Hoi meiden, we verwachten over een paar weekjes een zoontje en zijn uit de naam, het wordt Luuk. Maar nu willen we een tweede naam, aangezien ons dochtertje ook 2 namen heeft lijkt ons dit wel mooi. Maar wat past erbij? Ikzelf zat te denken aan L-uuk B-enjamin (sorry doe het even zo ivm googlen) of L-uuk A-nthony. Maar vriendlief is nog niet overtuigd.. Wat vinden jullie er nog meer bij passen? Had zelf dus nog Jesse, Julian en Timo als 2e naam in gedachten..wie helpt?
Ik vind Luuk Benjamin wel heel mooi!! Ik zou zelf denk ik gaan voor een lange naam, met minimaal 3 lettergrepen,dat vind ik het mooist klinken achter Luuk.
Ja..op zich zou het kunnen qua initialen..Anthony zou dan een vernoeming worden omdat mijn vader zo heet, daarom leek het me mooi. Maar dan stoot ik misschien mijn schoonvader voor z'n hoofd..vind het zo moeilijk. Benjamin klinkt ook wel erg lief..
Een langere tweede naam staat inderdaad heel mooi. Luuk Benjamin vind ik super! De andere namen mwa mwa. Anthony klinkt zo ingewikkeld achter Luuk. Het Timo tijdperk is voor mijn gevoel nu wel afgelopen. Timothy klinkt dan stoerder achter Luuk.
Luuk Benjamin vind ik ook erg leuk! mag ik vragen wat de namen van je dochtertje zijn? dat is iets makkelijker zoeken.. wat vind je van: Luuk Bastiaan Luuk Silvester Luuk Jurriaan Luuk Valentijn Luuk Thijmen Luuk Wessel Luuk Christiaan Luuk Martin (ik roep maar wat hoor...)
Luuk Benjamin vind ik het mooist. Zou ook een langere naam als 2e naam kiezen, inderdaad omdat Luuk zo kort en krachtig is. Succes!
Okee, dat is duidelijk hihi..ik denk dat het echt Luuk B. gaat worden! Nu nog de a.s papa even overhalenmaar dat gaat wel lukken haha. Bedankt voor jullie reacties!