Lange onvervulde kinderwens (MMM of zonder) maar nog hoop (deel 2)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Asil, 2 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Als je een terugplaatsing hebt gehad zitten de vruchtjes al in je baarmoeder. Daar kunnen ze al wel een dooierzak of zwangersschapsring zien. Ook of je een zak hebt die vol met bloed zit of je menstruatie. Reden dat ik dat weet is omdat ik 2 jaar geleden oo 12 dpo een positieve test had en de zelfde avond in het ZH belandde met achteraf een niersteen. Op dat moment was het nog niet duidelijk en kreeg ik een echo omdat ze dachten dat ik een gedraaide eileider had. Toen zagen ze ook een intakte aanleg van een zwangerschap. Ze kunnen je alleen niet vertellen of het goed gaat.

Wanneer je natuurlijk zwanger raakt duurt het langer voordat een beginnende zwangerschap in je baarmoeder gezien word dan wanneer je TP heb gekregen.

Bovenste test van 12 dpo 7.00 onderste van vandaag kwart over 4.

Daarnaast was ik behoorlijk in paniek gister weet zeker dat ik er 1 ben verloren, 2de weet ik niet heel zeker.

Hoe dan ook donderdag dus een echo en we zullen het zien.

Heb nu dus mijn eerste test met deze van vanmiddag bij elkaar gelegd.

Bijgevoegde bestanden:

2. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    #3442 Gliss, 16 mrt 2021
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2021
    Ok duidelijk tx. Bijzonder wel hoor zo vroeg al.
    Ben benieuwd dan of ze al wat kunnen zien. Zou fijn zijn als er duidelijkheid is voor je.

3. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Daarnaast heb ik helemaal geen kramp, 0.0 nakkes nada en heb ik alleen druppels bloed verlies bij plassen en afvegen en minimaal in mijn maandverband. Ook dat pas niet echt bij het beeld. Natuurlijk kun je een vak hebben zonder kramp maar dat is meer uitzondering dan regel.

Vind het ook spannend allemaal hoor, maar ben erg rustig. Heb nergens invloed op. Maar heb wel gelezen dat dit geen uitzonderlijke procedure is bij dubbele terugplaatsing en eventuele vanishing twin. Ook het bloed verlies en de stolsels of vruchtje.

4. Jiji

Jiji Actief lid

5 feb 2018
    269
    124
    43
    Vrouw
    Hi ik lees soms nog weleens mee hier, maar wil even zeggen dat ik je heel veel succes wens @Asil spannnend zeg, die oplopende testen zijn dan echt weer hoopvol maar tegelijkertijd zijn die prille zwangerschappen nog zo eng.. ik duim voor je!

Asil vindt dit leuk.
  5. 2jongensmama

2jongensmama Fanatiek lid

17 jan 2020
    4.008
    3.857
    113
    #3445 2jongensmama, 16 mrt 2021
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2021
    Oh wauw, dat is wel mooi dat dat zo vroeg kan.

Ik heb vanwege bloedverlies ook vroege echo's gehad, maar hier kunnen ze dat allemaal niet zien. Pas vanaf 1000hcg kunnen ze iets van een ring zien. Maar bij jullie zullen wel speciale apparatuur hebben. hoef je helemaal niks met testen en lijntjes te doen? en is het gewoon standaard dat ze een echo plannen op 16dpo om te kijken of je zwanger bent of niet? Zoals sommige ziekenhuizen bloedprikken rond die tijd?

En waarom kan je bij natuurlijke zwangerschap iets pas later zien? Vanaf het moment dat het teruggeplaatst is het toch gewoon hetzelfde?

Wel een rollercoaster voor je zeg! Hopelijk heb je nog een mooie zwangerschap zitten donderdag!!

6. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Mijn conclusie is: het zijn gewoon rotspuiten die triptofem. Deze naald was net zo bot en de vloeistof is veel en het brandt (had hem wel opgewarmd, weet niet niet of het veel verschil maakt, heb hem zojuist pas gezet).

Tot zo ver mijn vergelijkend warenonderzoek met gonal f, cetrotide, ovitrelle en pregnyl spuiten ;)
    Deze zijn *kruist vakje aan* ongeschikt

7. 2jongensmama

17 jan 2020
    4.008
    3.857
    113
    En hoe zijn de verschillen als je rond dezelfde tijden vergelijkt? Van gisterenmiddag en vandaag? Of de ochtenden naast elkaar? Dat zal dan nog veel groter zijn.

8. 2jongensmama

17 jan 2020
    4.008
    3.857
    113
    Ja zijn zeker rot spuiten. Sterkte met prikken meid!

Gliss vindt dit leuk.
  9. Betsies

Betsies Fanatiek lid

21 mrt 2020
    2.229
    3.124
    113
    Vrouw
    Jemig @Asil wat blijft het extreem spannend en onduidelijk bij jullie, gelukkig ben je er kalm onder en kan je het laten komen zoals het komt nu! Wel heel fijn van de echo donderdag!! Ik duim hard verder!

@Wondertje2020 wat heerlijk dat de pauze zo een rust brengt! Dat is wel echt even nodig voor je hoofd en lijf. Fijn dat je nu rustig kan voorbereiden op de second opinions!

@Gliss die rotspuiten, wie verzint dat, spuiten met een botte punt!? Als ze dan minstens maar wonderen verrichten!!

@2jongensmama super spannende tijd voor jou! Zonder utro en weet wachtweken tot de echo, hoop dat je wat minder spanning kan gaan voelen wanneer je die lastige weken voorbij bent!!

@Kruimel14 succes bij je gesprek morgen.

Mijn vragenlijstje ligt klaar en ik heb een afspraak in april gemaakt bij een acupunctuur, toch die laatste strohalm die ik nog niet gepakt heb nog grijpen deze komende ronde....

10. Wondertje2020

Wondertje2020 Fanatiek lid

6 aug 2020
    4.890
    5.127
    113
    Vrouw
    @Asil prikken ze dan donderdag ook je bloedwaarden / HCG ? Want dat zou veel sneller uitsluitsel bieden?

Wel super fijn dat je zo snel een vroege echo mag rond de testdatum.
    Ik heb medische indicatie voor vroege echo en dat mocht altijd pas na 5 wk op zijn vroegst.
    Ben echt mega benieuwd wat ze dan gaan zien. Of willen ze bbz uitsluiten?

11. blij83

blij83 Fanatiek lid

5 jun 2012
    2.200
    1.995
    113
    Ik ben ook echt verbaas dat ze zoooo vroeg een echo doen. Je bent strikt genomen dan 2 dagen overtijd toch? 16 DPO? Stel je erop in dat er echt niks te zien zal zijn! Wel misschien verdikt baarmoederslijmvlies.
    Maar een zwangerschaps ring kun je volgens mij echt pas bij 5 weken zwangerschap zien.
    Ik blijf ook echt voor je duimen!!! Maar de realiteit is dt het allemaal gewoon nog heeeeeeeel ieniemie is, als er wat zit. En moeiljk ol te sporen. Ook met het blote oog kun je volgens mijn echt geen vruchtzakje zien bij deze termijn.

12. blij83

blij83 Fanatiek lid

5 jun 2012
    2.200
    1.995
    113
    Je testen lopen nog wel echt op! Dat is wel bijzonder he? Ga je morgen weer testen?

13. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Ik ge geen idee, ik had zelf bloed voorgesteld gister en vandaag kwamen ze hier mee terug. Ze zoeken het maar uit. :roflmao:.

@2jongensmama, mij testen van 12, 13 en 14 dpo zelfde tijdstip in de ochtend is iets opgelopen. Nadeel is dat ik altijd veel moet plassen s'nachts dus die testen vaak met 3de of 4de urine zijn.

In de middag heb ik zelf controle over wanneer ik ga plassen. Nadeel is dat ik gister middag niet heb getest maar pas om 19.00 en op 13 dpo zelfde tijd met een KV. Dus dat is niet te vergelijken.

De test van gister 19.00 en vandaag kwart over 4 zijn hetzelfde. Terwijl ik gister toen 2 uur ervoor die bloeding met stolsels had.

Maar voor 14dpo vind ik hem niet super slecht. Die van vanmiddag dan. Maar ach ik zie het allemaal wel. Ik bloed nog steeds. Wel de ene keer meer dan de andere keer maar geen menstruatie hoeveelheid.

Ik laat het allemaal op me af komen.

14. blij83

blij83 Fanatiek lid

5 jun 2012
    2.200
    1.995
    113
    Zeker! Gewoon hun advies opvolgen!
    Ik blijf duimen!

15. 2jongensmama

17 jan 2020
    4.008
    3.857
    113
    Ja meer kan je niet doen!
    .wel fijn dat donderdag duidelijkheid hebt!

16. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Dat neem ik aan, omdat ze toch al op de goede plek zijn ingebracht. Maar ik ben geen arts, ze zullen wel hun redenen hebben ik heb echt geen idee.

Enige wat ik weet dat ik met 3.5 toen wel wat heb gezien op 12 dpo. En bij mij natuurlijke zwangerschap 4.5 niks anders dan verdikt bms.

Ik weet het ook allemaal niet en heb ook geen zin alles te analyseren, heb het er al moeilijk genoeg mee.

Maar ondanks dat nog steeds mijn positieve zelf. Heb gister genoeg gehuild voor het hele jaar.

Mocht het niet goed zijn ook prima, en dan willen we toch verder met de cryo.

17. DangerBlonde

DangerBlonde Fanatiek lid

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    @Asil omg je houd het echt spannend!! :eek: Ik heb de hele dag al een kaarsje branden voor jou! Duimduimduimduimduim!

@Gliss haha jij bent hier de naaldenexpert :rolleyes: sterkte met de triptofem :(

@Betsies hopelijk word de acupunctuur voor jou dan de gouden combi!

@2jongensmama nog steeds geen bloedverlies gehad?

Gliss en Betsies vinden dit leuk.
  18. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    ❤❤ voor jullie allemaal!!!

Betsies vindt dit leuk.
  19. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Ik zou ook zeggen: stel je erop in dat die echo je niet veel wijzer gaat maken. Mogelijk zien ze dat het bms al dun is of dat er een bloeding zit. Iets van een zwangerschap kun je nu gewoon nog niet zien, ook niet met speciale apparatuur.

Volgens mij is de ontwijking van verse tp/cryo en natuurlijk zwanger ongeveer hetzelfde. Alleen hcg bij cryo loopt gemiddeld iets achter qua oploop, maar dat is minimaal.

het is wel heel opvallend dat de testen nu wel weer oplopen. Ik hoop nog op een wonder voor jullie.
    Misschien had je het al gezegd hoor, maar hoop dat je ook bloed mag prikken en dan 2 dagen later weer. Dat zegt op deze termijn het meeste.

even nog van Google:
    Het embryo groeit. Aan het begin van de tweede week is het circa 0,3 mm groot, aan het eind 3 – 3,5 mm. Het is een week tijd 10 x zo groot geworden. De kiemschijf is nog klein: 0,5 mm.

Ik denk dat het einde van 2e week is

weet niet of je zit te wachten trouwens dit soort info, wil je teleurstelling besparen. Vind het echt klote voor jullie

20. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Maakt mij niks uit hoor, ik stel me nergens op in. Bloeden is bijna gestopt al een paar uur, enkel rood/roze bij afvegen. Hoop dat het zo blijft en stopt. Het maakt mij allemaal niks uit. Mijn vriend heeft liever geen gepoer, en hij heeft gelijk. Maar ze doen maar.

Deel Deze Pagina