Hoi dames, Ik wil potvedorieeee ongesteld worden! Ik heb vrijdag bij het afvegen wat rosig slijm gehad. Zaterdag nie veel, zondag niks maandag bruinig bloed alleen bij het afvegen en vandaag ook bruinig bloed maar zoooo weinig dat mijn inleg kruisje die ik er vanmorgen in had gedaan nog niet eens vies is geworden. Heb vandaag getest Negatief! Zou mijn menstruatie maar niet doorzetten of hoe zit het. Ik heb wel misselijkheid geen pijnlijke tepels. Ik weet niet wat ik moet voelen. Maar na zo'n negatieve zwangerschapstest wil ik gewoon weer ongesteld worden. Het duurt allemaal zo lang! Toch wel gehoopt op een positieve test....
ik had dit ook! erg vervelend...na een paar dagen bruin, niks, wel, niks, wel enz. na een paar dagen toch ongi..
Het zou ook wat bloedverlies van een innesteling zijn. Rose of rood is namelijk vers bloed en bruin is dan wat ouder. Een innesteling is vaak een paar dagen voor je NOD, dus dat zou het rosig slijm van vrijdag kunnen verklaren. Het kan dan zijn dat je nog weinig hcg-hormoon hebt, te weinig om positief te testen. Ik zou over 3 dagen weer een test doen als je dan niet ongesteld bent geworden. Groetjes Saskia