Nope, nog 0.0 menstruatie hier, vermoed dat het de Lucrin is die het uit heeft gesteld. Pas dan na 2 dagen beginnen. Hoe ga jij? Is het een beetje geland allemaal, al gesprekken met elkaar gehad en een "plan" gemaakt?
@Wondertje2020 overmorgen de tweede en maandag de derde meting. Hopelijk is er dan genoeg gegroeid en kunnen we weer een poging doen deze ronde. Hoe gaat het met jou?
Nog geen uitslag gehad vandaag. Baal er wel een beetje van. Ben super nieuwsgierig. Morgen de echo, ben ik toch ook wel heel nieuwsgierig naar
Hè dat is naar als je erop zit te wachten. Hopelijk komt het snel en morgen goede echo. Veel succes alvast!
@Asil @DangerBlonde Het verdriet overviel me vandaag ineens. Ik had zoveel verdriet en pijn. In de laatste dagen is er ook ontzettend veel gebeurd. We nemen eerst 3 maanden rust en eerst even afwachten wat er uit de evaluatie voor conclusie komt. @Do1981 succes met de echo en hoop dat je morgen NK/ plasmacellen uitslag krijgt en dat alles goed is!
@Wondertje2020 ook van mij een knuffel. Ik vind het echt super klote voor je hoeveel pech je hebt gehad met je pogingen. Dat verdriet is niet gek. @Do1981 frustrerend!! Duim voor jou!!
Hier net MS aangebroken. Morgen bellen, denk vrijdag of zaterdag beginnen met prikken. Ondanks de geringe kans had ik best hoop en was aardig somber vandaag, hoop dat ik mezelf niet kutter ga voelen van de medicatie.
Hé Getver wat vervelend dat het zo een somber gevoel geeft! Ik hoopte ook nog voor je!! Maar nu mag je prikken voor de mooie gouden eitjes die voor je klaarliggen! Hopelijk komt in de komende dagen het positieve gevoel wat je daarover had weer een beetje terug ❤️
Ook sterkte aan de dames op het wachtbankje! En aan @Do1981 met het wachten op alle uitslagen, hopelijk komen ze snel! En @Wondertje2020 ik snap je zo goed, wij nemen ook de drie maanden, even rust voor hoofd en lijf hoop ik! En aan alle stimulerende ik hoop op mooie controles! Liefs voor allemaal ❤️
** Lange onvervulde kinderwens ** * Gliss - 32 jaar - 1e kindje - IVF 1 -op naar laatste / 3e cryo tp * Do1981 - 39 jaar - 2e kindje - IVF 1 - op naar tp cryo 8 - eerst scratching onderzoek & gel echo * Betsies - 38 jaar - 1e kindje - door naar ICSI 2.2 * Wondertje2020 - 1e kindje - ICSI 1 (poging 3) * 2jongensmama - 3e kindje - ICSI 4 * Emma1995 - 25 - 1e kindje - IVF 1 * Asil - 38 jaar -1e kindje - IVF/ICSI 3 * Catlady - 1e kindje - ICSI 3 pauze, opzoek naar een kliniek voor onze laatste poging. * Leraje - 1e kindje nog natuurlijke weg, op dit moment onderzoeken gaande * Lisa280887 - 1e kindje - IVF 1 verse tp * DangerBlonde - 31 jaar - 2e kindje - ronde 5 OI start Gonal-F * Kruimel14 -36 jaar- 1e kindje - IVF/ICSI 1 * Marloesmeisje - 33 jaar - 1e kindje - IUI 8 Afspraken 16 feb - Wondertje uitslag lab? 18 feb - Asil begin menopur 17 feb - DangerBlonde - Follikelmeting 1 18 feb - do - gel echo 18 feb - 2jongensmama - FM 1 19 feb - Do uitslag scratching (circa 16-18 feb) 19 feb DangerBlonde - Follikelmeting 2 19 feb DangerBlonde - Endometriose onderzoek 22 feb DangerBlonde - Follikelmeting 3 24 feb - Asil eerste follikelmeting Testdatum 24-02 - Gliss Zwanger Lisa280887 LindsySimons Emma1995
Hier de eerste meting gehad. Links 2 en rechts 7 follikels allemaal rond de 10/11 mm. Maandag terug. Prima dus. Ben benieuwd wat het gaat worden.
@Gliss wil graag positief voor je zijn en blijven ondanks dat jij je lichaam het beste kent. Je wilde morgen testen. Ga je dat ook doen? @2jongensmama, mooie meting al, hoop dat ik je mag volgen volgende week @Wondertje2020 en @Betsies nogmaals wat een mooie en overwogen keuzes om even 3 maanden rust te pakken. @Kruimel14 en @blij83, gaat het nog op het wachtbankje en Kruimel heb je al meer nieuws mogen ontvangen over jullie cryo's of heb ik dat gemist. @DangerBlonde hoop op geen overstimulatie en minstens 2 pracht follikels. Hoop niet dat ik iemand vergeten ben. @Emma1995 hou je de bank warm want er volgen er misschien snel nog en paar . Zelf een domper dat ik ongesteld ben geworden maar blij dat ik mag starten en wat anders in het vooruitzicht heb. Vandaag al prikken, 24ste meting en gok op punctie rond mijn lieverd zijn verjaardag 1 maart.