Vraagje: wel erge menstruatiekrampen, maar niet ongesteld...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Suzanne1982, 24 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne1982

Suzanne1982 Bekend lid

16 jun 2008
    779
    0
    0
    Midden Nederland
    Hallo allemaal,

Ik heb even een vraagje. De afgelopen 3 dagen heb ik erg last gehad van menstruatiekrampen. Maandag was het echt heel erg. Heb zelfs met een kruik op de bank gelegen. Ik was er van overtuigd dat ik dinsdags ongesteld zou worden, maar nee.... helemaal niets. Zoals jullie hieronder kunnen zien ben ik begin juni gestopt met de pil en ben netjes ongesteld geworden vorige maand. Ik had toen dus een cyclus van 24 dagen. Aangezien ik nog maar kort van de pil af ben kan ik nu nog niet goed zeggen of mijn cyclus regelmatig is of niet. Maar met het oog op vorige maand ben ik nu dus 2 dagen overtijd en doordat ik er echt van overtuigd was dat ik ongesteld zou worden, vanwege die krampen.. kan ik nu toch al zwanger zijn? Wat nu te doen?
    Nu is mijn buikpijn iets afgezakt, maar af en toe heb ik van die steken (net als wanneer ik ongesteld ben). Ook heb ik altijd voor mijn menstruatie last van afscheiding (beetje bruinig), maar echt geen spoortje van dit alles!
    Ik had zelf bedacht om zaterdagochtend (met ochtendurine) een test te doen.. Wat denken jullie ervan en wat zouden jullie doen?

Alvast bedankt voor de reacties.

-X-, Suus

2. lola2

lola2 Bekend lid

31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Tja, ik lees hier op het forum vanalles over 'ontpillen' (heb er zelf geen ervaring in want ik slik al 20 jaar geen pil meer).
    Maar toen ik zwanger was, dacht ik een aantal dagen vantevoren (ik was er van overtuigd) dat mijn menstruatie er aan kwam. Ik had net zoals jij, krampen die voelen zoals je die voelt als je ongesteld bent.
    Maar ja, omdat die menstruatie maar uitbleef hebben we getest en die was positief!

(is helaas een miskraam geworden).

Heb je verder geen signalen/symptomen?

Ik hoop voor je dat het raak is!

Groet, Lola2

3. Suzanne1982

Suzanne1982 Bekend lid

16 jun 2008
    779
    0
    0
    Midden Nederland
    Eigenlijk heb ik verder nergens echt last van. Alleen steeds heel erg jeuk aan mijn borsten en ik ben behoorlijk moe, maar wie is dat niet tegenwoordig. Ik schrijf dat eerder toe aan een druk leven. En die jeuk kan natuurlijk ook te maken hebben met ontpillen. Wanneer zou jij een test doen?

4. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik was 21 mei gestopt met de pil en het (met een kleine tussenbloeding) heeft het 8 ! weken geduurd voordat ik ongesteld werd en heb zeker van die 8 weken , 4 weken lang pijn gehad (lekker hoor die pil) MAAR ik had ook megabuikpijn toen ik zwanger bleek dus het kan allebei de kanten uit!

5. lola2

lola2 Bekend lid

31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Als ik jou was, deed ik as. zaterdagochtend een test. Beste is het om het met ochtendurine te doen.
    Goh, spannend hoor! Het zou wel heel vlot zijn, als je nu zwanger zou zijn. :D

Succes!

6. Suzanne1982

Suzanne1982 Bekend lid

16 jun 2008
    779
    0
    0
    Midden Nederland
    @IMD: Ja, die pil is fantastisch, behalve als je ermee stopt. Ik zit zelfs nu al te denken om nooit meer aan de pil te gaan... Maar goed. Bij mij is het dus wel zo dat ik vorige maand netjes ongesteld ben geworden en begin vorige week voelde ik even dat het eraan zat te komen, maar nu komt er dus helemaal niets! Ik word echt gek van die onzekerheid! Laat me dan maar gewoon ongi worden....

7. Suzanne1982

Suzanne1982 Bekend lid

16 jun 2008
    779
    0
    0
    Midden Nederland
    @lola2: Ik denk dat ik idd, als ik nog niet ongi ben geworden natuurlijk, zaterdagochtend een test ga doen. Zou behoorlijk snel zijn als ik zwanger ben, maar ik moet zeggen dat het bij mijn zusje in één keer raak was en zij is nu zwanger van een tweeling! Ik hoop dat het in de familie zit (niet die tweeling, maar gewoon snel zwanger worden ;) )

Zijn er nog meer mensen met tips/ervaring?

8. lola2

lola2 Bekend lid

31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Nou, laten we maar hopen dat je supervruchtbaar bent! En een tweeling? Ik zou er voor tekenen...lijkt me geweldig!

Een tip: GEDULD (een kinderwens vervuld willen zien vergt bergen geduld, bergen hoop, bergen doorzettingsvermogen, bergen frustraties, bergen verlangens, bergen tranen). Althans dat geldt voor mij zo.

Meid, ik hoop voor je dat je gewoon gigazwanger bent. Zou leuk zijn!

Veel succes en ik lees het van de week wel!

Groetjes, Lola2.

9. lola2

lola2 Bekend lid

31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    En? Ga je morgenochtend testen? Laat je wat weten? Succes!

10. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    En meis, heb je vandaag al getest?
    Je maakt het wel spannend zo hoor!

11. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja NEE is ook een antwoord dan he, dan kan je tenminste weer aan de volgende ronde beginnen..

Ik ga hierna niet meer aan de pil mijn man laat zich helpen, vind hij de normaalste zaak van de wereld..en daar ben ik erg blij mee want MET pil met ik 7-8 dagen ongesteld en zonder pil maar 2-3 (heel soms 4)

Ik hoop dat je een pos test in je handen zult hebben snel en anders maar gewoon een normale volgende ronde in kunnen gaan (das in elk geval beter als wachten)

12. mama1980

mama1980 Lid

3 apr 2008
    85
    0
    0
    Ik had ook zulke buikpijn, en zat op mijn menstruatie te wachten...
    Daardoor ging het belletje niet eens rinkelen dat ik zwanger kon zijn.
    Na 1week overtijd, en nog steeds die buikpijn had ik toch een postitieve test.
    Maar dat was na 12 ronde's dus het was geen ontpillen meer, hoop dat het voor jou ook zo is

13. Suzanne1982

Suzanne1982 Bekend lid

16 jun 2008
    779
    0
    0
    Midden Nederland
    Hey allemaal,

Lief dat jullie zo meeleven! Ik heb vanochtend getest, maar was hartstikke negatief :( en ik ben nog steeds niet ongi, maar wel af en toe steken in mijn buik. Ik denk toch dat mijn lijf een beetje van slag is door het stoppen met de pil.... Ik wacht maar gewoon rustig af....

-X- Suus

14. lola2

lola2 Bekend lid

31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Och, wat jammer Suzanne! Dan zal het waarschijnlijk wel aan het ontpillen liggen. Fijn dat je ons nog wat laat horen. Ik dacht toch stiekem wel een beetje dat je zwanger zou zijn...niet dus.
    Tja, zwanger worden vergt veel geduld...ik hoop dat het voor jou niet te lang gaat duren.

Groetjes, Lola2

15. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    He hallo hier! Ik zit een beetje op hetzelfde schema. 30 mei gestopt, 2 juni onttrekking en 29 juni gewoon weer netjes ongesteld. Nu dus nog steeds niks. Vrijdagavond ongipijn. eigenlijk al 2 weken. Maar nog steeds niks! Durf nog niet te testen. raar is dat lichaam van ons he?

16. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Net even mijn banner aangepast, klopte niet helemaal.

17. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Het is hier wel heel rustig. Zit iedereen buiten? Hier nog geen tekens trouwens. Heel spannend....doei

18. Suzanne1982

Suzanne1982 Bekend lid

16 jun 2008
    779
    0
    0
    Midden Nederland
    Hallo allemaal!

Ja, behoorlijk balen is dit en intussen ben ik nog steeds niet ongie. Ik blijf het toch wel in de gaten houden. Ik denk dat ik, zolang ik niet ongesteld word, toch maar wekelijks een test doe. Voor hetzelfde geld is mijn cyclus deze keer langer en heb ik dus zaterdag te vroeg getest. Ik weet het niet. Ik wacht maar rustig af. Intussen blijven we ook maar gewoon klussen. Ik vind het maar ingewikkeld allemaal.

@coto500: weet je al of je gaat testen? Knap van je dat je zo lang kan wachten. Ik vond dat behoorlijk moeilijk. Waarom doe je eigenlijk geen test?

-X-, Suus

19. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    He hallo, nog steeds geen teken van ongi hier. Ja ik weet ook niet waarom niet eigenlijk. Zolang ik het nog niet weet is het dus ook nog niet niet zo snappie. Maar ik zie ook zoveel verschillende cyclussen zelfs 38 dagen! Maar gevoelsmatig denk ik dat dat bij mij niet zo is....Maar goed. Ik ga denk ik morgen toch maar eens zo'n test kopen en voor de allereerste keer in mijn leven testen!

20. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    He wat raar volgens de banner was ik gister ook 3 dagen overtijd? en vandaag ook....ik heb weer iets raars gedaan

Deel Deze Pagina