Dat klopt, dochter kort haar naam nu wel af. Ze kapt de laatste 4 letters gewoon weg. En de middelste roepen we voornamelijk met de afkorting van zijn tweede naam, haha. Benjamin is mijn tweede favoriet. Daar vind ik de afkorting Benji wel weer leuk!
En je houdt t toch niet tegen als ze vriendjes en vriendinnetjes krijgen Met 14 zijn er weinig vrienden die dan nog volledig sebastiaan oid blijven zeggen elke keer hahaha (Ik kort ook namen af, heerlijk ) Qua namen, Laurens was hier 1 van de favorieten. Olivier ook als die niet mega populair was
misschien heb ik een scary bitchy face, maar hier gebeurd het echt niet. Als ze het later zelf wilt doen, helemaal prima maar voor nu bepaal ik het nog
Ik ga de mijne ook maar weer opzetten Nee zonder dollen, het is er gelukkig maar 1 die het doet. Maar wel steeds dezelfde En irritant genoeg volgens mij nog expres ook; alleen maar om mij op de kast te krijgen
- Leonard - Manuel - Elijah - Isaiah - Dorian - Maxim - Iskander - Michaël - Jurriaan - Christian - Jurian - Rogier - Hugo - Matthias - Balthasar - Manasse - Elias/Elian - Victor - Theodoor - Maurits - Celian - Dimitri - Reinhard - Antonie - Eduard - Ferdinand - Willart - Nicholas - Merlijn
Eerste wat mij te binnen schoot was ook Benjamin!! Of Julian, Wessel, Thimoty (Tim), Raphael (Raf), Gideon, Tobias, Silvester (Sil)
Ik ben gek op langere namen heb zelf ook twee dochters met lange namen. Helaas heb ik mijn favoriete jongensnamen niet kunnen gebruiken, misschien heb jij er wat aan alhoewel ze niet allemaal zo lang zijn. Simeon Erasmus Midas Eduard Egon Willem Waldemar Balthazar IJsbrand Berend Roald Caspian Olivier (Olle) Frederik Isaak SeBastiaan Amos verder passend bij Samuel: Tobias Nathan of liever nog Jonathan Gideon meer zoals Roderick: Lodewijk Boudewijn Roeland Ik ben ook benieuwd naar de namen die door zijn naar de volgende ronde.
Ik kreeg geen meldingen meer, aargh! Dankje iedereen voor de namen. De namen die door zijn beginnen met een J, S en G. Lekker onduidelijk maar een beetje mysterie mag nog. Mijn middelste begint met een T, velen zaten echt goed, helaas kunnen we een naam maar 1 keer geven haha.