Wat is dit toch??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Shafra, 16 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shafra

Shafra Actief lid

23 mrt 2010
    328
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Zoals sommige gezien hebben ben ik nog een broekie ;) Nu zit ik met het volgende:

Ik heb mijn eisprong 6 dagen geleden gehad, en inderdaad ervoor en de dag erop flink geklust! Nu heb ik sinds dinsdag last van zere tepels (het lijkt wel of er schuurpapier over heen is gegaan) en vele steekjes rondom mijn eileiders. Gisteren moest ik naar de wc en had beetje heel lichtbruin met afvegen en sinds 2 dagen af en toe vlagen van misselijkheid...

Ik kan mij niet voorstellen dat dit al een innesteling is, maar wat kan het dan wel zijn?? :(

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.....

2. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    t kan wel een innesteling zijn,ik weet niet hoe lang je geen ac meer gebruikt anders kan t ook nog van t ontpillen zijn
    ik heb zelf de eerste 4maanden elke keer tussen eisprong en menstruatie last gehad van misselijk overgeven en super gevoelige tepels en borsten
    spannend in ieder geval
    succes

3. Shafra

Shafra Actief lid

23 mrt 2010
    328
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!

Bedankt voor je berichtje, ik ben inderdaad pas net gestopt met de pil (vorige maand iig) Ik wilde niet afwachten met ontpillen, als het komt, dan komt het ;)

Het kan dus ook van het ontpillen zijn, fijn om te weten!! Het zou natuurlijk geweldig zijn als het wel een innesteling was, haha...maar daar gaan we maar niet van uit!

Ik zie dat jij al wat langer onderweg bent, hoop dat het voor jou snel gaat lukken!! Ik ben pas in ronde 1, dus kan ook nog heel lang duren voordat het lukt....

4. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    ik bedoelde ook niet dat je moet wachten totdat je ontpilt bent want je weet niet hoe lang dat duurt,ik bedoelde meer dat je klachten ook van t ontpillen kunnen komen
    wij hebben ook niet gewacht hoor stop ac en gelijk ervoor gegaan
    en idd wij zijn inmiddels 14 maanden verder helaas
    en komende week na de gyn voor de eerste keer
    maar laat je niet ontmoedigen omdat t bij sommige op dit forum langer duurt ieder is anders
    en vergeet vooral niet ook te genieten van elkaar van de dingen die je nu nog samen kan doen en ook van t klussen;)

5. Shafra

Shafra Actief lid

23 mrt 2010
    328
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien kwam het verkeerd over, maar ik begreep je berichtje ;) Soms is het wel verstandiger om eerst te ontpillen zodat je weet hoe je lichaam reageert en wanneer het weer "normaal" is. Maar zoals vele vrouwen, kan je niet wachten als je een kindje wilt.
    Ik kon ook echt niet wachten, en hoop dat het uiteindelijk allemaal mee zal vallen. Maar we zeggen al vanaf dag 1 dat niet alles zomaar zal lukken. Dus we blijven genieten en duimen dat het op een dag goed komt.

Maar je gaat naar de gyn zie ik? Gaan ze je daar verder onderzoeken waaraan het evt kan liggen?? Ik heb echt geen idee wat ze precies doen, maar lijkt me niet leuk voor je...Ik wens je veel succes en sterkte!

6. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    wij zijn nu 14 maand bezig dus we gaan idd na de gyn en daar moet je vragenlijst invullen ze gaan echo maken en bij manlief zaadonderzoeken en na aanleiding van die uitslagen word er verder traject bepaald.
    t is idd niet leuk maar voor goed doel haha

7. Shafra

Shafra Actief lid

23 mrt 2010
    328
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga duimen voor jullie dat het niets ernstigs is! En dat er natuurlijk snel een klein wondertje mag komen....
    Wel heel spannend voor jullie, zo zie je maar dat niet alles vanzelf gaat!

Vind het wel heel leuk en lief dat mensen je hier graag willen helpen, en een luisterend oor voor elkaar zijn....ik hoop dat we allebei binnenkort geweldig nieuws mogen vertellen!!

8. Isade

Isade Actief lid

4 nov 2012
    362
    0
    0
    NULL

Jammer idd dat het wat klinischer moet allemaal, niks zo bijzonder als een kindje maken/krijgen. In het ziekenhuis toch allemaal net iets anders. Ter geruststelling, zo'n echo valt reuze mee, is maar een dunne staaf en hoewel mijn onderzoek oppervlakkig was deed het totaal geen zeer. Was voornamelijk erg bijzonder om te zien wat er allemaal in je lijf zit!!
    Succes alvast voor je afspraak, hopenlijk een hele logische en makkelijke verklaring die snel verholpen kan worden!!

9. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    isade

bedankt voor je lieve reactie,ja heb ooit al eens zo`n echo gehad dus daar maak ik me geen zorgen om
    ja we hopen dat er niet teveel uitkomt anders is t einde kinderwens,wij willen dus niet dat t klinisch gaat worden
    we gaan dus na de gyn om te kijken of er een oorzaak is en zo ja wat die is waarom t nog niet gelukt is maar wij willen niet t traject in van iui en ivf,voor sommige misschien onbegrijpelijk,maar ja dat is onze keuze

10. Isade

Isade Actief lid

4 nov 2012
    362
    0
    0
    NULL
    Wat voor de een begrijpelijk is dat voor een ander niet, dat inzicht komt met de jaren/ervaringen die je op doet. Waarom je het mmm circuit niet in wilt (zoals dat hier overal zo mooi genoemd wordt) is jullie eigen keuze, daar kan en wil ik geen waarde oordeel aan vast maken. Staan jullie/jij wel open voor het alternatieve circuit? Ik heb hier ergens ook al bepaalde bloesems voorbij zien komen, randjesfietsen (even googlen), accapunctuur, en noem maar op. Ook nog allemaal dingen die je zou kunnen proberen (zonder in de mmm terecht te komen) En niet te vergeten: loslaten, hihi. Er zijn verschillende meningen over dat loslaten overigens!!
    Ikzelf heb de afgelopen maanden eigenlijk niet al teveel moeite gehad om er luchtig mee om te gaan (natuurlijk wel teleurgesteld bij menstruatie), maar nu ronde 8 begint toch steeds wat moeilijker te worden. Ik geloof eigenlijk nog steeds wel in een goede afloop, ik heb de wanhoop nog niet bereikt. Maar een beetje moedeloos wordt je er met momenten wel van...

O ja, dat hsg onderzoek wel een optie?? Ik weet er eerlijk gezegd weinig van (wanneer dat gedaan wordt) maar heb hier ergens gelezen dat er veel vrouwen zwanger zijn geworden vlak na zo'n onderzoek.
    Ik zou zeggen blijf hoopvol, hoop doet leven en wie weet brengt het wel leven :)

Deel Deze Pagina