Hoi, Misschien kunnen jullie ons helpen: Welke meisjesnaam vind je het leukst?En welke associatie heb je bij de namen?(we willen graag een korte stoere naam) Mila Maxime Sofie Yaniek Nikki Izzy Alvast bedankt voor het meedenken. Vinden jullie deze namen ook leuk als onze meid 30 jaar is...
Ik vind van jouw rijtje Mila, Sofie en Nikki het leukst. Maxime is niet echt mijn smaak. Bij Yaniek denk ik aan een jongen, en Izzy vind ik niet mooi, veel te apart en daar stel ik me ook geen dame van 30 bij voor. Hebben jullie deze namen al hardop uitgesproken met de achternaam erbij? Misschien is er iets bij dat heel leuk klinkt, of juist helemaal niet. Dan valt er misschien wat af en wordt de keuze makkelijker. Succes!
Mila Sofie Nikki Maar je hebt het ook over stoer.... Nikki vind ik leuk (alleen deze spelling niet zo) Sofie vind ik niet echt stoer (wederom niet de mooiste spelling ) en Mila is gewoon wel stoer (kan je ook niet anders schrijven). Elmo
Oja, stoer... daar had ik overheen gelezen. Dan zou ik ook voor Mila gaan. Nikki en Sofie vind ik lief klinken, maar niet bepaald stoer.
nikki en sofie onze zoon heet yanick (uitgesproken als janiek) dus vind ik persoonlijk een jongensnaam succes!
Sofie komt heel veel voor en ik vind het zelf te 'lief' klinken. Ik zou denk ik dan voor Nikki gaan, ik vind Nikki heel vrolijk klinken.
Ik vind juist Nikki stoer en Mila 'soft' Wel vind ik Mila heel leuk, maar als je een stoere naam wilt zou ik voor Nikki gaan. En anders dus Mila is ook mooi. De rest vind ik niet zo.
Ik vind Mila het mooist. Zo heeft mn nicht haar dochtertje genoemd,anders hadden wij die naam wss ook genomen! Succes meid! Misschien een idee om ze allemaal op te schrijven en dan één naam te trekken door een 'onschuldige hand'?
Mila: Leuk! Maxime: Leuk! Ook stoer! Sofie: Komt al zoveel voor.. Vind het ook meer een lieve naam. Yaniek: Mwah, niet mijn smaak. Nikki: Mooie stoere naam! Izzy: Ook niet echt mijn smaak...
Mila >>> Leuke naam Maxime >>> Niet leuk, ken ook een "rare" Maxime, dus dat helpt nooit zo mee he! Sofie >> Leuke naam, zo heet mijn kleine nichtje ook Yaniek >> Vind ik meer een jongensnaam Nikki >> Vrolijke naam Izzy >> Niet zo leuk, klinkt als in Is 'ie....... Succes met de keuze!
Mila& Nikkie vindt ik wel leuk! Izzy eigenlijk ook, maar ik zou haar dan bijvoorbeeld Isabel (of Isobel ) noemen en dan als roepnaam Izzy...
Izzie vind ik het stoerst klinken, geschreven op deze wijze! Doet me denken aan Isobel 'Izzie' Stevens van Grey's Anatomy en het is zeker geen nare associatie!