We hebben gisteren gehoord dat we een meisje krijgen!!! Welke naam vinden jullie het leukste? (we willen graag een naam met de -m- in de naam; onze namen beginnen allebei met een M, dus die willen we laten terugkomen).
Ik geloof dat ik van deze twee Amber het leukst vind, maar ik vind ze alle twee niet zo leuk. Een beetje saai of zo, misschien wat gedateerd. Maar dat is mijn mening, het zijn geen rare of lelijke namen. Andere ideetjes met een m: Alma Amarens, Amarins, Amerins Amée / Amé / Amee Amélie Amy Annemé Annemijn Annemoon / Anemoon Carmen Demi Dimphy Ellemijn Elma Emily Emke Emma, Emme Emmelie Femme Imma, Imme Irma Jaimy Jasmijn Kamilla / Camilla, Kamille / Camille Lima Madee Maeve Maithe / Maite Malin Malou Mandy Manoa Manon Manou, Manouk Mara Maren Marenthe / Marente Mari Marije Marinthe / Marinte Marisa / Mariza Marise / Marize Marit Marle Marlieke Marline Marlotte Marlou Marly / Marlie / Marli Marre Marrit Marthe Mathilda / Matilda Mathilde / Matilde Maud, Maudy Mauri Maurien Maxine May / Maye / Mae Maya / Maja / Maia Mea Meerle Megan Meia Meie / Meije Meike Meke Mela Melisse Menthe Mera Merel Merith / Merit Merle Merte Mette Meva Mia Miek Milia Milla, Mille Milou Minou Minte / Minthe Mira Mirle Mirre Mirthe / Mirte Moya Myrna / Mirna Namee Neomy / Neomi Nim Noémi Nomi Nyomi Philomene Romaisa Romee Romijn Romy Roosmarijn, Rozemarijn Samar Samara Semma, Semme Tamar / Thamar Tamara
Hmm...ik vind het persoonlijk allebei 13 in dozijn namen, sorry. Jismé, Amelie, Ruby lijken er qua stijl wat op maar zijn net iets anders. Maar goed smaken verschillen.
Beiden erg leuk! Ik kan niet kiezen. Anders wacht je tot de geboorte en beslissen jullie als je haar ziet wat de naam wordt..