Hoi iedereen! Ik voel me nu al ongeveer 3 dagen niet lekker en vraag me af of meer dames hier last van hebben die hoogzwanger zijn. Ik voel me helemaal niet lekker, heb veel last van buikkrampen met diarree, ben misselijk en heb hoofdpijn. Ik dacht misschien hoort dit er wel een beetje bij op het einde? Ik heb hier bij mijn oudste nooit last van gehad, maar ja de ene zwangerschap is de andere niet.
Ik heb er bij vlagen ook last van hoor. Af en toe misselijk, en rommelend gevoel. Gistermiddag ook heel erg diarree gehad, ielghhh! Ik heb verder geen last van hoofdpijn. Mischien hoord het inderdaad bij de laatste loodjes? Probeer nog even lekker te genieten!
Jep, vooral 's ochtends en 's avonds erg veel last van misselijkheid. En als ik te veel heb gegeten... Eergister kreeg ik het ineens heel heet, ging zweten, werd duizelig. Mijn man snel een emmertje gepakt, maar toen ik vanaf de bank op mijn knieen ging zitten werd het langzaam minder. Net niet hoeven overgeven dus. Maanden geen last van misselijkheid gehad, en het weer terug. Denk inderdaad dat het erbij hoort..
Ik heb er ook last van.. misschien hoort het bij de laatste loodjes. (Jullie zullen wel denken, laatste loodjes maar ik heb al ontsluiting en mijn baarmoedermond is verstreken dus ik ga nooit zo ver komen als dat jullie nu al zijn.. ) Pfff.. is niet fijn met deze feestdagen! Het blijft ook erg rommelen in mijn buik....
Oké dus meer van jullie hebben er last van. Dan zal het er allemaal wel bij horen. Ik heb inderdaad soms ook van die zweet aanvallen en dan wordt ik ook helemaal niet lekker. Maar goed nog ff en we hebben onze beebjes in de armen @mm7: Ik hoop voor je dat de beeb nog even blijft zitten. Het kan echt wel hoor dat je de 37 weken nog haalt. Ik had bij mijn zoon bij 27 weken 2 cm ontsluiting en de bbm verstreken. Toen aan de weeënremmers en longrijpingsspuiten. Elke dag waren we toen weer blij dat hij nog in m'n buik zat. Uiteindelijk ben ik ingeleid bij 39+2 in verband met zwangerschapsvergiftiging. Het hoeft dus niet altijd zo te zijn gelukkig
1 ding scheelt, als je ziek bent komt je baby in ieder geval niet. Dat heeft de natuur wel mooi geregeld.
@Miepje, wow dat is best uitzonderlijk dat je hem nog zo lang hebt gedragen. Ik kreeg met 24 weken weeen, en ook aan de longrijping en bmm was toen 1.7, met 28 weken weer weeen, weer weeenremmers en longrijping, en 1 cm ontsluiting en bmm helemaal verstreken, ik hoop dat ik ze nog lang kan dragen.. Een tweeling komt vaak al wat eerder, maar ik hoop echt enorm dat ik pas met 36 weken of later ga bevallen. Heb je al die tijd bedrust gehad? Ik mag nu wel gewoon wat doen alleen niet zwaar tillen en heel druk doen, rommel een beetje in huis en af en toe even na een winkeltje maar dat is het dan ook wel! Je bericht geeft me moed!