Lange levertijden

Discussie in 'De lounge' gestart door Vero0504, 3 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.959
    15.002
    113
    Het is een dingetje die we her en der voorbij zien komen. De c&a doet er heel lang over op t moment, de Bristol heeft moeite met bijhouden etc.

Ik kwam nog een andere tegen die voor de dierenliefhebbers allicht wel problematisch kan wezen: Zooplus doet er ook lang over!

Vooralsnog staat de teller op een weekje dat het verwacht geleverd te worden. We hebben zat brokken voor de katten, maar de oudste moet daar niks meer van hebben. Zn maag lijkt t niet meer te verdragen, is al een paar keer over zn nek gegaan ervan.

Schuw als hij is, komt hij nu zelfs naar mn dochter toe (en laat zich aaien...wth???) voor snoepjes, want dat is t enige wat hij momenteel nog wel eet. Normaliter durft hij niet eens op dezelfde verdieping te zijn als waar zij is, dus hij is redelijk desperate zeg maar.

Blikvoer van de supermarkt haalt meneer zn neus voor op, net als diverse andere merken voer...

Dus een zooi Almo Nature besteld in goede hoop, mja dat duurt dus nog ff.

Dus bestel RUIM voortijdig, anders zit je met een kieskeurige kat in elk geval in problemen.

autumn86 vindt dit leuk.
  2. Mammaaa

Mammaaa Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.084
    694
    113
    Dierenwinkels zijn gewoon open toch? En anders zijn er via de dierenarts vaak ook verschillende brokken te koop?

Dus mocht het niet snel komen heb je gelukkig nog opties om te proberen :):thumup:

Lexie74 en anica vinden dit leuk.
  3. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.959
    15.002
    113
    Vandaag levering gekregen in de avond, pffff pffff pffff. Almo Nature wordt gegeten...goddank. Niet etende kat is namelijk problematisch. Stukjes kipfilet, witvis of zalm moet hij ook niet.

Assortiment van dierenwinkel is hier heel klein. Vroeger hadden ze best veel, maar sinds ze verbouwd zijn is t drama. Dierenarts kom je ook niet veel verder mee.

Ik heb al tig zakken en blikken in huis, ook uitruil projecten met buren/wijkgenoten gehad (buurtapp) maar tot op heden at hij alleen catisfaction. Niet best voor zn nieren, maar niet eten is helemaal waardeloos. :confused: Gelukkig nog een ander die eet werkelijk waar alles.

Vannacht moest meneer naar buiten, maar was toch wel erg blij m vanmorgen weer terug te zien. Kat van mn schoonouders kwam nooit meer terug, die vonden ze later onder een bosje waar hij graag zat, die leefde niet meer. :(

Dit gebakje is ook op leeftijd, met reuma in zn pootjes en een stevige hartruis. Maak je je toch wel zorgen, juist omdat zn vacht ook al grover werd, beetje dat doffe.

Tis toch mn maatje die me de Dunstan methode uitlegde toen mn dochter nog een ukkie was (ik hoorde t verschil niet, hij wel) en die probeerde haar te helpen toen ze zware krampaanvallen had door dr melk door er strak tegenaan te gaan liggen en te spinnen als een diesel als ze bij mij lag. Verder is hij panisch voor dr sinds ze kan kruipen moet hij er niks meer van hebben.

We waren in shock toen ze m voor snoepjes mocht aaien, die was echt desperate. Blij dat dit bejaarde gebakkie in elk geval iets eet wat op voer lijkt. Dure hobby maar nu wel tijd om iets anders nog te vinden wat hij ook eet.

4. Muisje458

Muisje458 Niet meer actief

Effe een tip. Mijn monsters wilden ook enkel almo eten. Maar dagelijks 3blikjes was onbetaalbaar geworden. Nu overgestapt op cosma nature en eten ze ook graag en kost toch een stuk minder. AH heeft ook een variant dat redelijk natuurlijk is maar werden er ziek van. En vertraging bij Zooplus is jammer genoeg door DPD. Verleden maand ook 8dagen op mijn packet moeten wachten.

Vero0504 vindt dit leuk.
  5. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.137
    8.869
    113
    Zooplus doet er toch altijd lang over? :oops::roflmao: Ik bestel tenminste altijd ruim op tijd om die reden. (Ik bestel er overigens alleen brokjes, verder eten ze rauwvlees (wat ik ingevroren koop).)

6. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.192
    16.523
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Hier is gelukkig een hele grote dierenwinkel open zodat we het voer voor onze hond daar kunnen halen. Gisteren 3 zakken van 12 kilo ingeslagen. Kunnen we er een aantal maanden tegenaan ;)

Vero0504 vindt dit leuk.
  7. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.253
    12.629
    113
    Vrouw
    Zooplus halen wij alleen grit voor kattenbak weg, en als ze het hebben zo speelballetje waar je snoepjes in kan doen.
    Brokken(canagan) bestel ik bij sjaans dierenparadijs afgelopen zaterdagavond besteld en dinsdag geleverd, krijgen altijd blikje canagan natvoer bij.

Vero0504 vindt dit leuk.
  8. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.959
    15.002
    113
    Wij halen daar de 10 kilo zakken brokken per 2, als de 2e aangebroken wordt bestellen we. Dus dat is ruimtijdig. Nu werd t ff problematisch.

@Muisje458 cosma nature had ik toevallig een testpakket vlees ook bijbesteld! T zijn toch ook een stel verwende nesten.:roflmao:

Muisje458 vindt dit leuk.
  9. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Hier niet hoor....
    Ik heb nu maandag brokken besteld en gisteren was het binnen, en zo gaat het hier altijd eigenlijk:thumup:

10. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.137
    8.869
    113
    Omdat de brokken op waren of ivm het andere voer?

Ik bestel altijd zakken van 2,5 kg, meestal twee per keer, daar kunnen ze wel een aardige tijd mee vooruit. De laatste bestelling is van eind november (drie zakken) en ze zijn nog niet op. Hier duurt de levering altijd sowieso een dag of 5, maar ook wel eens iets langer.

11. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
    Zooplus leverde hier binnen 3 dagen.
    Was 2 weken geleden.

12. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    De Zara! Ook al gaan we bijna nergens heen momenteel :roflmao:. Ik vind het dus lang om 2 weken op mijn pakketjes te wachten.

Deel Deze Pagina