Ik ben op zoek naar een leuke kinderstep voor mijn dochtertje Ze is net jarig geweest maar een step kan er nu nog wel af aangezien we nog een budget over hebben Ik zoek een leuke step van goeie kwaliteit maar dus niet te duur (rond de 25 euro) Ze is gek op Hello Kitty en zag in de Blokker folder een step daarvan staan maar die vind ik nogal prijzig lees 35 euro Alvast bedankt
Ze hadden een paar weken geleden in het krantje van de blokker ook een andere step voor meiden (roze met mandje voorop) voor 17 a 18 euro, misschien dat sommige grote filialen ze nog hebben anders zou je hier kunnen kijken Meisjes-Step Met Mandje (2599227) - Lobbes Speelgoed en deze Toysxl.nl | Roze 3-Wielstep+Mandje, Toys XL | Fietsen & Groot rijdend speelgoed
nou mijn tip, neem 1 met dikke wielen want ooooh wat vind ik die kleine dingen gevaarlijk! voor mn zusje is toen nog de arts geweest omdat ze heeeeel lelijk was komen te vallen. ze had zo'n step met van die kleine dunne wielen en bleef tussen 2 naden van tegels hangen en kon dus niet meer sturen....nou hop daar lag ze en mn moeder had gelijk grijze haren Ik zie nu de 2e foto, oh die krengen ja die zou ik nooit nemen!!!! denk dat de eerste steviger is en minder gevaarlijk.
Ik wou je net juist de hello kitty step aanraden van de blokker! Hij is indd 35 euro maar is best een degelijk ding voor dat geld. Mijn nichtje heeft hem ook gekregen en is er helemaal gek op! Wat ook fijn is, is dat het een 3 wieler is, is dus echt een heel stuk steviger dan een 2 wieler. Hier vallen ze niet zo snel mee..
Die hebben wij ook, lag toen een keer bij de albert heijn voor weinig geld. Maar wat een prut ding, hij rijdt voor geen meter. Maar ja op de grote step kan ze nog niet (we hebben zo'n ding met luchtbanden, redelijk grote wielen heeft die ook)en ze snapt het ook nog niet zo goed, dus dan is dit voor nu nog wel leuk.
onze step komt van de marskramer, maar is hetzelfde type als van blokker, alleen van barbie, maar we zijn er super tevreden over, hier was hij de 35 euro? wel waard..