Mijn reiswieg is aan de buitenkant helemaal zwart en de binnenbekleding is rood. Welke kleur deken zouden jullie hiervoor gebruiken? Zat zelf te denken aan antraciet grijs ofzo?? Wat is jullie mening?
voor een jongen: beetje camelkleur/bruin, grijs, oranje, wit voor een meisje: roze, oranje, wit, camel/bruin
Bij mijn reiswieg, ook zwart van buiten en rood van binnen, zat een grijze deken met rood randje. Heb er zelf allerlei kleuren in gebruikt. Maakt mij eerlijk gezegd niet zoveel uit of het matcht of niet, als m'n kindje maar warm is....
Heb je de Maxi cosi Mura? Ik zou dan denk ik ook voor antraciet gaan en dan met een lakentje met een rood printje/borduursel.
Haha ik heb inderdaad de MC Mura! Dus toch antraciet grijs en ik zat ook te denken over het lakentje, misschien een standaard witte en zelf een randje zwart/grijs/rood iets opmaken?! Of iets met rood ja. Bedankt voor jullie reacties!
je kan ook gewoon gestreept doen rood zwart. of met blokjes is ook erg leuk.. je kan het ook heel makkelijk zelf maken.
Mooi antraciet is wel mooi denk ik, dan kan je met een lakentje nog een zwart of rood randje maken. Zag deze in de opruiming, misschien is het wat voor je: Dekentje katoen wieg en kinderwagen 80 x 80, Stone : Lana Natural Wear, eco
Haha grappig had al zo'n vermoeden maar durfde het niet te vragen. Ik dacht straks denkt ze waar heb je het in hemelsnaam over. Haha maar je was het wel. Goeie keus in elk geval.