Heel herkenbaar dat toch nog hopen tussendoor, ik vraag me af of dat ooit weggaat preventief chocolade lijkt me een goed idee dan. Schiet ook alweer op jullie gesprek! Spannend. Wat verwacht je ervan?
@Gliss dat vraag ik me ook wel eens af. Stel dat we op een gegeven moment zeggen ‘we stoppen’, vind ik dan echt rust of blijft het iedere maand knagen? @Asil ben echt heel benieuwd. @Betsies benieuwd naar jullie gesprek. Hoop dat het jullie goede input geeft op de weg voorwaarts. @Iemand1991 hoe gaat het met wachten? @Kruimel14 ben het even kwijt, waar zit jij nu in de cyclus? Na deze ronde weer verder toch? @2jongensmama hoe voel jij je vandaag? Hier morgen eerste meting. Heel benieuwd hoe dik bms al is. Gaat nu best prima. Heb alleen savonds steeds ontzettende moeite om de prik met bloedverdunners te zetten. Nooit eerder zo lang gehad. Vaak wel bij de eerste prik weer, maar nu iedere avond. Maar doe het braaf natuurlijk. De gedachte dat ik dan 9 a 10 maanden lang mijzelf iedere dag moet prikken geeft me de kriebels. (Terwijl ik er natuurlijk ook blij van wordt, van die gedachten, haha)
Ja dat lijkt me echt lastig. Er is bij ons nooit een oorzaak gevonden en ik zou in het geval dat ik kinderloos blijf ook echt niet weten hoe ik dat zou moeten accepteren. Het zou in dit tempo namelijk best wel eens kunnen dat ik dan <35 jr nog ben. Uiteraard zijn dat stappen die je maakt, maar zolang ik dan niet in de overgang zou zijn zou ik me dan toch blijven afvragen of het toch niet nog spontaan zou lukken.
@Do1981 cyclusdag 16 en eisprong in geen velden of wegen te bekennen. Klopt, zodra ik ongesteld ben hopelijk terugplaatsing cryo.
Ah ik word altijd zo jaloers van die dingen, dan denk ik, wij allebei gezond gewicht, gezonde gewoonten, en dan deze pech
Ja hou hoop hoor! Ik dacht ook de eerste keer na de punctie, dit komt niet meer goed.. maar toch een positieve test op CD17/18
Ik ben heel slecht in wachten. Vandaag is het precies een half jaar geleden dat we de inseminatie van Liv hadden. Dan besef je ineens weer dat je anders dus gewoon nu ruim half jaar zwanger zou zijn. Ik had een heel positief gevoel voor en tijdens de inseminatie. Maar nu denk ik alweer: "pfff, waarom zou het nu met 1 eitje ineens wel de eerste IUI lukken." Ik hoop dat dit gevoel er nu is vanwege de datum en dat ik straks weer positief kan denken . Maar jongens, wat duurt wachten lang! #3DPO
Ik heb nog niet echt een verwachting, ben benieuwd of ze een volgende keer andere middelen in gaan zetten en hoe ze er tegen aan kijken. Ik ben nog niet ongesteld dus choco stand-by @Do1981 daar hoop ik inderdaad ook op, goede input! Jij succes bij de meting morgen en bij het prikken!! Waaaaaah wat goed!!! That lifts the spirit!!! Blij voor je!! (Voor de volgende dan, want eerst nog een maand of acht op deze broeden ) Confronteren hoor @Iemand1991 heel veel sterkte met het wachten, knuffel!! Want zo een datum maakt de vreselijke tww niet lichter!!
@Iemand1991 kan me voorstellen dat die data je bijblijven. En 3 dpo pas, had het idee dat je al verder was, dat schiet echt niet op nee. Dan duurt wachten na zo’n iui ook echt wel weer lang. Bij een terugplaatsing krijg je altijd 5 wachtdagen ‘gratis’, haha
Las net interessant artikel. Is al een oudje, maar wel interessant : https://decorrespondent.nl/8702/kinderwens-laat-je-niet-gek-maken-door-de-ivf-industrie/1627756343158-04d1d33d
Heel gemeen maar als ik dit soort dingen lees ben ik wel opgelucht dat ons probleem zo duidelijk bij m'n man zit. Dat we niet in de categorie 'onverklaarbaar' vallen verhoogt onze kansen hopelijk wel echt. Al ben ik nog als de dood dat er niet genoeg goede gevonden worden bij hem.
Ik kan me dat wel voorstellen. Het is een probleem waar een heel goede ‘oplossing’ voor bestaat. Nog steeds is het geen automatisme, maar denk wel dat de succeskans dan een stuk hoger is idd
ja, je weet het gewoon niet. Icsi is ook geen wonder behandeling natuurlijk. Je hebt per ronde gemiddeld iets van 25% kans bij een goed embryo. Maar ja, het kwartje kan ook steeds de verkeerde kant opvallen. Maar de kans dat het wel lukt is hartstikke groot. Vraag alleen is hoe lang dat dan gaat duren
Ik snap dit wel, hoe vaak heb ik niet gedacht: hadden we maar een oorzaak. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent en wat je behandeld. (Hoe wel ik me ook goed besef dat dat geen garanties biedt hoor. Maar ik denk dat ik het dan wel beter zou kunnen verwerken/accepteren)