Lange onvervulde kinderwens (MMM of zonder) maar nog hoop (deel 2)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Asil, 2 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. herfstmeisjeB

    herfstmeisjeB Bekend lid

    16 nov 2020
    885
    811
    93
    Vrouw
    Ahhh wat fijn een goed gevoel! Dat geeft hopelijk nieuwe hoop?
     
  2. Wondertje2020

    Wondertje2020 Fanatiek lid

    6 aug 2020
    4.890
    5.127
    113
    Vrouw
    @Asil: heel veel succes morgen met de punctie!
     
    Asil vindt dit leuk.
  3. herfstmeisjeB

    herfstmeisjeB Bekend lid

    16 nov 2020
    885
    811
    93
    Vrouw
    Ohhh man ja laatst ook op een forum, een nod-forum notabene waar iedereen dus nog z'n nod moest afwachten. 'Hoi ik kom er even bij. Ik ben net (paar weken geleden) bevallen van mijn dochter en nu per ongeluk weer zwanger. Haha oeps!'
    @%$%^&*!:evil:

    ik weet tegenwoordig dat ik moet zwijgen haha maar gelukkig reageerde iemand anders dat het misschien niet de goede plek was voor haar :p

    en in het laatste nod-groepje waar ik in zat gingen ze samen klagen over dat ze echt geen decemberbaby wilden. Want dat was geen fijne maand dus ze zouden de komende maanden wel even overslaan. Ja oke sorry maar dat was echt de druppel voor mij haha :( wat een luxe zoiets, wat ik toch zou doen voor een decemberkindje... en een januarikindje, een februarikindje... etc etc
     
  4. herfstmeisjeB

    herfstmeisjeB Bekend lid

    16 nov 2020
    885
    811
    93
    Vrouw
    Even een update. Vanochtend weer een echo gehad en gelukkig weer de andere fijne arts! En daarmee ook een superfijne soepele en duidelijke echo, wat een verschil zeg.

    Helaas nog steeds geen groter eiblaasje, de grootste was zo'n 6mm dus allemaal nog veel te klein en is afwachten welke uiteindelijk gaat groeien. Vorige cyclus al op dag 9 eentje van 16mm, zit nu op dag 12 dus lekker langzaam deze maand! maar aangezien mijn slijmvlies wel dikker aan het worden was zal het nog wel komen, de artsen maken zich in elk geval geen zorgen dus dat is fijn

    geduld dus... what else is new :o:
     
    Betsies en Splitijsje vinden dit leuk.
  5. herfstmeisjeB

    herfstmeisjeB Bekend lid

    16 nov 2020
    885
    811
    93
    Vrouw
    en veel succes @Asil heel spannend!!
     
    Asil vindt dit leuk.
  6. DangerBlonde

    DangerBlonde Fanatiek lid

    3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Pff ja.. same here. En jeetje oeps per ongeluk argh daar krijg ik al helemaal jeuk van.
    Hmm klinkt alsof deze dosis voor jou te laag is... hopelijk over een paar dagen wel een goed eitje. Als ie bij dag 20 nog niet goed is dan krijg je volgende ronde een hogere dosis.
     
  7. Asil

    Asil VIP lid

    14 nov 2018
    9.570
    9.024
    113
    Vrouw
    Zooo echt he @herfstmeisjeB, van de week las ik dat ook ergens. Ja deze maand zou mooi zijn om zwanger te raken want de maanden erna komen de uitgerende maanden niet uit :roflmao::roflmao::roflmao:
     
    DangerBlonde vindt dit leuk.
  8. Splitijsje

    Splitijsje Fanatiek lid

    21 nov 2020
    2.981
    3.068
    113
    Vrouw
    Nee zeker niet. Moest verplicht ontbijten. Met lange tanden een boterham met honing gegeten (want suikers) en een kop thee gedronken. Na operatie bbz was ik kotsmisselijk, maar nu nergens last van. Ik denk morgen om 8 uur aan jou!
     
    Asil vindt dit leuk.
  9. Splitijsje

    Splitijsje Fanatiek lid

    21 nov 2020
    2.981
    3.068
    113
    Vrouw
    Dit hele traject kost engelengeduld...de tweede keer hormonen (IUI) reageerde ik ook trager dan de allereerste keer. Hopelijk volgende meting goed nieuws!
     
  10. 2jongensmama

    2jongensmama Fanatiek lid

    17 jan 2020
    3.845
    3.619
    113
    @Asil succes morgen!!!! Ik denk aan je! En wel ontbijten hoor, anders val je om! Hier moest ik pijnstilling innemen met eten een uur voor de punctie. Dus heb m'n ontbijt in 2 verdeelt zodat ik bij de pijnstilling ook nog wat at.

    @Wondertje2020 wat een heftig gesprek zeg. Jemig! Bizar hoe ze zo ineens van mening zijn veranderd en ook dat je voorheen wel goeie aantallen had. Snap. Dat dit wel even verwerkingstijd nodig heeft. Dikke knuffel!

    @herfstmeisjeB jammer dat er nog niks te zien is!

    @de rest: ben alles vergeten wat ik gelezen heb . Geef de utro de schuld haha.

    Hier verder prima. Nu 3 dpo en morgen en woensdag de spannende ochtenden of je wel of niet gebeld worden en woensdag het nieuws of en hoeveel er blasto's zijn geworden. Ik voel me door de utro al op en top zwanger dus.. :roflmao:

    M'n eierstokken steken af en toe nog wel.

    Morgen en donderdag nog werken en dan fijn vakantie.
     
    Betsies, Do1981, Asil en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. DangerBlonde

    DangerBlonde Fanatiek lid

    3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    A7A83C19-4109-4A4E-B6AC-561DCA9104CC.jpeg

    Vond deze op insta bij iemand haha vind het wel een leuke! Ik zit op 6 vandaag...
    mijn favoriete vakantie:
    upload_2021-3-1_20-11-52.jpeg
    curacao, mooiste plek ooit klein-Curaçao. Ziet er precies uit zoals op deze foto. En de zee is ook echt zo blauw. :D:D
     
    Do1981, Betsies, Asil en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. Splitijsje

    Splitijsje Fanatiek lid

    21 nov 2020
    2.981
    3.068
    113
    Vrouw

    :) dan hoef ik jou niet vertellen waar ik deze foto heb genomen. Een van onze fijnste vakanties!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Betsies, DangerBlonde en Asil vinden dit leuk.
  13. DangerBlonde

    DangerBlonde Fanatiek lid

    3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Heerlijk he! Ik zou zo graag weer terug willen. Als Corona er niet was dan waren we vorig jaar nog eens gegaan.
     
    Splitijsje vindt dit leuk.
  14. herfstmeisjeB

    herfstmeisjeB Bekend lid

    16 nov 2020
    885
    811
    93
    Vrouw

    Ja gekke is dat de vorige ronde perfect verliep! Juist een heel groot eiblaasje. De artsen maakten zich helemaal geen zorgen en zeiden dat het normaal is dat het per cyclus verschilt, ze dachten zeker niet meteen aan hogere dosis. Dus we zien het vanzelf :)
     
  15. Gliss

    Gliss VIP lid

    5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Ik zit op CD7 dus ik doe even mee met jouw 6 dpo :cool:

    Mijn nr. 6 : Loch Lomond & The Trossachs national park, net boven Glasgow. Hebben op onze huwelijksreis een rondreis door Schotland gemaakt.
    Zo'n land waar je ook nooit een filter nodig hebt. Dat licht, die kleuren ♡
    Willen graag terug, maarja corona+brexit
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Betsies, Asil en DangerBlonde vinden dit leuk.
  16. DangerBlonde

    DangerBlonde Fanatiek lid

    3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Klopt, kan per cyclus verschillen. Ik duim voor je!


    Wauw mooi zeg daar! En wat bijzonder, een huwelijksreis door Schotland!
     
  17. Betsies

    Betsies Fanatiek lid

    21 mrt 2020
    2.229
    3.124
    113
    Vrouw
    Oehhh @DangerBlonde die vakantieplaatjes daar willen we allemaal wel heen!! (En heel veel sterkte in deel twee van de wachtweken! Pupo vibe aan!!)

    Ik heb even bijgelezen, het was de moeite!

    Eerst mega dikke knuffels en ik denk aan je, nu en morgen voor je punctie lieve @Asil! Mega spannend maar dit gaat hem worden!! Ps ik had ook wel ontbijt gegeten voordien.

    @Wondertje2020 wat een heftig gesprek! Wat een tegenstrijdig bericht met dat eerste gesprek!! Verschrikkelijk voor jullie heel veel sterkte en dikke knuffel! De rust zal vast even goed doen!!

    @blij83 fijn dat jullie zo een goed gesprek hadden!! Dat geeft weer goede moed!!

    succes met de utro-tijden @2jongensmama op naar een top terugplaatsing!!

    @herfstmeisjeB hopelijk een mooi resultaat bij de volgende echo, duim voor je!!

    En voor alle anderen dikke knuffels!!
     
    DangerBlonde en Asil vinden dit leuk.
  18. 2jongensmama

    2jongensmama Fanatiek lid

    17 jan 2020
    3.845
    3.619
    113
    Asil vindt dit leuk.
  19. Do1981

    Do1981 VIP lid

    9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Succes @Asil you can do it

    hier straks onderweg om weer eens nuchter bloed te prikken. Rot klus altijd
     
    Asil vindt dit leuk.
  20. Splitijsje

    Splitijsje Fanatiek lid

    21 nov 2020
    2.981
    3.068
    113
    Vrouw
    Succes @Asil, laat je weten hoe het is gegaan? Hoop dat je op dit moment al een groot gedeelte achter de rug hebt!
     
    Asil vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina