Lange onvervulde kinderwens (MMM of zonder) maar nog hoop (deel 2)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Asil, 2 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DangerBlonde

DangerBlonde Fanatiek lid

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Dinsdag denk ik.. misschien maandag al.. :rolleyes:
    kreeg net 2 clearblue testen van Amazon binnen. Blijkt dat ik een Italiaanse variant heb gekregen :roflmao::roflmao: de foto’s waren in t Engels.. echt weer wat voor mij. Hij zegt dus geen pregnant of zwanger maar incinta :p die taal kan je vast niet wijzigen op dat ding of wel?

Leraje en Betsies vinden dit leuk.
  2. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Dan hoop ik dat jij hartstikke incinta bent hahaha

Betsies en DangerBlonde vinden dit leuk.
  3. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    @DangerBlonde dat heb ik alleen gehad toen ik ook echt hcg had, ik heb het ook al snel, die vergeetachtigheid. Spannend!

DangerBlonde vindt dit leuk.
  4. DangerBlonde

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Haha bizar wat je hormonen met je hoofd kunnen doen.. dit heb ik normaal ook niet met m’n pms. Ik mag niet hopen van mezelf. Want dan is de teleurstelling toch nog groter als t niet is. Maar ik hoop toch wel..
    Waarom doen we dat toch elke ronde, dat hopen..

Betsies en Do1981 vinden dit leuk.
  5. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Voor mij is dat mijn copingsmechanisme als ik dat niet doe waar ben ik dan mee bezig. En misschien doe ik het ook om mezelf toch "normaal" te voelen. Maar jij had er 2 deze maand dus de kans is wel wat groter dan de vorige keren toch?

6. DangerBlonde

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Daar zit ook wel wat in ja ;) zou ergens ook niet goed zijn als we niet zouden hopen.
    Ik had er inderdaad 2 deze maand ja. Bij de vorige stimulatie 3 maar toen sprong er maar 1. Dit is de eerste stimulatie met een trigger shot. Waardoor ze ook beide zouden moeten springen. Ben benieuwd of dat voor mij de gouden combi was..

Do1981 vindt dit leuk.
  7. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    bij mij gaat het altijd in een soort van achtbaan. Van hoopvol naar totaal geen vertrouwen en dan steeds weer heen en terug. Ik heb er nu wel weer een goed gevoel over, over de volgende ronde. Maar dat kan ook zomaar weer over zijn

Betsies en Leraje vinden dit leuk.
  8. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Kreeg net een uitslag binnen via mijn digitale dossier. Van vit b1. Die was nog niet binnen.
    Die is te laag, iets onder de referentie waarde.
    Vorige keer was die nog heel goed, maar toen nam ik dus pillen. Daar ben ik mee gestopt omdat b6 veel en veel te hoog werd, nu is deze dus weer te laag. Wordt er wel een beetje moe van eigenljjk, dat gedoe met die vitaminen. Snak zo naar dat ik hier allemaal niet meer mee bezig hoef te zijn.

9. Betsies

Betsies Fanatiek lid

21 mrt 2020
    2.229
    3.124
    113
    Vrouw
    Dit heb ik eigenlijk ook, het gevoel bij mijzelf: als ik er al niet positief in kan staan waar doe ik het dan voor. Heb het ook nodig om te kunnen voelen dat dit allemaal kan lukken. Maar ook mega lekker om daar even pauze van te hebben hoor :D

Oké toch weer een tekort gevonden dan, wat bijzonder dat die b6 dan eerst te hoog is en zonder pillen b1 ineens alweer te laag. Ik zou ze toch ook nog eens moeten prikken misschien...alhoewel...wat je zegt er niet zo mee bezig zijn is misschien wel zo prettig...

Asil vindt dit leuk.
  10. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    het is bij mij allemaal gaan rollen vanwege het bloedonderzoek bij C&C. Daar kwam uit dat mijn homocysteine verhoogd is (en D ook te laag). Dat wordt weer gedreven door b6,b11 en b12 en vanuit die is er volgens mij weer een link met b1. Opvolging gehad via huisarts. Nu controle prik. Daar komt dit dus weer uit.

b6 was vorige keer veeeeel te hoog, ben benieuwd hoe die nu is.

11. Splitijsje

Splitijsje Fanatiek lid

21 nov 2020
    3.137
    3.214
    113
    Vrouw
    Wat kan/wil/ je met deze info doen? Zegt je huisarts er iets van of is het aan de kliniek waar je loopt?

@Asil hoe voel je? Klaar voor morgen?@DangerBlonde spannend, ben heel benieuwd volgende week!
    @Emma1995 hoe gaat het met jou? Heb je al een volgende echo in het vooruitzicht?

Ik voel me gelukkig weer beter dan dinsdag. Niet meer bijna flauwgevallen en na een paar dagen buikpijn, lijkt dat nu ook verdwenen. Ik heb lekker tv series afgewisseld met school (en werk mail hélemaal links laten liggen. Is heel goed bevallen, dus dat ga ik erin houden!) Verder begint mijn ongeduld toe te nemen en merk dat ik uitzie naar mijn volgende menstruatie en daarmee hopelijk de eerste cryo terugplaatsing. Ik herken dus de hoop die door meerdere van jullie is beschreven (@Asil, @Betsies en @DangerBlonde). Voor mezelf was dat eerst tijdens jaren van zelf proberen, daarna tijdens IUI, daarna na maanden uitstel IVF verse terugplaatsing en nu dan cryo). Wat is er nodig om onze grootste wens in vervulling te laten gaan...? Hoop en angst wisselen elkaar regelmatig af...

12. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Fijn dat het wat beter gaat! En grenzen stellen tussen privé en werk is echt belangrijk, goede stap genomen dus :)

Ik herken die hoop heel erg als je aan iets nieuws begint. Ik had dat na de HSG, bij start IUI 1 en zelfs na miskraam van iuiu 2.2, dus IUI 3 & 4. Daarna weer bij IVF vers en eerste cryo.
    Ik vermoed dat het bij eerste tp van IVF 2 ook weer zal zijn, maar tussendoor steeds die mislukkingen pff dat hakt er wel in hoor.

Splitijsje vindt dit leuk.
  13. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    @Kruimel14 ik ga goed, ben heerlijk relaxt. Helemaal geen pijn, gistee het samen nog "gezellig" gemaakt. Fijn dat jij je wat beter voelt. Ik tel rustig af naar morgen want ja, als het aan mij (ons) ligt ben ik vanaf morgen zwanger :D

Splitijsje, Do1981 en DangerBlonde vinden dit leuk.
  14. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    PUPO morgen! Veel succes:)

15. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    @Kruimel14 het onderzoek is uitgevoerd door de huisarts. Wacht dat even af voordat ik iets ga doen. Sowieso supplementen nemen, maar doe nog even niks voordat ik haar heb gesproken.
    wacht nog op de uitslag van b6 en D. Ben heel benieuwd wat b6 nu is. D zal wel prima zijn. Dat slik ik behoorlijk in supplementen.

Al wat zitten lezen over b1 tekort. Ik ben een alcoholist die veel rijst en rauwe vis eet. Haha

Alcohol drink ik amper, rauwe vis eet ik niet (bah :rolleyes:) en rijst 1x per week ofzo.
    Verder eet ik de laatste tijd veel noten en soja waar het veel in zit, dus snap het niet echt.
    Mogelijk toch een opname probleem in de darmen? Maar heb nooit echt darm problemen. Geen pijn en geen obstipatie ofzo.
    Ben benieuwd naar verhaal van de huisarts

DangerBlonde en Splitijsje vinden dit leuk.
  16. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
  17. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Succes morgen @Asil !

18. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Thanks babe, pas om 14.05 aan de beurt maar kan niet wachten. Heb er zo een zin in.

Gliss, Leraje, DangerBlonde en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    oh, weet je nu het tijdstip al? bij ons altijd pas de ochtend van tevoren. Maar misschien is met verse tp anders omdat je bij cryo natuurlijk nooit zeker weet of het ontdooien goed gaat

Hier nog geen menstruatie. Als het morgen doorbreekt (alles wees erop dat het vandaag al zou gebeuren, maar toch nog niet) zit ik op een cyclus van 26 dagen. Best netjes voor mijn doen :thumup:

Asil vindt dit leuk.
  20. DangerBlonde

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    ** Lange onvervulde kinderwens **

* Gliss - 32 jaar - 1e kindje - door naar IVF 2

* Do1981 - 39 jaar - 2e kindje - IVF 1 - wachten op menstruatie (circa 5 mrt) op naar tp cryo 8
    * Betsies - 38 jaar - 1e kindje - pauze na ICSI 2
    * Wondertje2020 - 1e kindje - ICSI 1 (poging 3)
    * 2jongensmama - 3e kindje - ICSI 4 - tp 8
    * Emma1995 - 25 - 1e kindje - IVF 1
    * Asil - 38 jaar -1e kindje - IVF/ICSI 3
    * Leraje - 1e kindje nog natuurlijke weg, op dit moment onderzoeken gaande
    * Lisa280887 - 1e kindje - IVF 1 verse tp
    * DangerBlonde - 31 jaar - 2e kindje - ronde 6 OI Gonal-F
    * Kruimel14 -36 jaar- 1e kindje - IVF/ICSI 1 -1ste verse terugplaatsing mislukt. 8 eskimo's. Nu een ronde overslaan.
    * herfstmeisjeB - 28 jaar - 1e kindje - letrozol ronde 2

Afspraken

7 maart - TP Asil
    15 maart - Gliss - start triptofem op CD21. Bij menstruatie bellen voor uitgangsecho IVF 2
    17 maart -Kruimel14 -belafspraak arts hoe verder
    17 maart - Betsies - telefonische evaluatie icsi 2

Testdatum
    14 maart 2jongensmama

Zwanger
    Lisa280887
    LindsySimons
    Emma1995

Deel Deze Pagina