Volgens mij ben ik de laatste Nederlander zonder een paypal account Ik wil/moet dus aan de paypal, maar ik heb geen flauw idee hoe zo iets werkt? Iemand die mij een beetje wegwijs kan maken?
Ik kan je niet helpen, maar ik wil wel even melden dat je niet de laatste Nederlander bent zonder acount. Ik heb er namelijk ook geen een
Haha oke dat scheelt! Ik hoor iedereen er steeds over, maar ik heb echt geen idee hoe het werkt! Maar mijn whats app is bijna verlopen, en dat moet verlengd worden via paypal of credit Card. Dus dan moet ik me toch maar eens verdiepen in de wereld van paypal!
Klopt gewoon aanmelden. Ik vind het makkelijk omdat ik niet aan credit cards en internet bankieren doe (hahaha, misschien ben ik wel de laatste Nederlander die dat niet doet ) en zo toch online dingen kan kopen. Je hoeft geen tegoed ofzo neer te zetten, er wordt van je eigen rekening afgeschreven. Maar wel met een omweg zodat de ontvanger niet al jouw persoonlijke gegevens ziet.
Oke, dat klinkt simpel! En hoe werkt het dan als ik 2 dollar moet betalen? Ik wil dus m'n whatsapp verlengen/kopen en dat kost dus 2 dollar. Rekent alles zich zelf om? Haha ik ben echt een leek, dat blijkt wel!
Ik heb er alleen nog maar betaald mee gekregen, in dollars. Maar ik kan dat zo in euro's op mijn rekening laten storten dus ik neem aan dat Paypal het automatisch omzet in de juiste valuta.
Mag ik tussendoor ook iets vragen? Kun je standaard geld ontvangen met paypal? Of moet je daarvoor ook nog weer ergens accoord mee gaan? Ik wil namelijk op etsy verkopen en mensen kunnen dan betalen met paypal bij mij. Voor ik enthousiast op etsy ga staan en vervolgens een negatieve feedback krijg omdat mensen niet kunnen betalen hahaha.
ja aanmelden en de instructies opvolgen, volgens mij niet heel moeilijk, ik werk nu al zo lang met paypal ,zo handig, zeker als je dingen uit amerika haalt soms erg fijn en vooral veilig...
Ja hoor, ik koop vaak dingen via een Engelse shop en dan betaal je in ponden (natuurlijk). Als je wat koopt kies je voor betaalwijze paypal en dan wordt je doorgestuurd naar de paypal site, je logt in en dan wordt de betaling gedaan (in ponden). Je krijgt netjes een bevestiging via e-mail en vervolgens wordt er het betreffende bedrag omgerekend in euro's van je rekening gehaald. Op je account kun je je geschiedenis wat betreft je aankopen inkijken.