LANGE, lange broeken (lengtemaat 36!!) gezocht

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door maartje84, 14 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik heb kleren gekocht!! :D

2 shirtjes van H&M!!
    Bijna al de broeken daar waren hoog water. Op eentje na. Alleen was die afschuwelijk genaaid bij het buikband-geval waardoor ik enorme bobbels zou krijgen. Dus die niet aangeschaft.

1 broek (pantalon achtige skinny) bij Miss Etam!! Hij is maar een heel klein beetje aan de korte kant. Kan met gewone schoenen, maar in laars staat beter.

1 broek (pantalon) bij C&A. Is een twijfellengte maaaaaar heeft een dikke zoom dus die ga ik lospeuteren en opnieuw vastzetten
    1 spijkerrokje bij C&A. Zit super!!!

Verder ook nog twee vesten van Sting, maar die is niet positie maar gewoon heel cool. Mijn buik valt er enorm in op :D

Ik denk dat ik via die ene site dan nog maar een spijkerbroek ga bestellen en hopen dat ik zo nu en dan nog een keer tegen een leuke broek aan loop.

2. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Super Maartje dat je zo lekker geslaagd bent! Nu kan je lekker ongegeneerd een dikke buik kweken :) Ik las in het babyrinth dat alles goed was op je echo, gefeliciteerd! Fijne kerst!!

3. Yvonne73

Yvonne73 Lid

7 mei 2010
    73
    0
    6
    langs het IJsselmeer
    Haai, ik heb ook van die stelten, heb broeken van noppies gekocht en die uit laten leggen bij de coupeuse. Queen mum viel ook langer dan andere merken. Gelukkig is het winter en draag ik overal mijn uggs overheen, dan is alles lang genoeg.

Nog eventjes en dan mag ik weer mijn normale broeken aan!

Succes ermee!!!

Groetjes, Yvonne

Deel Deze Pagina