** Lange onvervulde kinderwens ** * Gliss - 32 jaar - 1e kindje - door naar IVF 2 * Do1981 - 39 jaar - 2e kindje - IVF 1 - tp cryo 8, 1e keer in kunstmatige cyclus * Betsies - 38 jaar - 1e kindje - pauze na ICSI 2 * Wondertje2020 - 1e kindje - pauze na IVF 1 , 2 en ICSI 3 * 2jongensmama - 3e kindje - ICSI 4 - tp 8 * Emma1995 - 25 - 1e kindje - IVF 1 * Asil - 38 jaar -1e kindje - IVF/ICSI 3, 3 bevruchtingen 2 tp * Leraje - 1e kindje nog natuurlijke weg, op dit moment onderzoeken gaande * Lisa280887 - 1e kindje - IVF 1 verse tp * DangerBlonde - 31 jaar - 2e kindje - ronde 6 OI Gonal-F * Kruimel14 -36 jaar- 1e kindje - IVF/ICSI 1 -1ste verse terugplaatsing mislukt. 8 eskimo's. Nu een ronde overslaan. * herfstmeisjeB - 28 jaar - 1e kindje - letrozol ronde 2 Afspraken 15 maart - Gliss - start triptofem op CD21. Bij menstruatie bellen voor uitgangsecho IVF 2 17 maart -Kruimel14 -belafspraak arts hoe verder 17 maart - Betsies - telefonische evaluatie icsi 2 17 maart - Do - bms meting 2 17 maart - DangerBlonde fm 2 18 maart - Asil echo 12 april - Asil - evaluatie ICSI 21 april - Wondertje second opinion arts Testdatum 26 maart - Gliss (natuurlijke cyclus) 2 april - DangerBlonde Zwanger Lisa280887 LindsySimons Emma1995
Die gaat sowieso meedoen Alles boven 14mm springt bij ovitrelle. Hopelijk vrijdag weer een goede echo!
Succes @blij83 !!! Hopelijk is een nieuwe poging niet nodig!! @Do1981 ! Wat vervelend dat je dan alsnog gebeld wordt, bij ons wordt de tp dan in overleg gedaan qua dag. Ben benieuwd! @DangerBlonde 2 mooie eitjes!! Die gaan gewoon allebei meedoen!
Ik zeg doen, zwanger is zwanger, hoe het ook loopt Maar ik snap het gevoel dat je niet wil jynxen (schrijf je dat zo?)
@2jongensmama alles wat jij wil is goed, kan me voorstellen dat je voorzichtig hoopvol en optimistisch bent.. knuffel
Hihi ik snap het wel. Maar je bent gewoon hartstikke zwanger. Je testen liepen op toch en zijn nu mooi duidelijk? En je verliest geen bloed? Dan ben je nog steeds zwanger
Wordt sowieso niet zondag. Kreeg net een beetje zeikerig verhaal toen ik terugbelde over dat mijn voicemail niet aanstaat. Blijkbaar worden de dames die in kunstmatige cyclus zitten heel veel doorgeschoven. Geen idee waar ik aan toe ben nu. Hoor het pas zodra ik gepland kan gaan worden. Kan nog wel even duren. Wat een gezeik zeg. alsof die dame van het ziekenhuis moet bepalen of ik mijn voicemail aan of uit heb staan. Bepaal ik lekker zelf doos sorry, wordt niet zo snel boos. Maar dit schoot toch even in het verkeerde keelgat. Werd niet boos naar haar, maar ‘ja, je bent niet de enige die we hier moeten bereiken’. moet ik nu medelijden met je gaan hebben beste dame? Mail me dan gewoon of stuur een bericht. Ik hoef toch zeker niet mijn hele leven op jullie aan te passen zeg
Jemig wat een gezeik! En wat een gezeur of je voicemail. Ik heb dat ding ook uitstaan hoor. Ze gaan wel lullig om met mensen bij jullie zeg
Er zitten volgens mij gewoon paar niet zo tactvolle ondersteuners tussen. Die artsen zijn allemaal prima en meeste vpk ook, maar er zitten er een aantal tussen. In zo’n kader als dit zeg je toch niet iets over of ik wel weet dat ik niet de enige ben die ze moeten bellen en een hele verhandeling over mijn voicemail. Echt, als dit een commercieel bedrijf was had ik 3 jaar geleden al opgezegd
beetje empatisch vermogen zou wel wenselijk zijn op een polikliniek fertiliteitsgeneeskunde. Klote dat je niet weet waar je aan toe bent, je leeft toch toe naar zo’n moment.
@Do1981 wat vervelend zeg, nou weet je nog niet waar je aan toe bent en dan ook nog zo'n zeiksnor aan de telefoon. Alsof je zegmaar niks te doen hebt en je elke minuut van de dag bereikbaar kan (en wil) zijn. Hoop dat je alsnog snel aan de beurt ben. Ik geloof dat wij het wel getroffen hebben met onze kliniek (en eerder CWZ was ook prima) als ik het regelmatig toch zo hoor op het forum. Veel gedoe vaak, vooral in communicatie
Ik duim ook voor je mee @blij83!! @DangerBlonde wat fijn zo een goede meting!! Op naar een tandem-sprong! @Do1981 hahaha als het een commercieel bedrijf was zouden ze inderdaad wel wat cursussen mogen gaan doen Wat vervelend dat afwachten, laten we hopen dat het voor het laatst is en je daarna niet meer op iets hoeft te wachten van ze! Op naar een mooi resultaat! @Kruimel14 goed gesprek gehad? @Asil nog een middag test gedaan? Of wachten tot morgen? Mijn gesprek was goed, duidelijk en ook wat gerust gesteld. We gaan alle vitamines en amh nog eens prikken. Stolling is goed en bij mijn hysteroscopie is op endometritis gecontroleerd en dat is niet aanwezig. Wanneer we weer gaan starten krijg ik dezelfde medicatie (elonva, menopur en orgalutran) maar gaan we langer stimuleren voor de zekerheid en beter spoelen bij de punctie. Daarnaast doet mijn eigen arts de punctie omdat ik die als zo vervelend heb ervaren de laatste keer. Dat er weinig eitjes en bevruchtingen kwamen kan nog zeker zijn doordat ik drie maanden zoladex heb gehad met daarna non-stop hormonen. Hopelijk doet deze periode even iets goeds in mijn lijf! Dus nu nog een goede maand niks en dan weer aan de pil om alles te kunnen regisseren...even wennen dat de pauze al een eind krijgt...
Wat fijn @Betsies dat het een goed gesprek was en een duidelijk plan hopelijk gaat het deze keer beter. Hoelang moet je aan de pil?
@Betsies spannend! Dat gaat opeens wel snel dan weer. vind het echt wel vervelend dit, hoop toch wel dat ik morgen gebeld ga worden over de terugplaatsing op maandag, anders wordt het woensdag. Dinsdag lukt voor mij echt niet. Maar dat slijmvlies wordt toch steeds dikker. Lijkt me niet echt optimaal toch? Met deze aanpak heb ik niet het idee dat dit nou zo goed is
Ik vind het ook vreemd dat ze dat zo lang kunnen uitstellen, zeker met al 9mm idd. Hopelijk goed nieuws morgen
even snel wetenschappelijk artikel gelezen. Zo te lezen maakt het niks uit. Valt me dan gelukkig weer mee. Gewoon maar rustig afwachten. Wel extreem irritant. Weer een soort van tweede rangs ‘klant’ nu.
Worden jullie trouwens getest (PCR) op Covid19 voor elke terugplaatsing? Ik vond het eigenlijk wel goed dat dit gebeurde in België.