Dilemma, vruchtbaarslijm wanneer gezellig maken?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sterre01, 12 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

29 mei 2013
    1.563
    46
    48
    Vandaag zit ik op cd 11, gister morgen vroeg had ik mega veel vruchtbaar slijm. Gister middag gezellig gemaakt met manlief.
    Ovutesten blijven licht, test al ainds vorige week omdat mn eisprong ook wel eens vroeg komt. Meestal heb ik 1 dag na vruchtbaarslijm mn piek op de ovutest, nu dus niet. Heb ik mn piek gemist?
    & welke dag kunnen we nu het best nog even gezellig maken? Vanavond nog? Of morgen avond pas?

Sorry voor alle vragen maar willen nu alle kansen benutten, voordat we een vervolgtraject ingaan

2. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    of beide als jullie daar zin in hebben?

3. Jolina

Jolina Niet meer actief

Als je om de dag sex hebt heb je altijd een voorraadje daarbinnen :D

4. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Hier lijkt vaker meer op te leveren dan minder, dus vandaag en als je nog zin hebt morgen en anders overmorgen tot je zeker weet dat je o geweest is. Bij mij is dat pas als het slijm (bijna) weg is.

5. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Ik had vorige maand week voor ei al slijm dus lekker doortesten en klussen :)

6. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Weet je hoe je slijm er uit ziet?

Het moet helder en rekbaar zijn dan ben je vruchtbaar

7. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Ik heb dinsdag 6 jan slijm gekregen wit en stug naar het weekend roe werd dat meer rekbaar maar bleef wit. Zondag werd het gemengd helder en wit. En maansag helder en enorm rekbaar, dinsdagavond weer es bekeken en terug wit en al stugger

Deel Deze Pagina