Bernice Bianca Denise of Denisa Debora Daniela Flavie Gabriela Gladys Giovanni Helena Isardae Ivanie Kimberley Luzelle Liliana Lutine Monica Madeline Melanie Michelle Natasha Nathalie Noemi Olivia Patricia Pamela Paola Silvia of Silvie Shirley Safira Tiffany Tania Vanessa Valeska Valeria of Valerie Zulay
Ik merk dat bij een namen vraag vaak kortere 2 lettergrepen krijgt, vandaag deze vraag. Ik zoek eigenlijk dus 3 lettergrepen. Maar een Victoria zou prima passen, maar is onze smaak niet. Leana heeft wel iets. Niet helemaal de wow factor, maar ik ga het meenemen! Lorena staat al op ons heel misschien lijstje Haha wellicht haal ik er nog inspiratie uit. Net als de naam van je jongste het voor mij zou zijn met er andere achternaam en geen familie met een lijkende naam
Allemaal niet met een juiste beginletter Nee helaas uit deze lijst niets voor ons. Dit past ook niet bij ons. Dank jullie wel zo ver! Laat maar doorkomen!
Wat ook helpt is de naam tegen de baby zeggen. We hebben niet een naam gevonden die we wow vonden, wel Beiden mooi. De knoop konden we afhakken toen mijn man haar gewoon hardop de namen die we leuk vonden noemde. Dan opeens werd duidelijk welke naam het niet moest worden en bleef eigenlijk de naam over die het zijn moest.
Ja dat doen we inderdaad. En na een paar dagen valt alles ongeveer weer af en zoeken we door... Behalve de naam zelf, moet het voor ons ook bij haar achternaam en zusjes passen. Dus daar is het knelpunt. Of we spreken het anders uit en stoor ik me aan zijn manier van uitspreken en valt het daardoor af.
Wie weet! Volgens mij had ik onze gekozen naam wel ergens in een lijstje gezien hier. Mijn all time favourite blijft Amélie. Al mijn dochters hadden zo gegeten als mijn vriend de naam niet gevetoed had. Zo jammer.
Florine Filou Had ooit een Frans gezin op t werk t meisje heette: pinou Leonore past goed erbij jammer dat je man het niets vindt.. Norah?
Haha erg heh! hopelijk vinden we de naam snel! Nou ben ik extra benieuwd! Ja Amelie is ook erg geliefd hier, maar de naam van onze eerste en geen 2e naam, maakt hem niet te geven voor ons. Zonde! Ja echt jammer van Leonore! Ik vind Milou wel leuk, maar lief niet. Philou of filou of pinou vind ik minder.
Venice Geneva Giselle Rowena Vienne Phileine Madeleine Sabine Lucille Dionne Philipa Robine Melina Roselyn Jelise Chenise Leona Danica Pernille Isidora Leonore
Helaas ook niets passend of zijn de revue al gepasseerd... Felice blijft favoriet, maar loopt niet met de achternaam en ik mis een lettergreep voor mijn gevoel) Felisha vinden we dan wel mooi, maar met de oudste dochter weer geen match.. Felicia vinden we niet mooi. We blijven ook Amelie, Rosalie, Emilie bespreken, dat we die kant op willen, maar de beginletters zijn geen optie. Noralie en Lorelie vinden we te geknutseld. Alhoewel Lorelie of Loralie nog best leuk klinkt. Lorelei vinden we dan weer niets. We zoeken her dus in die hoek. Afvallers in die richting zijn al: Nathalie, Valerie, Melanie en bovengenoemde... Hebben jullie nog inspiratie?
Dominique, Bojoura, Angelique, Danique, Jeanine, Louisa, Louise, Charlotte, Cécile, Colette, Aurore, Dauphine, Daniëlle, Jacqueline, Isabelle, Dalida