Hoi me dochter heeft een best wel lange rug en nu worden de hemden de klein. gaan steefs uit haar onderbroek. heb al 2 maten groter gekocht wie heeft dit probleem ook en hoe opgelost
Zeeman, week twee maten groter meenemen, werkt prima! De simpele witte en roze van de Hema twee maten te groot wil trouwens ook goed hier.
Ten cate, past mijn dochter nog in een kleinere maat dan de rest van haar bovenkleding. Maar ze is ook vrij smal.
Zeeman en dan de hemden van stretchstof (ik heb meestal die met de bekende figuren, zijn eigenlijk altijd stretch), evt een maat groter.
Ik koop ondergoed van Beeren en Funderwear. Bij beide koop ik de hemden 1 maat groter dan haar huidige maat.
Volgens mij maakt het niet uit wat voor maat hemd ik voor mijn jongens koop. Er lijkt wel een soort virus te zijn ontstaan, waarbij geen één hemd blijft goed zitten. Het virus ontwikkelt zich razend snel vanaf schooltijd en is zeer besmettelijk. Of te wel, geen tips of adviezen, maar steeds als je de kans krijgt het hemd weer goed doen.