Hallo dames, Ik ben maandag ongi geworden, maar het heeft maar een dag geduurd... nou vraag ik mij af of anderen dit kennen.. verder nooit problemen gehad, 4 maanden geleden gestopt met de pil en nu dus maar 1 dag ongi. Bedankt alvast!
Ik wil je geen valse hoop geven, maar het kan een innesteling geweest zijn. Misschien toch even een testje doen?
ik lees net ergens dat een innestelingsbloeding ongeveer een week na je NOD dag komt.... en die was maandag precies een week geleden... dus het zou kunnen. En ik had maandagavond flinke buikpijn even moet ik zeggen. Ik ga morgenochtend testen denk ik!
Hoi Sassie, Ik weet niet of je dit leest.... maar ik heb vanochtend een test gedaan en die is positief!
Hey Paula, Gefeliciteerd! Het doordringen komt vanzelf, hoor. Even lekker op je in laten werken . Succes de komende periode. Groetjes, Maine
Bedankt meiden..... en veel succes allemaal ook! Ik zit alleen te twijfelen om nog een keer een test te doen morgenochtend, voor de zekerheid, of overdrijf ik nu?
dat lijkt mij ook chantal, de kruis was heel duidelijk, maar toch voor de zekerheid nog maar een X....
ik ben precies zo hoor, je moet zelf weten. Maar is toch alleen maar leuk dan krijg je dat besef misschien weer wat meer
Dan hoop ik dat voor ons dit geluk ook weggelegd, ik had het namelijk gisteravond. Moet toch haast wel innesteling zijn geweest. Gisteravond bloed, later oud bloed, vanmorgen was alles verdwenen als sneeuw voor de zon, das raar toch? Mnq
Hoi Paula, Ik had dit ook bij mijn eerste zwangerschap. Op de dag dat ik ongi moest worden had ik één dag bloedverlies en daarna gestopt. Ik hoorde later dat er ook pseudo-bloedingen bestaan, dus je lichaam heeft dan nog niet in de gaten dat je zwanger bent of zo. Gefeliciteerd, geniet van je zwangerschap. Groetjes Victoria
Ik heb vanochtend weer een test gedaan... weer een kruis. Toch twijfelde ik wel een beetje en heb ik vanmiddag bij de HA ook een teste gedaan.. en die is dus negatief Ongelooflijk he? Ik weet het nu echt niet meer, van de HA moet ik ongeveer een week wachten en als ik dan niet ongi ben, weer testen... Ben er wel een beetje verdrietig van, die onzekerheid!