ha lieverd, zette het ook al in dat andere topic, het hoeft niets te betekenen. Maar je wilt het niet natuurlijk. Oh, wat een spanning. Wat klote. Hoop dat je nog beetje kunt slapen zo
Nee joh, dat meen je niet . Knuffel vanuit hier. Dit wil je natuurlijk niet, maar wat Do1981 zegt; het hoeft niks te betekenen. Sterkte!
Oh nooooo @Asil wat ongelofelijk kut!!! Ik leef zo met je mee!! Wat is het toch oneerlijk allemaal!! Mega dikke knuffels voor jou!! ❤️
@Asil wanneer had je de Pregnyl / Ovitrelle gezet? Mega klote dit.. Zoals ik het nu hoor denk ik dat je biochemische zwangerschap hebt gehad (als de lijntjes op de test minder zijn geworden). Gebruik je nog utrogestan / duphaston / Crinone gel?
Oh wat ontzettend verdrietig @Asil Was er nog iets te zien op de testen? Klinkt toch alsof er wel iets is geweest. De lijntje waren toch wel veel te duidelijk voor 14 dagen na Ovitrelle.
Ik heb het ook een keer gehad, bij iui 1: op 13 dpo een duidelijke lijn (donkerder nog dan Asil testen) en 14 dpo blanco test en 15 dpo ongesteld. Dus ik denk wel dat het soms nog ovitrelle is? Of misschien biochemische zw. Maar dat weet je alleen als testen zijn opgelopen in dagen daarvoor denk ik.
@Asil wat klote, niet te beschrijven. Ik denk zelf ook dat de lijntjes te duidelijk waren voor ovitrelle nog. zeker omdat het 25 miu testen waren. Denk eerder aan biochemisch. Wat een deceptie meid, ontzettende klap weer. Sterkte met de dagen doorkomen.
ja klopt wat je schrijft. Ik vergeleek het met mijn eigen lichte test op 14DPO maar dat was tp in natuurlijke cyclus zonder HCG injectie / Ovitrelle / Pregnyl.
Welkom in onze rollercoaster: Het gaat wel, ergens toch nog een sprankje hoop dat het misschien 1 van de 2 was en een combi van innestelings bloed met afdrijving. Tot nu toe is het bloeden weinig en weer meer oud, weet niet of het de duphaston is (heb een tampon in dus kan het niet zien)... Weet eigenlijk helemaal niks dan dat ik me echt heel goed voel (weird), heb heerlijk geslapen. Rugpijn is minimaal, geen kramp. Dipstick vanmorgen was net zo gekleurd als mijn eerste van gister morgen, KV had haast niks maar die met blauwe dop van Wondfo was iets lichter.. Snap er niks van. Hoop dat het zo blijft, dat de bloeding weg blijft (was net zo veel als eerste dag menstruatie) en dat het misschien 1 vruchtje was en er nog 1 zit... Ik heb geen idee ik roep maar wat. Ovitrelle is 15 dagen geleden, gister 14, rondes ervoor bij IUI was deze tussen 7 en 9 dagen niet meer te zien op de testen.