Toch geen miskraam? Help? Ervaring.

Discussion in 'Zwanger worden' started by Tessal, Apr 23, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tessal

Tessal Lid

Nov 7, 2010
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Vorige maand heb ik een hele vroege miskraam gedacht, althans dat werd gedacht.
    Ik ging bloeden nadat ik 3 positieve testen had gehad. Ik ben nog jong en had geen relatie met de 'man' waarvan het was.
    Hij was erg kwaad en verplichtte mij direct met een test terwijl ik nog bloedde.
    De dokter zei tegen mij dat het om een MK ging.

Toen ik nog best heftig bloedde heb ik die test gedaan, negatief was die. maar er zat allemaal bloed tussen dus ik weet niet eens of ik dit wel als betrouwbaar mag rekenen achteraf.
    Ik ben er toen vanuit gegaan dat het zo was.

Nu een maand verder, 4 dagen overtijd en rare symptonen vroeg ik mijzelf af of het mogelijk was, dat dit toch geen miskraam is geweest en er misschien nog wel wat zit?

Heeft iemand zoiets soortgelijks meegemaakt?

Liefs.

Groetjes.

2. Tijgertje1991

Tijgertje1991 Actief lid

Jan 25, 2012
    133
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Tessal,

Wat een nare situatie moet dat geweest zijn voor je :(
    Je lichaam heeft na een miskraam tijd nodig om weer te herstellen, dus je zal niet meteen weer je normale cyclus hebben. Dat kan verklaren waarom het nu wat langer duurt dan normaal.
    Als je het echt zeker wil weten is er natuurlijk maar 1 ding wat duidelijkheid geeft: even een testje doen. Succes!

3. MSI

MSI Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    1,671
    0
    36
    ZOB
    Jeetje wat een ervaring zeg. Idd wat tijgertje zegt, het kan zijn dat je lichaam weer even moet herstellen. Maar misschien moet je even contact opnemen met een gynaecoloog om na te laten kijken of alles wel goed schoon is daar binnen. Hebben ze dat toen niet gedaan?

4. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Als je denkt dat je nog steeds zwanger bent, kun je een zwangerschapstest doen. Dan zou je inmiddels zo'n 8 weken zwanger moeten zijn en dan is een test heus wel positief.

Het maakt niet uit als je urine test waar bloed of afscheiding bij zit. De test is even betrouwbaar. Je test daardoor niet vals-negatief.

Als je hevig bloedverlies hebt gehad en je zwangerschapstest was negatief, dan kun je er vanuit gaan dat je op dat moment niet meer zwanger was.

Je lichaam kan inderdaad wat in de war zijn na een miskraam. Dat resulteert vaak in een vreemde en langere cyclus en hormonale klachten.

5. Chann1992

Chann1992 Bekend lid

Jan 22, 2015
    623
    55
    28
    Female
    Heftig! :(

Ik zou gewoon nog 1 test doen.
    Ik vraag me toch af waarom de test negatief was?
    Je leest bij vrouwen die een miskraam hebben gehad dat ze alsnog positief testen om dat hcg nog in je lijf zit?
    Dus dan had tessal toch nog positief moeten testen, en dat ze dan aflopen? Ik heb het nog nooit zelf mee gemaakt, vandaar de vraag.

Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt

6. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

Jun 23, 2014
    7,299
    6
    38
    Het kan ook zijn dat je pas gaat bloeden als je hCG weer laag is. Als het nog heel pril is, dan heeft hCG niet veel tijd nodig om uit je lichaam te gaan.

Sterkte TS.

7. Tessal

Tessal Lid

Nov 7, 2010
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zal het even uitleggen.
    Vorige maand had ik een positieve test in mijn handen, naarmate ik meer testen deed liepen ze al meer af. ze werden steeds lichter.
    Toen ik begon te bloeden, heb ik met de dokter gebeld.

ik had de 'man' waarmee ik toen seks had gehad ( al een aantal maanden ) niet ingelicht. We hadden niks met elkaar en als ik wilde hier eerst zelf over nadenken.
    Nadat ik hem had ingelicht na ik gebloed had al een aantal dagen, is hij tekeer gegaan. Ik vond het logisch omdat ik hem misschien eerder had moeten inlichten , maar als jullie hem zouden kennen snappen jullie mijn keuze denk ik.

Toen ik een test ging doen, verplicht door hem, was het negatief. Ik bloedde nog wel en het was een rare test had hem zelf nog nooit eerder gedaan. Misschien dat hij daarom al negatief was, misschien zat er een tuurstreepje dat weet ik niet, want er zat een raar glimmend iets voor. Ik ging er niet meer vanuit omdat ik zelf bloedde,

Ik ben nog steeds niet ongesteld, ik neem aan dat mijn cyclus gewoon even van slag is en mijn lichaam dit allemaal nog even moet verwerken of iets.

Bedankt in iedergeval.

8. Apie1

Apie1 Niet meer actief

Ik denk niet dat je nog zwanger bent hoor. Idd even rustig afwachten. Enne....gun jezelf een betere vent. Eentje die niet tegen je tekeer gaat! ;)

9. Tessal

Tessal Lid

Nov 7, 2010
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja Apie, dat gun ik mezelf ook, hij is zo egoïstisch geweest, heb ook geen contact meer met hem.
    Hij heeft zelfs een paar keer gezegd dat ik niet eens zwanger ben geweest en alleen maar aandacht zocht.

Deze hele situatie heeft me echt ontzettend gekwetst. Maar het komt allemaal goed.

Bedankt voor jullie adviezen.

10. dhaima

dhaima Nieuw lid

Apr 24, 2015
    3
    0
    0
    ik run mijn eigen winkel. een oude molen verkoop v
    boxtel
    Ik heb ook een miskraam gehad in februari maar ze hebben mij wel naar een gynaecoloog gestuurd omdat ze nog altijd moeten kijken of je wel schoon bent van binnen?

Ik weet niet of dat bij jou gebeurt is. Ik vond het wel fijn dat ik dus opnieuw kon beginnen

11. Chann1992

Chann1992 Bekend lid

Jan 22, 2015
    623
    55
    28
    Female
    Dankje wel voor de uitleg :)

Share This Page