Weet iemand of er nog meer korting gaat komen dan de 50% die er nu geld in de webshop? Of houd het hier echt bij op.. Heb het nog niet nodig, zie leuke dingen, maar nog minder betalen is altijd leuk
Volgensmij gaat Noppies tot 50%, maar dat blijft wel heel erg lang, je loopt alleen het risico dat er niet meer is wat je wilt.. Soms zie je wel 70% maar dat is vaak pas een jaar later en dan heb je echt de losse dingen nog zoals een sjaal waar de muts niet meer van verkrijgbaar is enz. Nu trouwens ook nog gratis verzenden de komende dagen boven de 50 euro.
Noppies doet nu artikelen in de sale die je vervolgens over 2 jaar weer voor de volle mep kan kopen. Ik zie nu artikelen op de site staan in de sale staan, die ik 2 jaar geleden in de sale kocht en vorig jaar gewoon weer voor de volle prijs werden aangeboden. Vind ik wel triest. Ik viind Noppies hartstikke leuk maar ik vind de site zwaar kut. Geen filter op maat etc. Ik heb de helft van de broekjes doorgeklikt om de juiste maat te zoeken en nu ben ik er KLAAR mee. Heb dit wel als feedback aan Noppies doorgegeven en ze komen ergens dit voorjaar met een compleet vernieuwde site!
@Zinaa jee dat is wel erg triest ja.. Vind het zoeken naar de goede maat wel vervelend, en als je wilt kijken of iets bij elkaar past, moet je aparte vensters openen.. @loki dat gratis verzenden wist ik niet.. Heb net maar alleen een vest voor lucas gekocht in maat 98.. De rest kijk ik wel op mp..ze groeien er toch ook zo snel weer uit..
Ik heb een week geleden nog besteld, maar moest toen gewoon verzendkosten betalen...... Als het nu gratis is, dan baal ik wel ff!