Lange haren gevaarlijk in zwembad!!

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mooiezomer, 9 jul 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.638
    27.293
    113
    Vrouw
    Zag ook de goede tip, doe ze geen badkleding aan in de kleur van het water zoals blauwtinten. Fel rood zie je ook eerder onder water.

2. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.185
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik kan me nog herinneren dat ik vroeger als klein meisje met vriendinnen juist bij die roosters ging spelen in het zwembad want hoe leuk was het wel niet om je hand of voet er tegenaan te houden.
    Heel veel kinderen deden dit, het mag ook een wonder heten dat dit altijd maar goed is blijven gaan. Zou toch wel een geruster idee zijn als ze dit zo kunnen installeren dat er geen ongelukken meer mee kunnen gebeuren.

3. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    En mocht je een huis huren met een zwembad. Zet de pomp uit als de kinderen in het water zijn.

ondanks dat de pomp bij het zwembad op aruba niet mega krachtig is, kan hij altijd op hol slaan of whatever. Dus altijd de pomp uit en een zakmes voor het grijpen.

Hier zat laatst een jongetje vast in het zwembad bij de trap. Toen ze de bodem omhoog deden was het kind terug gesprongen in het water en vervolgens naar het trapje gegaan. Gelukkig net met zn hoofd boven water. Want het duurde zeker 5 min voor ze hem los hadden.

4. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5394930/fenna-9-omgekomen-camping-zwembad-verdronken-waarschuwing
    Haar ouders zoeken nu actief de media op trouwens.

Deel Deze Pagina