zwanger worden

Discussion in 'Zwanger worden' started by jwm, Apr 5, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jwm

jwm Nieuw lid

Apr 4, 2006
    1
    0
    0
    hoi,
    Wij hebben een kinderwens sinds december 2005.Nu is het zo dat ik al 3jaar geen pil meer slik en altijd op tijd ongesteld werd.Nu sinds 3 maanden kan ik er geen peil op trekken elke keer een week later of nog langer, is dit normaal.
    Je weet dan niet of je wel of niet zwanger bent en je word ook niet ongesteld.
    Tel je dan je vruchtbare dagen ook gewoon vanaf je 1e dag van je laatste menstruatiedag?
    groetjes joyce

2. neeltje

neeltje Fanatiek lid

Feb 17, 2006
    3,289
    0
    0
    meestal zijn je vruchtbare dagen zo'n 14 dagen voor je volgende menstruatie dus tellen vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie heeft niet veel zin, bij de informatie staat een topic 'vrijen we al jaren verkeerd?' daarin kan je ook al info vinden over je vruchtbare dagen.

http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=3646

3. neeltje

neeltje Fanatiek lid

Feb 17, 2006
    3,289
    0
    0
  4. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

Nov 25, 2005
    1,096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Maar voor sommige vrouwen is het heel normaal als hun cyclus schommelt.
    Die van mij schommelt ook tussen de 28 en 35 dagen.
    Alleen wel een nadeel met je eisprong uitrekenen, maar als je een paar maand temperatuurt kom je daar heel snel achter.
    Al heb ik een maand van 28 of van 30 of van 32 mijn ei is nog steeds op 19 of 20 dag van mijn cyclus gevallen.
    En toevalig vorige keer een echo gehad waar duidelijk was te zien dat ik net een eisprong had gehad.
    En exact 14 dagen naar je ei dat je menstruatie komt, klopt ook niet dat zit tussen de 11 en 16 dagen naar je ei!

Groetjes Anna

Share This Page