lange eerste cyclus na pil, toch zwangerschap?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door meintje, 13 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Zijn er hier mensen die na het stoppen met de pil een lange eerste cyclus (>35 dagen) hebben (gehad) en toch zwanger zijn geworden?

Dus zeg maar een erg late eisprong?

2. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Hey Meintje! Ik ben ook wel benieuwd of er meiden zijn die ondanks de lange cyclus zwanger zijn geraakt. Dit houd ik dus even in de gaten!

Groetjes Sharon

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ja! kijk maar eens naar mijn onderschrift en mijn banner. Mijn cyclussen waren ook behoorlijk lang. Vervelend he?

4. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Hoi Juffie1984, erg vervelend ja!
    Ik ben na de onttrekkingsbloeding van de pil nog niet ongesteld geweest op de 'natuurlijke' manier. Maar wel negatieve testen gedaan, erg verwarrend allemaal!

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Al op de helft, spannend hoor!

Groetjes Sharon

5. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Gefeliciteerd juffie!
    Het kan dus wel met een lange cyclus....

Dat wachten is inderdaad erg vervelend, had zo gehoopt dat dat niet nodig zou zijn...

He Sharon! Dacht al wel dat dit een vraagje was wat niet mij alleen bezig houdt ;)
    Het ergste is niks te weten, en niet ongi en niet weten wanneer dan wel en geen positieve testen....dat ellendige wachten!
    Knuffel voor jou meid!

6. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Ook dikke knuffel voor jou! Jij schiet ook al aardig op, zie ik, met je overtijddagen....

Wij willen duidelijkheid! Je wordt soms op de proef gesteld hoor....

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    bedankt meiden! inderdaad al op de helft!
    Het komt bij jullie vast ook goed!

8. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Thanks! En ja, graag een dikke dosis duidelijkheid onze kant op!
    Echt veel reacties komen er niet hier he....misschien is het dan toch uniek dat je heel laat een ei zou hebben en er dus misschien nog een sprankje hoop is....

9. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

mijn eerste ronde na de pil was 54. vroeg me ook steeds af of ik zwanger was of niet..
    en nu ronde 2 met ovutesten, nog geen ei gevonden :( hoop dat ie komt deze week, want volgende week op vakantie, wordt zo lastig om te testen!
    maar wel heel fijn te weten dat je wel degelijk zwanger kunt worden met een lange cyclus/laat ei...

10. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Toen ik dit keer met de pil stopte werd ik wel regelmatig ongesteld maar mijn cyclus duurde wel steeds 40 dagen! Erg vervelend omdat het wachten heel lang duurt en je in 4 maanden tijd maar 3 kansen hebt en anderen 4. Maar het is wel gelukt zwanger te worden! Ik ken 2 meiden die na het stoppen van de pil niet ongesteld werden de een testte om de week om te kijken of ze zwanger was en jawel hoor....na 2,5 maand dus een eisprong gehad en raak. De ander na 2 maanden niet ongesteld en kreeg medicatie van de huisarts om het op te wekken maar moest eerst een test doen omdat het anders als abortuspil kan werken mocht je per ongeluk toch zwanger zijn. Ze deed dus een test omdat het moest en schrok van de uitslag, ook zwanger. Een eisprong moet ooit komen dus het kan zomaar zo zijn dat het raak is! Heel veel succes!

11. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Bedankt voor de antwoorden meiden, geeft toch weer een klein sprakje hoop...

12. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.462
    36.414
    113
    Mijn eerste cyclus na het stoppen was 37 dagen ongeveer, ik was direct die maand erna zwanger.

Deel Deze Pagina