Volgend weekend mag ik voor het éérst gaan testen. Maar welke test kan ik het beste kopen? En hoeveel testen kan ik het beste doen?
Ik had wel een iets langere cyclus dan gemiddeld maar ik teste met kruidvat 2v5, actionist en cb met indicator. Allemaal betrouwbare testen alleen heeft test van action meer hcg nodig. Maar ik teste al een week voor me NOD positief al was het echt een tuurstreepje. Heb toen 4 dagen voor NOD weer getest met action maar die was wel duidelijkerbmaar niet overtuigend. Toen smiddags kruidvat test gedaan en die was al stuk duidelijker als die van 3 dagen ervoor. Na 2 uur toch maar cb gedaan en ja zwanger. Hierbij ook foto. Van die 2 kruidvat testen 2v5
Ik ben zelf erg tevreden over de KV 2 voor 5. Goede prijs kwaliteit verhouding. Ik testte 3 dagen voor NOD licht positief en 2 dagen later een dikke positieve test!
Ik zou ook zeggen in eerste instantie de KV2v5 en als ie dan eenmaal positief is eentje van Clearblue! Voor de leuk Ik heb nu de midstream tests besteld bij zwangerenkids.nl, die zijn ook heel goedkoop (goedkoper naarmate je er meer bestelt) en ik vind ze fijn.
Die van de kruidvat inderdaad. Alleen uhm, niet voor je NOD gaan testen . Kan nog veel misgaan die paar dagen...
Ik heb de k2v5 gekocht. Haha heb meteen gebruikt maar zit nog een week voor nod. Hij was dus ook negatief. Beetje te snel misschien, wel heb ik allerlei kwaaltjes. Rommelige buik, hoofdpijn, krampen, ander slijm..... OjA en last van haaruitval.....
ik vind k2v5 heel goed en ook van zwangerenkids heel goed die van action heb ik al veel negatiefs gehoord
Ik heb nog niets gekocht durf niet lol! Maar wel 1 dag overtijd dat is hoopvol lol!!! Sabine al getest!!?!