Lange onvervulde kinderwens (MMM of zonder) maar nog hoop (deel 2)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Asil, 2 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisa280887

Lisa280887 VIP lid

13 jan 2019
    5.072
    5.826
    113
    Vrouw
    Meis wat superfijn!! Gefeliciteerd ❤️

Emma1995 vindt dit leuk.
  2. DangerBlonde

DangerBlonde Fanatiek lid

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Hahahahaha hilarisch

3. 2jongensmama

2jongensmama Fanatiek lid

17 jan 2020
    4.009
    3.857
    113
    whahahahaha

4. DangerBlonde

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    ik heb morgen mijn eerste follikel echo van deze ronde. Zit nu op cd 8, ik voel nu al best wat eipijn zeuren links en af en toe rechts. En heb vandaag al weer wat meer slijm.. dat is toch veel te vroeg?? Maar ik ben natuurlijk heel laat gewend ergens na 20-25 dagen :rolleyes: menstruatie is eergisteren pas gestopt, gisteren een paar druppels bruin nog. Ben sinds cd 3 aan het spuiten.
    Vind het eigenlijk weer heel spannend wat ik morgen te zien krijg op de echo. Hoop zo dat het niet teveel is en weer een verloren ronde.
    Kun je zo rond dag 10 misschien al een eisprong hebben?

Emma1995 vindt dit leuk.
  5. 2jongensmama

2jongensmama Fanatiek lid

17 jan 2020
    4.009
    3.857
    113
    @Do1981 fijn dat de uitslag goed is!

Do1981 vindt dit leuk.
  6. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Ja kan in een gestimuleerde ronde, een kennisje van mij had het ook echt iets van 4/5 dagen na menstruatie al IUI.

7. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Bij mij was iui met gonal f meestal op CD11 of CD12, dus ook een stuk vroeger dan in natuurlijke cyclus.

8. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Ik volgend mij ook maar is te lang geleden heb er meer in eigen cyclus gehad dan gestimuleerd.

9. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Ik heb ook regelmatig op 12 dpo eisprong. 10 is wel echt lekker snel

10. DangerBlonde

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Hmm oké, dan wacht ik het morgen eens even af :rolleyes: zou voor mij bijna een wereldwonder zijn.

11. Splitijsje

Splitijsje Fanatiek lid

21 nov 2020
    3.137
    3.214
    113
    Vrouw
    Herkenbaar: 1x op cd 10, 1x op 11 en ook een keer op 14. Succes!

12. blij83

blij83 Fanatiek lid

5 jun 2012
    2.201
    1.996
    113
    @Gliss Hoe is het met jouw wachtdagen? Ik ben al weer flink chagerijnig. Heb weer met vlagen dat rot gevoel in mijn buik. Raak er dan weer zo ontmoedigd en verdrietig van. En op andere momenten krijg ik opeens weer veel hoop. En dan word ik uiteindelijk zo moe van mezelf, dat die gevoelens alle kanten op slingeren. En dat dat dus al weer zoveel maanden zo gaat. Pfffff..... Zou willen dat deze wachtdagen op een of andere manier makkelijker konden zijn.
    Ben gisterenavond half uurtje gaan wandelen. Vanochtend op de fiets naar het werk. Donderdagavond wandelen met een vriendin. Morgen wil ik voor het eerst met mijn zoontje samen zelf een pizza gaan maken. Dus zo probeer ik maar zoveel mogelijk actieve afleiding te zoeken.

13. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    zo herkenbaar dit heen en weer geslingerd worden. Het is echt weer doorbijten.

Hier overleg met internist gehad over hoeveelheid bloedverdunners bij gebruik progynova tabletten. Dosis moet waarschijnlijk omhoog. Ze overlegd nog even intern en nemen dan volgende week even hoeveelheid door, ben benieuwd. Op zich wel prima, want heb gevoel dat de bloedverdunners mij echt helpen.

morgen de echo en hoop ook vandaag of morgen uitslag van de nk en plasma cellen. Drukke dagen zo waarin er opeens weer veel gebeurd. En dan hopelijk snel menstruatie en starten.

Gliss vindt dit leuk.
  14. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Ja precies hetzelfde eigenlijk. Zit niet lekker in mn vel, erg moe, zere borsten, schouders en nek helemaal vast, slechte concentratie, stemming wisselend maar met name beetje mineur. Alle tekenen van spanning dus. Durf niet meer te hopen, maar ergens weet je dat er een kans is. Zie gewoon zo op tegen weer teleurstelling en weer een nieuwe poging bleh!

Probeer ook zoveel mogelijk afleiding te zoeken, maar vrienden en familie wonen ver weg, man werkt 6 dagen buitenshuis en werk maar 2 dagen op (Vooral leeg) kantoor, sport is digitaal. Dus eigenlijk is het erg eenzaam en saai. Komt ook omdat mn beste vriendinnen, die ik nog wel in mijn corona bubbel zag (en 1,5 uur voor in de auto stapte), net bevallen zijn en mn zusje hoog zwanger.
    Probeer wel veel te wandelen, maarja dat is ook tot 1 uur per dag en dan heb je er nog zoveel over haha

15. blij83

blij83 Fanatiek lid

5 jun 2012
    2.201
    1.996
    113
    Super spannend ook weer. En dan opeens gebeurd er ook weer veel he. Ik hoop dat je de uitslagen snel hebt. Fingers crossed.

Do1981 vindt dit leuk.
  16. blij83

blij83 Fanatiek lid

5 jun 2012
    2.201
    1.996
    113
    Pittig he, die corona tijd nu ook nog naast het fertiliteitstraject. Dat maakt het zoveel moeilijker om afleiding te zoeken.
    En zo naar dat je vriendinnen dan in hun baby bubbel zitten. Daar heb je nu dan weinig aan. Destijds vond ik dat ook zo vreselijk. Iedereen maar met zwangere buiken baby´s bezig. Echt geen doen.

Ik ben gestart met wat kleinere creatieve hobby´s: diamont painting en kaarten kleuren. Geeft dan toch weer even wat variatie op een avond. En het zijn ook dingen die ik er gewoon even een half uurtje bij kan pakken.
    Kijk wel uit naar he voorjaar. Dan spreek je toch weer makkelijker buiten af. Kan ik weer werken in de tuin. De buitenlucht doet me ook altijd wel weer goed.

Gliss, Do1981 en Emma1995 vinden dit leuk.
  17. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    helemaal eens. Als het weer wat lekkerder weer wordt worden veel dingen makkelijker denk ik. Misschien terrasjes weer open ook.

stel me er wel op in dat, dat nog wel even gaat duren. Maar zie wel soort van licht in de tunnel iets verderop. Dit weekend ook weer lekker weer
    Maar ik zeg express niet dat ik het zie aan het einde van de tunnel. Dat einde is nog niet in zicht naar mijn idee

Gliss vindt dit leuk.
  18. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Even los van de medicatie heb ik regelmatig net na ongesteldheid al de eerste eipijn. Bij mij betekent dat niet dat eisprong dan ook echt vroeg is; het is gewoon in de eerste twee weken van de cyclus af en toe een 'twinge'.

DangerBlonde vindt dit leuk.
  19. DangerBlonde

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    @Leraje ik denk dat dat het bij mij dan ook was. Lekkere mindfuck weer van mijn lijf, waarom kijk ik daar nog raar van op... :rolleyes:

Hier de eerste follikelmeting gehad vanmorgen. Ik was bang voor weer een overstimulatie, maar dat is tot nu toe gelukkig niet :D
    Rechts 1 eicel van 11 mm te zien, plus een wat kleinere en links nog niks.
    Gek eigenlijk want ik had juist links die eipijn gisteren. Er waren wel heel veel kleintjes links. Dus nog even geduld, hopelijk is het in of na het weekend goed genoeg gegroeid en kan de trigger gespoten worden. :thumup:
    Ik zit pas op dag 9 dus het kan nog alle kanten op met meer eicellen. Vorige keer was er op dag 10 nog niks te zien en op dag 14 ineens 4 o_O

Leraje, Asil en Do1981 vinden dit leuk.
  20. Wondertje2020

Wondertje2020 Fanatiek lid

6 aug 2020
    4.890
    5.127
    113
    Vrouw
    Ben even kwijt in welke fase iedereen nu zit? @Asil jij mag starten na menstruatie toch?

@DangerBlonde wanneer heb jij je tweede follikelmeting?

@2jongensmama ben jij ook alweer gestart?

dames in de wachtweken: succes! Altijd een lastige tijd met een hoop emoties!

Gliss vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina