buikpijn 9 weken na keizersnede

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door kris8, 1 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Hallo !

Ben aan het twijfelen om naar de huisarts te gaan.
    Ongeveer 9 weken geleden heb ik een keizersnede gehad. Het ging eigenlijk al een stuk beter, behalve als ik echt mijn buikspieren gebruik doet het nog pijn. Maar sinds vrijdag heb ik weer wat meer pijn in mijn buik, soms zelfs weer gewoon veel. Ook heb ik meer slijmerige afscheiding, met oranje bruine slierten erin ( sorrie voor de detailles :) ) Dacht dat het misschien een voorteken was van mijn menstuatie die weer op ging komen, maar er gebeurt verder niets. Opvallend is dat vooral in de ochtend ik meer pijn heb en meer rechts in mijn buik ( rechts onder )
    Wanneer kan ik weer verwachten dat mijn cyclus weer op gang komt of zou dat toch aan de hand zijn en ik daar last van hebben ? En is het dus verstandig om toch naar de huisarts te gaan of kan ik het nog even aankijken. Ik heb er geen koorts ofzo bij

Groeten Kris

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Het kan heel goed mogelijk zijn dat je tegen je menstruatie aan zit te hikken wanneer deze zal komen/ doorzetten weten wij helaas ook niet. Indien je je zorgen maakt mag je altijd even naar de huisarts. Het is ook geen probleem om nog even af te wachten.

Imke

Deel Deze Pagina