Positieve verhalen over zwanger worden met hun nieuwe partner

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door truusjee, 13 nov 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. truusjee

truusjee Niet meer actief

ik heb in het verleden, geprobeerd om zwanger te worden met mijn ex. Ziekenhuis bezoeken gehad, niks gevonden en toch lukte het maar niet… uiteindelijk is de relatie kapot gegaan hierdoor..

Nu ben ik opzoek naar positieve verhalen van mensen dit ook hebben mee gemaakt en met een hun nieuwe partner het allemaal wel lukte zonder ziekenhuis bezoekjes?

2. Rouge

Rouge Fanatiek lid

14 nov 2022
    1.705
    1.219
    113
    Fotograaf

Ik was onvruchtbaar,pcos, mijn oudste drie kids zijn door middel van medische molen gekomen
    Huwelijk hield geen stand, m'n huidige man meteen gewaarschuwd mocht je ooit kinderen willen dat kan hij mij niet zo maar... Hij was ook sterk verminderd vruchtbaar, diabetes.
    Maar samen blijken we wel een hele goeie match we hebben drie zoontjes samen naast onze kids uit vorige huwelijken. Compleet spontaan, ons tweede zoontje kwam zelfs dwars door de minipil en borstvoeding heen.
    Helaas is ons derde zoontje overleden en stil geboren doordat placenta niet goed was.

Heeeel veel succes!

truusjee vindt dit leuk.
  3. Dansprinsesje

Dansprinsesje Fanatiek lid

15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Ik !

met ex ook met ICSI geprobeerd 4 terugplaatsingen gehad zonder succes
    Nu, er was wel een oorzaak en dat was dat men ex amper zaadcellen had
    Ik had pcos beeld en volgens HSG 1 niet doorgankelijke eileider (maar dat is achteraf weerlegt )

nu heeft men ex met een nieuwe partner 2 kids en ik ben voor 2de keer zwanger (telkens van de eerste keer)

soms zijn 2 mensen geen match

truusjee, Roni7888 en Suzi98 vinden dit leuk.
  4. truusjee

Wat een bijzonder verhaal! En mooi gezegd jullie zijn een mooie match! Bedankt

5. truusjee

Ik geloof daar eigenlijk ook wel in! Dit heb ik toen de tijd meerdere keren in mijn omgeving gehoord, toen het niet lukte met mijn ex! Daarom ben ik ook zo benieuwd hoe t dadelijk gaat met mijn huidige partner. Ik voel me nu ook veel gelukkiger met mijn huidige partner, dan met mijn ex.

Dansprinsesje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina