Oh dat is echt balen zeg! Hebben ze het er niet over gehad om de cyclus af te breken met provera en te beginnen aan een hogere dosis letrozol?
Klinkt alsof t cyclus al afbreekt omdat het merkt dat de eisprong niet eraan komt en eitje traag groeit. Ik had dat in mijn eigen cyclus, was alsof mijn lichaam doorhad 'nope te trage groei, niet goed' en kreeg bloeding, zag vocht in baarmoeder en werd ongesteld. Als je niet ongesteld wordt, kunnen ze t cyclus niet gewoon afbreken? En hogere dosis letrozol volgende keer Pas als follikel de 15mm is passeerd wordt ie dominant en zet de eisprong door
Ik zou het ook denken, maar ze geven mij het advies om het morgen gezellig te maken, dus ik denk dat ze er nog in geloven… Want dat zou dan toch ook uit de bloedname moeten blijken? Baarmoederslijmvlies is wel van 5,8 naar 4,8 gegaan dus toch wat afgebroken.
Gebeurde bij mij ook slonk al idd. Lijf snapt dat dit em niet wordt en breekt cyclus gewoon zelf al af. Pas na 15 mm wordt een follikel dominant en heb je kans op eisprong. Ervoor kan follikel zelfs verdwijnen spontaan (heb ik ook al een keer gehad). Maak t vooral gezellig voor de fun, voor de voortplanting zal t nu niets doen.
Nee spreken ze niet over. Ik vroeg heb wat met volgende cyclus? Dit gaat toch niet opnieuw hetzelfde zijn qua medicatie? Krijg ik het antwoord dat ik me er op moet voorbereiden dat het wel zo zal zijn. Dat ze eigenlijk zien dat de medicatie werkt (wat ik echt zwak vind met een eisprong nog niet eens voor CD 27) dus dat ze vermoedelijk dezelfde dosis aanhoudt omdat het goed loopt zo. De bloeding zijn natuurlijk een ander verhaal. Maar toch doen ze daar ook niets aan. Ik voel me zo niet begrepen en precies alsof ze niets doen voor mij… Voor nu blijft het verder afwachten.
Ja de fun is er wel een beetje af met een bloeding… dus ja we zouden het doen voor een kans ookal weet ik dat het niets zal worden deze maand.
Het heeft gewoon ook tijd nodig om de juiste behandeling te vinden. Bij mij heeft dat helaas ook wel even geduurd.
Ik had me op zich voorbereid dat het even kan duren voor een juiste behandeling, maar ik heb het gevoel dat men niet zoekt en het gewoon op zijn beloop laat… Daarbij vinden ze nog steeds dat alles loopt zoals het moet. Denk dat je dat wel alles behalve kan zeggen.
@GroeneBomen had jij het ook in je traject dat je geen ovulatie kreeg en wel je menstruatie? Was die menstruatie anders dan in je gewone cyclus? ik vind de hoeveelheid wel veel voor gewoon een bloeding. (Vorige week was het minder). Maar het begin is wel atypisch. Meestal voelt het echt als menstruatie wat krampen vooraf en opeens helder rood bloed. Nu opeens bruin bloed en soms niets dan weer veel..
Ik had idd geen eisprong maar wel menstruatie. Alleen was mijn cyclus tussen de 8 en 15 dagen. Dus dan menstruatie was wel anders dan wanneer ik wel eisprong had. Na de menstruatie had ik ook langer bruinverlies zeg maar omdat de hormonen blijkbaar gewoon niet lekker meededen.
Ja klopt... En best wel vreemd dat ik nu dus al zo lang niet meer zwanger ben geworden. Hoop het! En hoop nog meer dat er niet nog meer rondes nodig zijn
Misschien toen gewoon heel veel geluk gehad dat je zwanger bent geworden? Een kennis van me had PCOS maar eens in de 6 maand haar menstruatie en was binnen de maand zwanger. Je kan dus ook gewoon geluk hebben.
Omg! Maandag was m’n eitje 8 mm en vandaag 22 !!!! heb alleen nog geen gemeenschap gehad. dat moet van de verpleegkundige echt vanavond … hopelijk ben ik nog op tijd
Ooh super!! Dan lijk je je hoeveelheid wel gevonden te hebben hè? Had je nog klachten of was het deze keer klachtenloos?
Ik was klachten loos. Nja wel spierpijn. Ik merk ook dat ik ineens geen puistjes meer heb. Dus de dosis lijkt wel te werken. Ik moet binnenkort wel een ct scan, omdat mijn prolactine waarde te hoog is. Dit kan een verdikking betekenen van de hypofyse. Waarschijnlijk is daardoor m’n cyclus zo van slag
Oh dat is echt goed! Op de spierpijn na natuurlijk, maar lijkt me iets comfortabeler dan 5 dagen met barstende hoofdpijn rondlopen. Ooh dat is ook een spannend onderzoek! Zou zomaar kunnen. Goed dat het onderzocht wordt en ook daar valt heel wat aan te doen. Gelukkig staat de wetenschap zo ver!
Ik ben een beetje bekomen, maar lijk wel wat te functioneren aftellend naar morgen de nieuwe follikelmeting. Ik wil gewoon eindelijk de eindeloze ziekenhuis bezoekjes en gefaalde cyclus kunnen afsluiten. Het blijft maar aanslepen. Net als de bloeding die is er ook nog steeds.