Dat gevoel herkennen we allemaal wel denk ik. En die onzekerheid dat je niet weet hoe of dat je verder mag maakt het erger. Het is jammer dat je alles met het OV moet doen, maar het zou voor jou echt een aanrader zijn om van ziekenhuis of kliniek te wisselen.
Bah dat is ook nog een tijd wachten zeg... kost allemaal zo veel tijd he die trajecten. Ook voor jou spannend hoe en of je verder mag.
@Do1981 ❤️ Zo anders gehoopt! @DangerBlonde snap de testvrees heel goed, hoop zo op echte dikkere streepjes morgen of donderdag!! Ik hoop @cdokter dat je in mei een goed gesprek gaat hebben het lijkt me zo raar dat ze niet nog een behandeling willen proberen terwijl je nota bene zwanger bent geworden van de vorige! Dat is toch een top resultaat!
Ik heb toch ondanks de angst een early test gedaan vandaag.. binnen de tijd was hij wit, maar later zag ik nog een schaduw tuurlijntje... misschien toch nog van de ovitrelle... zit nu 11 dagen na ovitrelle en gok dan 9 dpo. Denk dat de eitjes op zondagochtend gesprongen zijn, dat zou ook overeen komen met de 36-40 uur na ovitrelle. Nog erg vroeg voor een test natuurlijk dan.. had de vorige keren pas met 12-13 dpo een duidelijke positieve test. Knettergek word ik altijd van die laatste wachtweek. Voel me helemaal niet lekker en ik vertrouw mijn eigen lijf niet meer door die stomme pms. Elke keer die kl*** mindfuck weer. Kan dr helemaal niks mee Vorige maand laatste week steeds misselijk en nee hoor weer niet zwanger. Deze maand ook weer misselijk de laatste dagen en nou geloof ik t niet meer hoor. Elke ronde vreselijke pijn in m’n borsten. Elke ronde doodmoe die laatste week overdag, en slaap super slecht, zweet me snachts lek (die andere weken nooit). Mijn humeur swingt ook lekker van hoog naar laag. Ben er gewoon even zooooooo helemaal klaar mee grrrrrrrrrrrrrrr Had ik al gezegd dat ik een klein beetje hormonaal ben? *klaagmodus uit
dank je , dit verandert wel een beetje mijn mening over tp in natuurlijke cyclus.. ik heb zeker interesse in meer artikelen / publicaties hierover
Ohhhh dames help ik hou het niet meer bij!!! zo knap en lief @Betsies dat je op iedereen reageert en nog vraagt naar de rest! Ik heb gisteren weer een eerste echo gehad (vandaag CD 10) en gelukkig lijkt het erop dat er nu wel weer een eitje gaat groeien, dus hopelijk weer een kans deze maand! Heb van de letrozol en provera 0,0 bijwerkingen gehad dus dat is heel fijn. Nu hopen en afwachten... liefs aan iedereen hier! ♡
hoe haal je die hieruit? Omdat je in natuurlijke cyclus geen progesteron krijgt bedoel je? Dat kan gewoon wel he? ik denk niet per se dat ik in een risico categorie zit, want mijn miskramen zijn steeds gebeurt toen in nog aan de progesteron zat/ of was achteraf al gestopt voordat ik met de progesteron was gestopt. Maar mogelijk, als het nog een keer lukt, dat ik dan progesteron blijf gebruiken iom gyn. Vind het toch wel hoge aantallen eigenlijk
Oeh dat klinkt in ieder geval goed! Duimen voor een mooi eitje!! En wat fijn van de 0.0 bijwerkingen!
250 nl menopur. Dat is op zich mooie hoeveelheid, maar kan nog meer volgens mij. Maar dat weten anderen hier beter denk ik
ja precies ik heb bijna nooit progesteron gebruikt bij terugplaatsingen. Misschien dat dit wel helpt in de toekomst..
kun je dan als aanvulling gebruiken in natuurlijke cyclus. Zou het zeker eens proberen. Volgens mij kan het niet echt kwaad, zeker niet als je het in overleg met arts gebruikt. zou wel voor een vaginale variant gaan. Het is irritant, maar las laatst ook nog weer ergens dat die toch beste werken
Sterkte voor jou @Do1981 Voor alle dames die weer volop bezig zijn in het traject: toi toi toi. Hier komt de menstruatie op gang. Morgen bellen voor eerste follikelmeting. Ben benieuwd... Ik hoop dat ieders wensen zo snel als mogelijk uit mogen komen!
Hier heb ik navraag naar gedaan toevallig. Utrogestan vaginaal en oraal werken even goed, duphaston heeft minder goede resultaten. Reden dat ze utro nu vaginaal geven (vroeger oraal) is dat veel mensen er maagklachten van kregen. Ik zat er ook over te denken als aanvulling in natuurlijke cyclus, eigenlijk al voor dit artikel, maar nu helemaal (niet dat ik herhaalde miskramen heb, maar wel 1 en je weet nooit). Zal het eens overleggen met de arts als het zo ver komt.
** Lange onvervulde kinderwens ** * Gliss - 32 jaar - 1e kindje - IVF 2 - stimulatiefase * Do1981 - 39 jaar - 2e kindje - IVF 1 - tp cryo 8, 1e keer in kunstmatige cyclus * Betsies - 38 jaar - 1e kindje - pauze na ICSI 2 * Wondertje2020 - 1e kindje - pauze na IVF 1 , 2 en ICSI 3 * 2jongensmama - 3e kindje - ICSI 4 - tp 8 * Emma1995 - 25 - 1e kindje - IVF 1 * Asil - 38 jaar -1e kindje - IVF/ICSI 3, 3 bevruchtingen, 1 cryo * Leraje - 1e kindje nog natuurlijke weg, op dit moment onderzoeken gaande * Lisa280887 - 1e kindje - IVF 1 verse tp * DangerBlonde - 31 jaar - 2e kindje - ronde 6 OI Gonal-F * Kruimel14 -36 jaar- 1e kindje - IVF/ICSI 1 -1ste verse terugplaatsing mislukt. 8 eskimo's. * herfstmeisjeB - 28 jaar - 1e kindje - letrozol ronde 2 * Blij83 - 37 jaar - 2e kindje - IVF 2 voor 2e kindje * iemand1991 - 29 jaar - 2e kindje (1 sterrenkindje) - IUI ronde 2 na zwangerschapsafbreking * Sara190 - 31 jaar - 1e kindje - IUI gehad, ICSI 1 8 terugplaatsingen X - PAUZE * Chrystal86 - 35 jaar - 2e kindje - ICSI 2 Afspraken 31 maart - Betsies acupunctuur 2 april - iemand1991 follikelmeting IUI 2 april - Blij83 1e follikel meting IVF 5 april - Gliss - 1e follikelmeting IVF 2 5 april - Chrystal86 - 1e follikels meting ICSI 2 9 april - Kruimel14- 1ste follikelmeting 12 april - Asil - evaluatie ICSI 21 april - Wondertje second opinion arts Eind april - iemand1991 uitslag genetisch onderzoek L. Testdatum 2 april - DangerBlonde 5 april - Do 17 april Wondertje (natuurlijke cyclus) Zwanger Lisa280887 LindsySimons Emma1995 2jongensmama
Volgens mij ga ik ongesteld worden.. heb al een paar dagen krampen en sinds vannacht de bekende migraine, 1-2 dagen voor de menstruatie... ik verlies echt de hoop soms. Heb niet meer getest vanmorgen, aangezien de test gistermiddag zo licht was. Wacht t nog even af morgen of overmorgen. Maar heb er geen hoop meer in...
Pff wat stom zeg Ik vandaag ook op 10 DPO toch getest hahah blijf ik toch hoop houden dat het natuurlijk nog kan lukken pff echt zo stommm maja mega wit natuurlijk..
@Sara190 is niet stom hoor, althans ik vind het heel herkenbaar, ergens toch die hoop dat er een natuurlijk wonder kan gebeuren. Dikke knuffel! @DangerBlonde dat klinkt niet best dan, ook jij een dikke knuffel!
Huis-update: vanwege aantal omgevingszaken waar we laat achterkwamen zijn we er uiteindelijk toch niet voor gegaan. Maar heb nou wel een enorm baalgevoel. Alles wat ik wil voor m'n toekomst lukt steeds niet. Grrrrrrrr. (Ben meestal heel optimistisch).