Vinden jullie de dag ook wel eens lang met de kids thuis? De dagen thuis zijn wel heerlijk hoor en de dames vermaken zich goed, maar soms vind ik de tjd zo langzaam gaan en verveel ik me een beetje terwijl we toch veel doen of er lekker op uit gaan Herkenbaar?
Ja best wel herkenbaar. Vooral de ochtenden als het slecht weer is. Meestal ga ik dan knutselen of een hut bouwen en dan daar een koekje eten. Vindt de oudste helemaal geweldig. Of ik ga bij iemand op bezoek die ook kindjes heeft.
Heel herkenbaar! Vandaag ben ik even met mijn zoon en moeder naar de speeltuin geweest, hebben we lekker frietjes gegeten. Het ging regenen en mijn moeder wilde weer verder in de tuin. Ik kijk dan op de klok en denk 13.30 uur... Zoontje ligt wel op bed al een tijdje, maar de dagen duren soms erg lang. Al is hij hardstikke gezellig en geniet ik van zijn aanwezigheid. Af en toe heb ik ook wel weer eens zin in andere prikkels, om het zo maar te noemen.
Heel herkenbaar, Emily is pas 2 weken oud dus weggaan doe ik niet meer zoals voorheen. Dan gingen we vaak met slecht weer een dagje op stap naar bijvoorbeeld een binnenspeeltuin. Maar wil haar nu ook rust en regelmaat geven dus verder dan een bezoekje naar een vriendin of supermarkt zit er niet in. En dan duren de dagen soms wat lang ja
Ja, dat heb ik ook wel. Vooral de ochtenden, dan ben ik zelf ook nog niet zo vooruit te branden. Na het middagslaapje krijg ik energie en vermaken we ons supergoed, trekken we er lekker op uit enzo. 's ochtend ben ik gewoon een beetje inspiratieloos...
Heel herkenbaar. Nu mijn dochter wat ouder is, meer zelf kan spelen maar ik ook meer met haar kan doen (koekjes bakken, knutselen, meer op stap) word het wel minder maar vanaf dat ze niet meer slaapt (met 17 maanden al) tot 2 jaar vond ik de dagen waanzinnig lang. Het rondje winkels en kinderboerderij kende ik op den duur ook wel....
Nog 1 uur en 41 minuten totdat vriendlief thuiskomt.. zegt dat genoeg? Ps bij jullie ook zo slecht weer?
Ohh herkenbaar.. Vooral vandaag! Meneer is zo ontzettend 'vervelend'.. Hij wil niet slapen, zichzelf niet vermaken alleen maar huilen en bij mama liggen.. Vermoeiend.. Nog 2 uur en 40 minuten.. *zucht*..
Nee helemaal niet herkenbaar. Hier vliegt de tijd altijd verschrikkelijk snel. Soms moet ik zelfs tijd zoeken om nog de deur uit te gaan.
hahahaha ik heb precies hetzelfde, nu ping ik mijn man konstant van hey, opruimen en naar huis alsjeblieft.
Nou idd Bossi geef ons eens tips hoe je dat doet? nu de kids niet meer naar school hoeven ben ik ook bang dat ik na mijn huishoudelijke klussen mij stierlijk ga vervelen
Normaal heb ik daar ook niet z'on last van, maar nu zijn al de hele week de meiden ziek en dannn duren de dagen wel ontzettend lang omdat ik niet de deur met ze uitkan omdat ze allebei met 40 graden koorts op de bank of op bed liggen.
Heel herkenbaar! Ik heb het alleen juist 's middags. s Morgens gaan we meestal wel ergens heen, maar de middagen.. zeker als het regent zoals vandaag. Ik keek vanmiddag op de klok in de veronderstelling dat het al tegen vijven zou zijn.. was het pas kwart voor 3!
Hier zijn de dagen altijd tekort eigenlijk dus ken het probleem niet, we doen van alles, maar ze kunnen ook prima zichzelf vermaken dat ik even wat kan doen (aan mijn webshop of hobby ofzo)
Ja ik vind ze ook verschrikkelijk lang duren die dagen, behalve als ik wat met ze onderneem. Al is het maar een boodschap, dan trek ik daar wel 2 uur voor uit. Nog beter is om af te spreken met een vriendin. Maar doe ik dit niet en blijf ik de hele dag binnen? Niets aan! Nu al helemaal. Manlief de hele week in het buitenland dus dan zijn de dagen echt heel lang. Normaal gesproken komt hij uiterlijk half 6 thuis, dan voelt de dag voor mij eigenlijk als om. Maar nu duurt de dag tot half 8. En dan moet ik de spits ook nog eens in mijn eentje doen. Bleh! En als ze lief zijn gaat het best goed. Maar zoals net: T. die wilde kleien en ik dat niet zag zitten (was bezig met de afwas enzo), dus T. keihard, maar dan ook keihard, huilen. En direct jammeren "ik wil naar papa toeeeeee". Pffff.
ja hier ook! pff ik zit soms ook echt af te tellen..... mn vriend is altijd pas rond kwart voor 7 thuis dus das best laat! Vandaag was Sam ook echt onmogelijk! ook alleen maar huilen en hij kan in het guines book of records met aantal keren MAMA bléren in 1 minuut... vreselijk. dan heb je het gevoel of er al 3 uur voorbij zijn en dan ist pas een kwartier.. hihi. hier liggen ze er net allebei in en dat vind ik altijd een heerlijk momentje. even met een lekker kopje koffie ontspannen! Klinkt zo heel negatief , ik geniet ook ontzettend hoor! maar soms heb je gewoon van die nutteloze baaldagen
pff nou dan zouden mijn dagen echt lang moeten zijn mijn man werkt regelmatig van 4 uur tot 20/22 uur savonds, ik doe alles alleen wat dat betreft.. Ik ben natuurlijk wel gewend om met de kids thuis te zitten en hun zijn dit ook gewend, ik kan me zo voorstellen als je normaal werkt en niet eraan gewend bent en je kids meer geentertained e.d. moeten worden dat het dan zwaarder lijkt omdat je het niet gewend bent. En dan ook nog van dat lekkere weer, worden die kids ook rusteloos en sjaggie van haha dat helpt niet mee..
Totaal niet herkenbaar, sorry Ik kom tijd te kort! Werkdagen duren bij mij lang, maar dagen dat ik met ze thuis kan zijn.. heeeerlijk Ik heb wel 2 makkelijke kindjes, maar ik vind het heerlijk als ik gewoon met ze bezig kan zijn! Misschien komt het verschil omdat ik soms 4 lange dagen achter elkaar werk en ze amper zie?