Heeft geen zin, bij vanishing twin neemt je hcg af. Daarom de 25ste nog een echo moet ook duphaston doorslikken en pas over 4 dagen testen, negatief vmk positief dan niet natuurlijk. Heb ook alleen vannacht wat kramp gehad maar heel mild.
** Lange onvervulde kinderwens ** * Gliss - 32 jaar - 1e kindje - door naar IVF 2 * Do1981 - 39 jaar - 2e kindje - IVF 1 - tp cryo 8, 1e keer in kunstmatige cyclus * Betsies - 38 jaar - 1e kindje - pauze na ICSI 2 * Wondertje2020 - 1e kindje - pauze na IVF 1 , 2 en ICSI 3 * 2jongensmama - 3e kindje - ICSI 4 - tp 8 * Emma1995 - 25 - 1e kindje - IVF 1 * Asil - 38 jaar -1e kindje - IVF/ICSI 3, 3 bevruchtingen 2 tp * Leraje - 1e kindje nog natuurlijke weg, op dit moment onderzoeken gaande * Lisa280887 - 1e kindje - IVF 1 verse tp * DangerBlonde - 31 jaar - 2e kindje - ronde 6 OI Gonal-F * Kruimel14 -36 jaar- 1e kindje - IVF/ICSI 1 -1ste verse terugplaatsing mislukt. 8 eskimo's. * herfstmeisjeB - 28 jaar - 1e kindje - letrozol ronde 2 Afspraken 25 maart - Asil vervolg echo 12 april - Asil - evaluatie ICSI 21 april - Wondertje second opinion arts +/- 21 apri - Kruimel14 eerste cryo terugplaatsing Testdatum 26 maart - Gliss (natuurlijke cyclus) 2 april - DangerBlonde Zwanger Lisa280887 LindsySimons Emma1995
Jezus wat spannend. Ik zou het denk ik niet kunnen laten om toch te testen.. Edit: Als ik wat onderzoeken erbij pak dan zou hcg wel veel minder snel moeten stijgen dan normaal, maar niet moeten áfnemen. Dus ik zou zelf dan toch blijven testen om te kijken of de streepjes tenminste hetzelfde blijven.
Als je bloed dan misschien wel. Ga gewoon weer verder met het leven. Zal alles een beetje bij lezen. Ben even alleen in mijn eigen bubbel geweest. Als dit toch niks is dan de 12de evaluatie en bespreking voor cryo TP.
Niks ten nadele van jou hoor @Asil, maar wat een ongebruikelijk beleid van het ziekenhuis. Je zou denken dat alleen het bepalen van HCG en over een paar dagen opnieuw op deze termijn uitsluitsel kan geven (of je moet opeens een knaltest hebben, maar dat lijkt niet zo heel waarschijnlijk gezien de testen tot nu toe toch?). Want nu weet je, zoals verwacht zo'n vroege echo en nog gebruik duphaston, nog niet of je wel of niet zwanger bent en of er eventueel sprake kan zijn van een bbz. Hopelijk wordt het snel duidelijk voor je meis, lijkt me een onzekere tijd zo.
Wat een onzekerheid @Asil . Jammer dat ze geen bloedprikken dan had je wat sneller duidelijkheid. En vanishing twin weet je zeker dat het niet is toch, aangezien je het vruchtje hebt gezien. Hopelijk is de ander nog blijven zitten. Vervelend dat ze je zolang aan het lijntje houden. Veel sterkte meid! Hebben ze nog gecheckt voor een bbz?
@Asil jammer dat je niet meer duidelijkheid kon krijgen. Goed dat je er zo rustig onder bent. Nu nog steeds bloed? Of is dat helemaal gestopt nu? Laatste dagen erg druk met werk. Dus ben niet helemaal meer bij. Maar lees het meeste wel.
Vanishing twin kan zeker want ik heb er wellicht maar 1 gezien. Reden van niet bloed prikken is dat als je dat meemaakt je hcg daalt en dan weer op komt daarom van het weekend testen en de 25ste weer terug ik ben heel blij met het beleid. BBZ heeft ze uitgesloten. Ik verlies alleen druppels, waren al wat follikels te zien. Heb alleen vanacht minimaal wat kramp gehad en voor de rest voel ik 0.0 iets. Dus ik laat het hierbij en wacht netjes af. Voel me prima. Mochten jullie het interessant vinden. https://drgeoffreysherivf.com/ivf-pregnancy-vanishing-twin/ Het komt bij een dubbele ivf terug plaatsing bij 1:3/1:4 voor, waarbij een hcg daling normaal is. Je een absorptie kunt hebben of een VMK. Bloeden zal ongeveer een week kunnen duren.
Wil jij eigenlijk niet op de lijst @blij83? Ik ben altijd benieuwd hoe het met je gaat, maar vergeet steeds waar je zit in de behandeling. Maandag tp gehad toch van 5-daagse? 26-03 officiële testdag dan?
Mega spannend blijft het! Maar even rustig proberen af te wachten tot de 25e dan. Daar slepen we je door! Jij kan dat! En ondanks de onzekerheid zit er ook een positieve kant aan dat het de vanishing twins kan zijn en alles gewoon nog goed kan zijn! Ik duim dus ook gewoon door ❤️
Heb datum van tp, yeah. Het valt nog wel mee. Niet maandag, maar woensdag. Helemaal prima. Komt me ook beter uit. keurig cyclusdag 18 dan Morgenavond beginnen met de utro
** Lange onvervulde kinderwens ** * Gliss - 32 jaar - 1e kindje - door naar IVF 2 * Do1981 - 39 jaar - 2e kindje - IVF 1 - tp cryo 8, 1e keer in kunstmatige cyclus * Betsies - 38 jaar - 1e kindje - pauze na ICSI 2 * Wondertje2020 - 1e kindje - pauze na IVF 1 , 2 en ICSI 3 * 2jongensmama - 3e kindje - ICSI 4 - tp 8 * Emma1995 - 25 - 1e kindje - IVF 1 * Asil - 38 jaar -1e kindje - IVF/ICSI 3, 3 bevruchtingen 2 tp * Leraje - 1e kindje nog natuurlijke weg, op dit moment onderzoeken gaande * Lisa280887 - 1e kindje - IVF 1 verse tp * DangerBlonde - 31 jaar - 2e kindje - ronde 6 OI Gonal-F * Kruimel14 -36 jaar- 1e kindje - IVF/ICSI 1 -1ste verse terugplaatsing mislukt. 8 eskimo's. * herfstmeisjeB - 28 jaar - 1e kindje - letrozol ronde 2 Afspraken 24 maart - Do tp 8 25 maart - Asil vervolg echo 12 april - Asil - evaluatie ICSI 21 april - Wondertje second opinion arts +/- 21 apri - Kruimel14 eerste cryo terugplaatsing Testdatum 26 maart - Gliss (natuurlijke cyclus) 2 april - DangerBlonde Zwanger Lisa280887 LindsySimons Emma1995
Ik wil best op de lijst. maar zelf nogal een kluns met die dingen bijhouden. Maar inderdaad 15 maart een 5daage teruggeplaatst gehad. Officieel denk ik 25 maart testdatum/NOD. Ga denk ik de 23e testen. Dan ben ik 13 DPO
** Lange onvervulde kinderwens ** * Gliss - 32 jaar - 1e kindje - door naar IVF 2 * Do1981 - 39 jaar - 2e kindje - IVF 1 - tp cryo 8, 1e keer in kunstmatige cyclus * Betsies - 38 jaar - 1e kindje - pauze na ICSI 2 * Wondertje2020 - 1e kindje - pauze na IVF 1 , 2 en ICSI 3 * 2jongensmama - 3e kindje - ICSI 4 - tp 8 * Emma1995 - 25 - 1e kindje - IVF 1 * Asil - 38 jaar -1e kindje - IVF/ICSI 3, 3 bevruchtingen 2 tp * Leraje - 1e kindje nog natuurlijke weg, op dit moment onderzoeken gaande * Lisa280887 - 1e kindje - IVF 1 verse tp * DangerBlonde - 31 jaar - 2e kindje - ronde 6 OI Gonal-F * Kruimel14 -36 jaar- 1e kindje - IVF/ICSI 1 -1ste verse terugplaatsing mislukt. 8 eskimo's. * herfstmeisjeB - 28 jaar - 1e kindje - letrozol ronde 2 Afspraken 24 maart - Do tp 8 25 maart - Asil vervolg echo 12 april - Asil - evaluatie ICSI 21 april - Wondertje second opinion arts +/- 21 apri - Kruimel14 eerste cryo terugplaatsing Testdatum 25 maart - blij83 26 maart - Gliss (natuurlijke cyclus) 2 april - DangerBlonde Zwanger Lisa280887 LindsySimons Emma1995 2jongensmama
@Do1981 spannend!! Fijn dat je een datum hebt. Waren ze wat vriendelijker vandaag? @Wondertje2020 wat vervelend dat de informatie niet compleet was zeg. @Kruimel14 fijn dat er een goed gesprek was! Hier verder alles goed. 3 vd 4 miskramen waren tussen de 5 en 6 weken, dus spannende week weer in aantocht. De 4de was pas veel later haha dus het blijft spannend maar ja. Stap voor stap.
** Lange onvervulde kinderwens ** * Gliss - 32 jaar - 1e kindje - door naar IVF 2 * Do1981 - 39 jaar - 2e kindje - IVF 1 - tp cryo 8, 1e keer in kunstmatige cyclus * Betsies - 38 jaar - 1e kindje - pauze na ICSI 2 * Wondertje2020 - 1e kindje - pauze na IVF 1 , 2 en ICSI 3 * 2jongensmama - 3e kindje - ICSI 4 - tp 8 * Emma1995 - 25 - 1e kindje - IVF 1 * Asil - 38 jaar -1e kindje - IVF/ICSI 3, 3 bevruchtingen 2 tp * Leraje - 1e kindje nog natuurlijke weg, op dit moment onderzoeken gaande * Lisa280887 - 1e kindje - IVF 1 verse tp * DangerBlonde - 31 jaar - 2e kindje - ronde 6 OI Gonal-F * Kruimel14 -36 jaar- 1e kindje - IVF/ICSI 1 -1ste verse terugplaatsing mislukt. 8 eskimo's. * herfstmeisjeB - 28 jaar - 1e kindje - letrozol ronde 2 * Blij83 - ? jaar - 2e kindje - IVF 1 TP11 Afspraken 24 maart - Do tp 8 25 maart - Asil vervolg echo 12 april - Asil - evaluatie ICSI 21 april - Wondertje second opinion arts +/- 21 apri - Kruimel14 eerste cryo terugplaatsing Testdatum 25 maart - blij83 26 maart - Gliss (natuurlijke cyclus) 2 april - DangerBlonde Zwanger Lisa280887 LindsySimons Emma1995 2jongensmama
vandaag heeft ze ook weer 4 keer moeten bellen, oeps. Haha. Maar ja, het heeft ook niet zoveel zin om 3 keer achter elkaar te bellen als ik in een digitale sessie zit die ik faciliteer. maar later snel via het digitale systeem gereageerd en toen belde ze nog een keer ook. Was andere dame en gewoon normaal tot vriendelijk. Die gister had haar dag even niet denk ik dan maar
Gelukkig deze keer wel een vriendelijkere dame @Do1981 @2jongensmama hopelijk kan je stukje bij beetje al een beetje gaan geloven dat je echt zwanger bent! Deze maakt vast en zeker de 3kindjesmama @Chrystal86 dit is het topic waar ik het over had, welkom wanneer je mee wil schrijven.