Hi meiden, Ik ben nu 9 weken en 4 dagen zwanger (Yeah!!! ) maar krijg nu mn broeken niet meer vast. Nu is het normaliter al een ramp om broeken te vinden omdat ik lengtemaat 36 heb, maar heb nu echt geen idee waar ik positiebroeken zou kunnen scoren. Iemand een idee?? Niet met de ideetjes van elastiekjes om de knoop komen enzo want dat zit niet en bovendien gaat dan steeds mn rits open Ook weet ik dat ik ipv broeken ook jurkjes en rokjes kan gaan dragen (doe ik al ) dus graag echt tips hoe ik aan positiebroeken lengtemaat 36 kan komen Het liefst ook nog een beetje betaalbaar. Heb niet veel eisen hoor Thnx!!
Geen idee. Misschien eens bij H & M kijken? Of hier: BellyFashion.nl - positiekleding,zwangerschapskleding,zwangerschapsmode,positiemode,zwangerschapskledij Ik zit met het tegenovergestelde probleem...ik heb korte beentjes en dan is het ook lastig om een leuke positiebroek te vinden. Heb bij de H & M broeken gevonden die voor iemand met een normaal postuur 3/4-broeken zijn, maar voor mij met mijn 1.55 m dus een gewone broek. Je moet toch wat. Broeken moeten vaak altijd voor mij korter gemaakt worden.
Thnx voor de tips. Ga zo ff de link bekijken. H&M heeft geen zin om daar te gaan kijken. Misschien dat ik er zomers voor een korte broek terecht kan. Dan schaf ik een 'lange broek' aan en dan kan ik hem als korte broek dragen Hihi nee, zonder geintjes... H&M broeken zijn echt ALTIJD te kort!!! Waar ik normaal broeken koop is bij Lee of Wrangler en heel soms Esprit Long wear. Heel soms ook DEPT en nog meer zelden Indian Rose.... Maar tis echt lastig. Iemand DE lange broeken tip voor zwangeren??
YES!! Dat merk (van je link) heeft lente maat 36!! Thnx!! Joe are great!! Ik ga eens ff kijken of er ook hier ergens in de buurt daar een winkel van is.
Idd BellyFashion.nl - positiekleding,zwangerschapskleding,zwangerschapsmode,positiemode,zwangerschapskledij heeft lange broeken. Bij Otto ook. Heb zelf ook ruim lengtemt 36 en otto is (meestal) precies lang genoeg. Verder mss een idee om skinny te kopen en in je laars te proppen (vond ik nogal wat geld schelen) Succes met je zoektocht! Als je nog wat anders gevonden hebt, zou je mij ook willen laten weten??? Thanks!
Hoi Maartje! Ik heb ook van die flamingobenen en tijdens mijn zwangerschap ben ik wel goed geslaagd met broeken van mamalicious. Ik moet er wel bij zeggen dat ik maat 34 lengte heb en dus net even iets minder topmodel dan jij maar ik ken het probleem zeg maar Heb ook nog even voor je gegoogeld en zag dat Otto en zara ook positiebroeken met extra lengte verkopen al heb ik daar geen ervaring mee. Succes met je aankoop enneh super dat je eigen broeken al te strak gaan zitten!!
Inderdaad mamalicious broeken zijn over het algemeen van goede lengte, heb zelf ook lange benen!! Enne ik ben nog steeds super blij voor je op naar de 12 weken!!
Thnx lady's Ik heb op de site btw alleen spijkerbroeken gezien in mijn lengte maat. Weet iemand of er ook nette broeken te koop zijn in mijn maat? En waar ik die kan vinden??? Anders word het toch elke dag jurkjes en rokjes aan naar werk. En dat lijkt me toch een beetje koud zo hartje winter. Skinny te kopen is wel een handig idee voor als ik vrij ben, maar niet echt voor als ik moet werken Mijn eerste skinny (niet positie maar gewoon) was ook veeeeeeeeeeel te kort maar niemand die dat zag aangezien ik mn broek in mn laarzen propte kon ik toch hip gekleed gaan ondanks dat er toen nog geen skinny's in mijn maat waren Zara ook positiemode en dan ook nog eens voor extra lange slungels??? Yeah!! Dan MOET ik binnenkort weer eens naar de Zara
ik heb ook lange stelten ben 1.83 maar ben toch 2 keer geslaagd bij de h&m! die broeken vallen op 1 of andere manier toch vrij lang hoor! en als ze dan nog ietsje te hoogwater zijn doe je je laarzen erover heen.. Esprit broeken zijn ook over het algemeen wat langer en anders kijk je ipv naar jeans naar gewone positiebroeken en kan je evt de zoom eruit halen..is ie ook wat langer..
Huh? 1.83 en dan die broeken van H&M passen?? Wauw!! Ik ben 1.87 en pas echt niet die broeken. Heb wel 1 pantalon van de H&M waar ik idd de zoom uit heb gehaald omdat ik in mn studententijd een netjes pak nodig had en nergens die voor een betaalbare prijs kon vinden en uiteindelijk bleek dat dus de oplossing, maar hij was nog steeds aan de korte kant Ik wil eigenlijk geen broeken te kort kopen met dan als oplossing om mn broek in mn laarzen te proppen. Vind dat niet zo sjiek Maar even kijken bij gewone positiebroeken en dan hoe dik de zoom is, is wel een idee... Zal binnenkort eens ff op jacht gaan (zodra ik van mn bedrust af ben...)
ja ik koop ook noooit broeken bij de hennes hoor omdat ik bij voorbaat al weet dat ze hoogwater zijn...maar met de positie jeans valt het gewoon echt mee!! heb wel de skinny versie..en valt echt tot aan me hielen..voor de zwangerschap heb ik echt nog nooit een broek bij de h&m gekocht..ik kocht altijd mijn broeken bij de otto omdat ze daar ook lange maten hebben...voor de rest slaag ik ook nooit met broeken...altijd hoogwater.. gewoon ff passen bij de h&m...ze vallen wel klein in omvang trouwens... ik paste bij 9 weken ook een positiejeans bij H&M en paste toen maat 40 en zit nu al in maat 44..
hey maartje (ben je wel aan het stalken met je topics te volgen, haha). Ik ben 186 (YES een langere zp'er gevonden!!!) en heb 2(!!) broeken gevonden bij de hm en 1 jeanslegging. De eerste broek was iets te kort, maar was voor de zomer, dus niet zo erg. De andere was een skinny achtig iets met stretch. Draag ik altijd in mijn laarzen, maar is ook echt lang genoeg!!! (kan NOOIT slagen bij de HM) Ook jeanslegging is lang genoeg!!! maar heeft hele stomme onderkant, dus draag ik alleen in mijn laarzen!! (jeetje valt isabella toch keihard van de bank tegen de tafel aan... dus nu deel 2) Bij de Zara kon ik niet slagen, niet lang genoeg. En sowieso erg weinig (bij ons dan). Ook heeft mijn moeder broeken vermaakt, gaat ook prima (welke maat draag je?)
Positiejeans dus iets langer? Kan altijd eens ff gluren bij de H&M!! Taliaaaaaaaaaaaa Gezellig dat je me overal ff komt opzoeken. Arme Isabella!! Gaat het weer wat met joe meiske? Zara niet lang genoeg? Hmm jammer, want Zara heeft meestal wel hele leuke dingen!! Ik draag breedte maat 31 (spijkerbroeken) en gewone broeken vaak 40, soms 42.
Hier ook 1.87 en de broek in de laars is top.. Doe ik nog steeds.. Alleen nog geen positiebroek nodig.. Nu komt dat wel, dus ik ga meelezen en laat het ook weten als ik iets gevonden heb want ook ik heb echt!! lengte 36 nodig... Los hrt nu nog op met het elastiekje haha Succes meiden!!
Hier ook lengtemaat 36! Heb ze gekocht bij BellyFashion.nl - positiekleding,zwangerschapskleding,zwangerschapsmode,positiemode,zwangerschapskledij Hier leuke jeans in lengtemaat 36! En betaalbaar! edit: ik heb dan ook beide broeken besteld
Noppies heeft hele lange broeken! Ik ben 1,80 en moet de broek zeker 10 centimeter omslaan! H&M zou je kunnen proberen, probeer dan van dezelfde maat meerdere broeken, mijn ervaring is dat de ene maat 42 (bijvoorbeeld) een andere lengte kan hebben als een andere maat 42 in hetzelfde model
Ben 1.85m en nogal smal, en waar lange broeken normaal dus best lastig zijn, ging het in de zwangerschappen juist prima bij de "gewone" winkels. Zowel H&M als Miss Etam. Het kan wel enorm variëren per model, kennelijk hanteren ze daar niet echt standaardmaten, dus je moet gewoon alles passen. De ene keer viel het ongeveer op m'n kuiten en de andere keer wel echt goed. Ook bij mamalicious een broek kunnen scoren. Kortom: gewoon vaak gaan shoppen
Ik ben ook 1.86 maar met confectiemaat 44/46. Dit betekend dat ik al een kleinere keuze heb dan normaal. Maar ben na lang zoeken toch geslaagd bij de HM, Wie had dat gedacht, de 44 had hoog water en de 46 was ruim 5 cm langer. Heb m op de groei gekocht, hopelijk tot het einde van de zwangerschap
Idem!!! Altijd broeken bij de laars in. Ben zelf 1.86 en heb lange benen..ook lengtemaat 36. Heb zelf trouwens nog wel 2 goeie lange broeken kunnen vinden van Noppies, ook lengtemaat 36! Gewoon in een positiewinkel. Succes! want weet hóe lastig dit kan zijn!!!!!