Lange onvervulde kinderwens (MMM of zonder) maar nog hoop (deel 2)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Asil, 2 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gliss

    Gliss VIP lid

    5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    @Asil gezien het aantal follikels een mooie score. Ik ga meehopen voor mooi aantal goede embryo's ♡
     
    Asil vindt dit leuk.
  2. Asil

    Asil VIP lid

    14 nov 2018
    9.570
    9.024
    113
    Vrouw
    Vrijdag tussen 10 en 12, ennnn dan word ook beslist of TP op dag 3 of dag 5. Als maar 1 is dan op dag 3 als het er meer zijn willen ze het kaf van het koren scheiden en doordelen tot dag 5.
     
    Betsies vindt dit leuk.
  3. blij83

    blij83 Fanatiek lid

    5 jun 2012
    1.951
    1.712
    113
    @Emma1995 Wat een mijlpaal dan he, die infusen stoppen. Ik hoop dat je snel weer een echo mag en gerust gesteld wordt. En dan hopelijk binnenkort ook stoppen met de andere pillen.

    Hier gaat het redelijk goed. vh weekend labiel en heel veel bloed. Het bloeden is nu gestopt. De afspraak gisteren emt onze fertiliteitsarts heeft me wel rust gegeven. En 12 maart dus nog een egsprek in Duitsland met Dr. Cuypers en nadien maken we dan de keuze waar we verder gaan. Maar eerst deze maand nog hopelijk onze laatste cryo. Fingers crossed.
     
    Emma1995 vindt dit leuk.
  4. Asil

    Asil VIP lid

    14 nov 2018
    9.570
    9.024
    113
    Vrouw
    Ja volgens mijn vriend wel.
     
    Do1981 vindt dit leuk.
  5. 2jongensmama

    2jongensmama Fanatiek lid

    17 jan 2020
    3.845
    3.619
    113
    @Asil Mooie score meid! Al snap ik je gevoel helemaal dat je op wat meer had gehoopt. Zo logisch en dat gevoel mag er ook zijn! Spannend nu ICSI! En vrijdag telefoon?! Ik duim voor je hoor!

    @Emma1995 Ik moest doorslikken tot week 12. (ben met 11.1 gestopt). Zou nog wel even navragen wat hun protocol is. Dat bloedverlies blijft vervelend. Wanneer heb je weer een echo?

    @Do1981 kreeg jij niet nog ergens uitslag van?

    @blij83 Fijn dat je een goed gesprek had en je wat beter voelt.

    @Wondertje2020 goed dat je vrij neemt. Neem echt even tijd voor jezelf. Het nieuws wat je hebt gekregen is erg heftig en niet mis. Dikke knuffel.
     
  6. Do1981

    Do1981 VIP lid

    9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    vandaag nog even bloedprikken voor die antistoffen van schildklier. Geloof er niks van dat, dat wat gaat opleveren, dus daarom geen haast mee gemaakt. Ook direct nog wat vitamines.
    Uitslag zal paar dagen duren. Verder wachten op menstruatie. Einde week verwacht ik.
     
  7. DangerBlonde

    DangerBlonde Fanatiek lid

    3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    @Asil mijn kaarsje brand voor je! 8 eicellen is mooi, en ik heb echt een goed gevoel bij icsi voor jou. Ik denk dat je daar echt een eerlijke kans mee maakt :D spannend als je een dubbele terugplaatsing krijgt. Stel je voor, het geluk is aan jouw kant, ben je straks zwanger van een tweeling.... :D

    @Emma1995 nog steeds zo veel bloedingen? :( Wat een onzekerheid. Wanneer mag je weer voor een echo?

    @2jongensmama hoe gaat het met de broedkip?

    @Do1981 ik hoop voor je op een goede uitslag!
     
    Do1981 vindt dit leuk.
  8. Asil

    Asil VIP lid

    14 nov 2018
    9.570
    9.024
    113
    Vrouw
    Tp van 2 betekent bij ons geen top kwaliteit. Andere kant, mijn moeder is een tweeling dus je weet maar nooit. En denk dat als het een 5 daagse word dat we echt nog wel seks gaan hebben voor die tijd, mits ik me goed voel. Je weet maar nooit waar dat nog goed voor kan zijn ;) ik hoop dat iedereen zijn/haar gevoel, hier maar ook in onze omgeving juist is. Bovenop die van mezelf. Als dit hem niet word zal ik hard vallen maar "i will rise up" natuurlijk. Zo veerkrachtig als ik ben ;).
     
    Betsies, Do1981 en DangerBlonde vinden dit leuk.
  9. 2jongensmama

    2jongensmama Fanatiek lid

    17 jan 2020
    3.845
    3.619
    113
    Ja prima. Broedkip is even vrij haha. Eierstokken zijn nog wat gevoelig (@Asil echt no way dat ik nu sex ga hebben, verga al van de pijn bij het idee ;)).

    Vandaag niet gebeld, dus dat betekend dat er in ieder geval nog 1 goed genoeg is. Morgen terug plaatsing. En dan hoor ik verder.
     
    Betsies, Do1981, Asil en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. Wondertje2020

    Wondertje2020 Fanatiek lid

    6 aug 2020
    4.890
    5.127
    113
    Vrouw
    wat netjes dat jij weet dat de verse tp doorgaat. Ik kreeg dus de dag ervoor nog een sms met de bevestiging van de afspraak van de verse tp , terwijl ze al wisten dat het niet doorging.
    Ik snap echt niet hoe ze zo kunnen werken daar in dat ziekenhuis.
     
  11. Emma1995

    Emma1995 Fanatiek lid

    17 nov 2018
    1.188
    796
    113
    @blij83 volkomen normaal dat je je zo hebt gevoeld/ nog steeds zo voelt en soms komt dat verdriet gewoon ook even weer naar boven. Ik ben in ieder geval heel blij om te horen dat je ondanks de verdriet een goed gesprek hebt gehad met de arts en gesprek met Duitsland is voor je het weet ook zo weer bijna. Ik hoop dat je nav de gesprekken een goede keus kan maken. Maar natuurlijk nog alle hoop op die laatste cryo ❤️ En het is ergens denk ik toch een geruststelling dat je bent gestopt met vloeien denk ik.

    @DangerBlonde ja het is soms zeker wat onzeker. Jij bent de tweede week van de mindfuckweken ingegaan zag ik. Nog even bikkelen, hoop dat je veeeeel afleiding hebt. Want blijft pittig natuurlijk.


    @Gliss en @Iemand1991 hoe is het met jullie? Zag al dat Gliss in wat rustigere vaarwater zat deze periode.


    Ik heb morgen een echo! @2jongensmama. Jij in spanning aan het wachten op de terugplaatsing zag ik. Ik duim keihard met je mee.


    Ik zit even te denken of ik iemand vergeet * insert thinking meme*
     

    Bijgevoegde bestanden:

    herfstmeisjeB, Splitijsje en DangerBlonde vinden dit leuk.
  12. Emma1995

    Emma1995 Fanatiek lid

    17 nov 2018
    1.188
    796
    113

    Pff me man mocht me niet eens aanraken de dagen na de punctie :roflmao: Maar ik weet nog dat ik ging zoeken of seks na een terugplaatsing nou wel of geen kwaad kon. De een zei het liefst even wachteb en de andere zei nee joh je mag alles doen. Voor de terugplaatsing sex lijkt mij dat moet kunnen?
     
  13. Gliss

    Gliss VIP lid

    5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    @Emma1995 lief dat je het vraagt, maar even geen nieuws hier. Zit op CD8 en op CD21 beginnen met triptofem. Gezien eerdere natuurlijke cyclussen zal ovulatie denk rond CD18 uitkomen dus dan maar gezellig maken dagen daaromheen.

    Hoop dat het bij jou zo goed blijft gaan en bloedverlies snel ophoud want kan me voorstellen dat dat enorm onzeker maakt.
     
    Emma1995 vindt dit leuk.
  14. 2jongensmama

    2jongensmama Fanatiek lid

    17 jan 2020
    3.845
    3.619
    113
    Nou ja, ik weet dat de controle van de stoof vanmorgen blijkbaar nog minimaal 1 goed genoeg was om nog een dag te laten zitten en potentieel terug te plaatsen. Want anders zouden ze bellen, als alles weg was.

    Het kan natuurlijk wel , dat bij de controle van de stoof morgenochtend, blijkt dat niks meer gedeeld is (of niet goed genoeg) en het alsnog niet doorgaat. Dat kunnen ze nu nog niet voorspellen voor morgenochtend.

    De werkwijze is heel logisch, je kijkt per dag, is er nog een kanshebber, ja of nee. Op dag 4 was er dus nog een kanshebber, op dag 5 was hij toch niet ver genoeg gedeeld blijkbaar. Maar ik begrijp dat ze op dag 4 al wisten dat het niet door ging? Dat is wel heel slordig.. dan hadden ze gewoon moeten bellen zeg. Wat zei de arts daarop?

    Die smsjes gaan automatisch. Dat zegt niks over hoe en wat helaas. Het enige wat het zegt, is dat je afspraak op dat moment nog in het systeem stond.
     
  15. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    Even leesmelding. Succes met wachten @Asil, klinkt als een goede score!

    Mijn vent is grieperig, echt serieus. Als dat fukking potje weer niet doorgaat word ik wel een beetje kriegel. :mad:
     
    Asil vindt dit leuk.
  16. Wondertje2020

    Wondertje2020 Fanatiek lid

    6 aug 2020
    4.890
    5.127
    113
    Vrouw
    uitkijken met koorts! Heeft invloed op de zaadkwaliteit.. hij maakt t wel spannend zo!!
     
    Leraje vindt dit leuk.
  17. Gliss

    Gliss VIP lid

    5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    O dan zou ik ook echt zo gefrustreerd zijn!
     
    Leraje vindt dit leuk.
  18. Betsies

    Betsies Fanatiek lid

    21 mrt 2020
    2.229
    3.124
    113
    Vrouw
    @Asil mooie score!! Ik snap heel goed dat je altijd liever meer hebt, maar 8!! Daar word ik wel vrolijk van!! Op naar mooie icsi bevruchtingen!!
    Spannend hoor, geduld tot vrijdag en hopen voor die topper op zondag!!

    @Emma1995 gelukkig morgen weer een echo! Wel fijn dat de infusen nu klaar zijn al is dat ook weer een heel gek idee! Ik zou de medicatie ook tot 12 weken moeten nemen trouwens.

    @Wondertje2020 goed hoor dat je even tijd neemt voor jezelf!! Dat kan je wel stellen dat dat een mega heftig gesprek was voor jullie gisteren.
    Ik ga wel goed, merk nu las goed hoe moe ik was van al die medicijnen en teleurstellingen en daar echt even van bij moet komen. We hebben een week vrij gepland in april en nu vooral genieten van het hormoonvrije lijf en pogen er niet te veel mee bezig te zijn! Hoop dat jij ook wat rust kunt vinden!

    @2jongensmama ik duim voor jullie voor de geslaagde topterugplaatsing morgen, super spannend weer!!

    @DangerBlonde succes in wachtweken part two!!

    oh jemig @Leraje dat is wel meer potjesspanning dan je gebruiken kan!!
     
    DangerBlonde vindt dit leuk.
  19. DangerBlonde

    DangerBlonde Fanatiek lid

    3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Oh nee mannengriep :rolleyes:
    Ik duim voor je :thumup:
     
    Leraje vindt dit leuk.
  20. Iemand1991

    Iemand1991 Bekend lid

    25 apr 2019
    893
    981
    93
    Vrouw
    Lief dat je het vraagt. Ik lees wel de hele tijd mee, maar lukt nog niet goed om te reageren. Ben nu heel snel overprikkeld.

    Ik heb gisteren uitgangsecho gehad op dag 3. Grootste eitje was 10mm. Ik moet zaterdag op dag 8 weer voor een meting komen, omdat we 2 keer aan de late kant zijn geweest toen ik echo op dag 10 had (met Liv had ik echo op dag 9 en inseminatie op dag 11).

    Volgende week woensdag hebben we afspraak bij het AMC. Ik verwacht dan nog geen uitslag te krijgen, maar ben sowieso wel benieuwd naar die afspraak.

    Verder heb ik zondag mijn eigen dossiers eens bekeken, omdat ik zelf ook veel neurologische klachten heb. Op mijn 9e ben ik van een pony gevallen, waarna ik bewusteloos was. Ze hebben toen een CT scan gemaakt. In mijn dossier staat hierover: "Deze liet, behoudens een hyperdensiteit in het corpus callosum, geen afwijkingen zien." Oftewel, ze zagen wel een vlekje op de balk tussen de twee hersenhelften. Het is nog te vroeg om te zeggen dat dit verband heeft met de afwijking van Liv, maar ik ben er niet helemaal gerust op. Zou wel heel toevallig zijn.

    Nogmaals, ik lees alles en leef met iedereen mee. Maar kost me echt te veel moeite nu om op iedereen te reageren, sorry daarvoor.
     

Deel Deze Pagina