 dagen, daarna 19 dgn (denk ik, had drie dagen licht bloed verlies) , daarna 47 dagen en zit nu inmiddels weer op dag 50. Heb donderdag nog wel een testje gedaan, maar helaas negatief. Word zo moe van dat afwachten tot je weer de volgende ronde in kan. Zucht. Iemand hier ook ervaring mee? :(

2. Chebu

Chebu VIP lid

Dec 17, 2007
    7,174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ja hoor. Heel veel ervaring. En op het topic 'net gestopt met de pil en nog steeds niet ongi' zitten allemaal lotgenoten.

3. jes1

jes1 Fanatiek lid

Jun 26, 2007
    1,015
    0
    0
    Ik heb het ook! Erg wisselende cyclussen, mag gelukkig binnenkort naar de gynaecoloog.

4. Beep

Beep Bekend lid

Sep 26, 2007
    505
    1
    18
    Hier iemand met precies hetzelfde probleem. Voordat ikmet de pil begon had ik ook altijd al van die lange en onregelmatige cyclussen, en die zijn dus gewoon weer teruggekomen sinds ik met de pil gestopt ben (eind september). Het is onwijs balen, maar ik ben wel blij dat ik wel een eisprong heb. Ik kan dus wel zwanger worden, het is alleen nog niet gelukt. Als ik eind mei nog niet zwanger ben wordt ik gelukkig waarschijnlijk wel doorverwezen naar de gyn. Hopelijk kan die er dan wat aan doen.

Share This Page