@Kramertje dat is ook spannend. Belangrijke stappen weer op de lange weg. @Wondertje2020 @blij83 @Gliss succes morgen allen!
Succes morgen @Gliss @Wondertje2020 en @blij83! En @Kramertje met de intake. @Betsies ik hoop op een knaltest zondag! @DangerBlonde fijn dat de gonal mee viel. Ik kreeg pas hoofdpijn met de orgalutran erbij. Heb vanavond eerste keer Utro gebruikt, omg wat een jeuk. Na een uurtje geplast en was gelukkig het ergste weg. Slaap goed!
Succes met de terugplaatsingen @Gliss @Wondertje2020 @blij83 @Betsies voor jou ook spannend! Klinkt veelbelovend iig. Hoeveel DPO ben je zondag?
@Kramertje : succes met de intake, bij welke kliniek / ziekenhuis heb je die? @blij83 en @Gliss op naar een mooie terugplaatsing, toch altijd weer een bijzonder moment. Over 2 uur ga ik bellen of de afspraak nog staat.
Succes @Wondertje2020 En @blij83 het zou toch een feestje zijn als we straks tegelijk zwanger blijken
Ik ben altijd zo nerveus of de ontdooing goed gaat. Ze hebben een keertje 5 embryo's moeten ontdooien voor 1 terugplaatsing. Sindsdien ben ik altijd bang. Al hoewel ze me nadien wel hebben uitgelegd dat die cryo's nkg zijn ingevroren in 2017 en de invriestechnieken sindsdien zijn verbeterd.
Pff en ik ben al nerveus zonder dit meegemaakt te hebben, arme jij! Ik hoopt zo dat ik niet gebeld wordt, dan is het ook gelijk klaar deze ivf
Mega spannend moment is dat toch!! Sterkte nog even @Gliss en @blij83 @Wondertje2020 heb jij al goed nieuws mogen krijgen??
Echt spannend meiden. De zenuwen in je keel als die telefoon overgaat (bij ons bellen ze altijd op de dag voor het tijdstip) en bij mij is nog geen enkele keer niet goed ontdooit en altijd maar 1 ontdooit, maar heb ook dan mega zenuwen. Dus snap je heel goed @blij83 ik duim voor jullie
Succes wensen met onze verse terugplaatsing is tot ons grote verdriet niet meer nodig. We zijn onderweg naar België gebeld (nadat we eerst zelf gebeld hadden) dat de verse terugplaatsing niet doorgaat. We zijn wanhopig en gebroken Van de drie bevruchtingen is er 1 gestopt met delen. De 2 andere embryo’s hebben geen blastocyste stadium bereikt en lopen achter. Ze zijn nu in de compacting stage. De arts schat de kans 50% in dat er 1 wordt ingevroren maar kan niks beloven. Ook moet de embryo dan het blastocyste stadium 3 of hoger hebben bereikt. Om in aanmerking te komen om in te vriezen. Op dag 6 een verse terugplaatsing doen ze niet omdat de ontwikkeling van het embryo synchroon moet lopen met de ontwikkeling van het baarmoederslijmvlies. De arts vond het opmerkelijk dat er deze keer zo weinig embryo’s tot blastocyste zijn gedeeld terwijl de resultaten in Nederland veel beter waren. Ook de bevruchtingen met ICSI lag veel lager (33%) dan hun gemiddelde (77%). Ze gaan dit met het lab bespreken en 1 maart krijgen we evaluatie. Alsjeblieft geen hoopgevende berichten meer dat die 2 embryo’s nu vast nog ingevroren worden want zelfs de arts die er verstand van heeft geeft die garantie niet. Geef mij nu het respect dat ik intens verdrietig ben over deze resultaten van onze waarschijnlijk laatste punctie.
Wat een ontzettend groot verdriet. Krijg er zelf helemaal een naar gevoel van. Heel veel sterkte samen.
Oh @Wondertje2020 ik had toch nog zo goede hoop. Maar jij was er al bang voor natuurlijk. Het meest verschrikkelijke nieuws dat je niet wilt krijgen. valt van alles over te zeggen hoe dit is gegaan en de rol van het ziekenhuis en de keuzes die ze gemaakt hebben. Goed dat jullie een evaluatie hebben. snap dat jullie er nu helemaal doorheen zitten. Heel veel sterkte
Ah nee @Wondertje2020 wat verschrikkelijk, ik word er ook helemaal naar van! Heel heel veel sterkte en dikke knuffels ❤️