De titel zegt het al Ik had 4 dagen geleden seks gehad met me vriend, maar ik was echt ontzettend nat het duurde ook wat langer dan normaal dat we klaar kwamen Zou het komen dat ik dan vruchtbaar was? Dat zou wel leuk zijn hihi Maar wie herkent dit? Ik hoop zoooo dat het raak is
He sheba, ik vraag mij hetzelfde af. Ik was afgelopen dagen ook erg vochtig(niet meer afscheiding ofzo). Wat ik nu ga zeggen vind ik lichtelijk genant. Maar afgelopen dagen had ik ook een zeer gevoelige clitoris. Dit merkte ik vorige rondes niet zo sterk, dus ik vraag mij nu ook af of dat te maken heeft gehad met een mogelijke ei-sprong... Ik zal het pas over ongeveer 2 weken weten wat het geweest is.
Wat spannend meiske. Het is idd afwachten weer. Heb jij een regelmatige cyclus? Ik niet..echt.. Maar ik heb wel het idee dat ik me eisprong kan voelen. Want dan heb ik pijn in me rug en een felle steek links of rechts..
Lijkt me niet raar, als het goed is heb je ook meer zin als je in je vruchtbare periode zit dus ik kan me ook voorstellen dat je dan natter wordt en dat alles gevoeliger is! Ik ga hier ook eens op letten, interessant
Dit is mijn 3de ronde. Eerste was 42 dagen, tweede 36 dagen en de derde is dus afwachten. Ik voel mijn ei-sprong niet. Ik probeer mijn lichaam te leren kennen adhv afscheiding verlies en andere symptomen die ik merk. Als deze vochtigheid met een ei-sprong te maken zouden hebben, dan heb ik dit keer een cyclus van rond de 28 dagen, want het gebeurde op dag 13 t/m 15