Wat een zeik zeg. Je wilde sowieso gaan overstappen toch? Zou ik gewoon doen als je er toch al zo klaar mee bent.
inderdaad. Heb eind mei behandel gesprek staan. Tot die tijd dus nog tot hen veroordeeld. Het lijkt af en toe wel alsof ze totaal niet snappen wat voor positie vrouwen zich bevinden. En dat er veel aanmeldingen zijn gaat er bij mij ook niet in. Moet je maar eerst de patiënten helpen die je hebt en dan pas nieuwe aannemen (mogelijk best egoïstisch, maar dit is vanuit mijn gezichtsveld) Iedere keer die stress of je wel weer mag starten. Marteling.
@DangerBlonde hè wat klote meid , dikke knuffel! @Do1981 wat een gezeur weer zeg!! @Gliss en @blij83 hoe gaat het spuiten?
@2jongensmama lief dat je het vraagt. Het gaat goed hoor, nog bont en blauw want nog dagelijks triptofem. Maar die gonal f naaldjes prima. Heb wel wat hoofdpijn en voel toch ook wel wat gedoe in mn buik, maar dat vind ik niet raar met 300EH. Verder gaat het eigenlijk wel goed, blij nu lang weekend en denk dat de spanning voor 1e echo zondag pas komt. Hoe is het met jou?
Irritant dat je niet gewoon morgen kan komen. Ik zie op tiktok ook veel Amerikaanse meiden die 11 dagen na een 5 daagse terugplaatsing nogsteeds hoopvol zijn als de test negatief is. Omdat ze bloedtest pas later hebben. Sneu eigenlijk inderdaad.
precies dit. Zat vandaag nog weer wat te browsen op Google scholar. Alles wat ik kan vinden zegt dat, dat echt uitgesloten is. En je leest af en toe wel van die ‘wonder’ verhalen. Maar het is nooit duidelijk hoe dat afloopt, of die vrouwen wel goed getest hebben en in meeste gevallen is dan gewoon de eisprong later geweest. (Dus zonder mmm) En stel dat er een wonder zou kunnen gebeuren. Tot hoe lang zou dat dan kunnen gebeuren? Moet ik dan nu maar 2 maanden nog doorgaan of 3 maanden? Is er dan geen kans meer? Volgnes mij heeft het gewoon te maken met het protocol en het feit dat ze altijd op die dag een bloedtest doen dus lekker makkelijk vergelijkingsmateriaal hebben bij positieve testen. En dan gaat er opeens weer een ‘lastige vrouw’ vragen of van het protocol afgeweken kan worden omdat dat voor haar prettiger is. ‘ oh jee, hoe moeten we daar nu weer mee omgaan’ klaagmodus uit
Sap- dag: Schijt Aan Protocollen dag hier nog een protocollenhater. Snap je helemaal. Vreselijk als ze alles volgens de lijstjes willen doen. Ugh.
Ik word zo blij van al dat zonnige weer de laatste dagen koud maakt me niet uit daar heb je een jas voor, maar die zon.. oh heerlijk. En onze fruitbomen komen al goed in de bloesem ♡ feestje En een lekker lang weekend vrij ook nog! Ik heb even zo'n zeldzaam -ik ben helemaal blij en zen momentje-
Wij hebben een hele oude en grote kersenboom, is echt een wolk (Jammer dat de kwaliteit van de foto zo ruk is op dit forum)
Heerlijk die fruitbomen! Hier ook langzaam alles in bloei. hou er van! Uitgangsecho hier weer goed. Als t deze keer niet lukt dan volgende ronde hsg, afhankelijk van die uitkomst door met OI of iui.
Wij hebben voor Liv een Japanse sierkers geplaatst in de tuin. Die begint nu ook roze te kleuren. Mijn echo vandaag was echt een soepzooitje! Het lijkt wel of ik voor een ivf punctie ga. Ik had links 2 eitje van 10 en nog wat kleinere en rechts had ik er 1 van 13, 12, 11 en 10 en nog wat kleinere. Nu voor de zekerheid zondag weer een echo (ik durfde het niet aan om tot maandag te wachten). *fingers crossed* dat er maar max. 2 eitjes gaan doorgroeien. Ik denk trouwens dat ik sinds mijn zwangerschap een cyste van 10mm in mn linker eileider heb. Met uitgansecho eerste keer na de zwangerschap was er namelijk al eentje van 10 en die bleef ook 10. Voor de zwangerschap was links overduidelijk mijn dominante kant, maar nu dus al 2x alleen rechts die echt doorgroeien.
O jeetje ja dat zijn er wel veel! Ik heb ook een keer 4 grote gehad en 2 kleine, bij dezelfde dosering als waarbij ik de ronde daar voor 1 eitje had. Zo bizar. Ik hoop dat de echo zondag een beter beeld laat zien! Soms groeien sommigen toch niet mee en krimpen ze zelfs/verdwijnen ze
Mag ik vragen waarom een HSG? Want op zich voor dit kindje toch pas 5 rondes gehad die doorgingen, waarvan 1 een zwangerschap (die helaas mis is gelopen) en je hebt al een kindje. Dat is toch geen afwijkend resultaat; waarom zou er dan een probleem met de eileiders zijn? (Want dat is wat je met een HSG onderzoekt en het is niet echt een feestje dat onderzoek). Gewoon benieuwd hoor
Hier alles meegelezen, maar erg drukke dagen dus weinig tijd gehad om te typen. Gisteren follikel meting gehad. Er zijn eitjes aan het groeien. Sinds gisterenavond nu ook.de Fyremadel (remmer) er bij spuiten. En morgen weer follikelmeting. Het wordt nu allemaal wel echt en begin er toch weer beetje tegen op te zien. Kon me er eerst nog wel beetje van af sluiten.
Hoi allemaal, Was weer even stil; gister (letterlijk) zo'n shitdag gehad, dat ik even andere dingen aan mijn hoofd had. Eerst @2jongensmama zag dat je al weer zeven weken zwanger bent; tijd gaat snel. Wanneer mag je voor een echo? @Do1981 ik snap dat je de balen hebt, wat vervelend die stomme protocollen. Logisch nadenken zou toch wel op zijn plaats zijn vanuit het ziekenhuis...(Je weet misschien nog wel dat toen ik een negatieve test had op dag 12 ik gewoon ben gestopt met Utro. Ik dacht: ga mezelf niet langer kwellen). Sterkte ermee. @DangerBlonde wat een teleurstelling elke keer weer. Ben net als @Gliss oprecht benieuwd wat een eventuele HSG toevoegt volgens artsen. Qua pijn (net als bij een punctie; ieder lijf is anders), maar ik vond de HSG goed te doen. @blij83 spannend, komt zeker dichterbij nu. Hoop voor jou op een voorspoedig traject! @Iemand1991 ook spannend voor jou, hoop dat je uiteindelijk twee mooie follikels overhoudt (bij mij -bij IUI 1- groeiden ze helaas door en werd het afgeblazen, maar gelukkig zijn er ook ervaringen waarbij ze krimpen!) Ik duim voor jou! Gister zag ik dus in eens dat het water uit het toilet omhoog kwam bij het doortrekken. En de afvoer in de keuken klokte soms wat na. Maar hoe dan, want we wonen in een nieuwbouwwoning van 1,5 jaar oud...Mijn man is meer van; we zien wel. Ik heb direct gebeld en gelukkig kon er in de middag iemand komen kijken. Ik had alleen twee interviews gepland staan...met dank aan de respondenten heb ik die in de ochtend en lunchpauze kunnen doen en binnen 15 na afronding werd ik al gebeld dat ze onderweg waren. Toen ze er waren liep het toilet natuurlijk goed door en de keuken maakte ook geen geluid. Toch zag hij wel iets met lucht. Dus grof geschut werd erbij gepakt: camera en een trekveer. Wc-pot werd gedemonteerd en hij ging steeds moeilijker kijken, want de veer stokte ergens...Toen ging hij naar buiten en ging vragen stellen over onze voortuin; hoe lang ligt die voortuin er al en sinds wanneer heb je problemen. Voortuin is aangelegd zes weken geleden en problemen in de keuken sinds vier weken. Bij hem was het kwartje al gevallen, bij mij nog niet . Dus hij met een apparaat opzoek naar de leidingen en toen ging hij graven. Hij begon nog moeilijker te kijken. Toen heb ik mijn man gesommeerd die in een online beurs zat naar beneden te komen en eenmaal buiten zagen we dat we gewoon een open riool hadden. Met het afgraven is de leiding geraakt. Nu hoor ik het water gewoon stromen (aarde is weggeschept en het ligt open en bloot). We gebruiken natuurlijk even niks wat liters water kost en gelukkig wonen mijn ouders dichtbij (voor toiletbezoek). Gelijk de tuinman gebeld en die stond binnen 15 minuten voor de deur. Nu was het wel dat zij een KLIC melding hebben laten uitvoeren en volgens het Kadaster liggen op die plek geen leiding. Voor het opsporen van het probleem kon ik 180 euro aftikken. De tuinman gaf aan dat hij had gedaan wat hij moest doen (checken of er leidingen liggen), de verzekering dekt geen breuken aan leidingen en de gang was een grote tyfuszooi (ondanks dat ze netjes werkten, komt er toch water vrij, rechtstreeks uit het riool en dan heb ik lichtelijk smetvrees..) Gelukkig wilde een loodgieter die we via onze vaste klusjesman hadden gebeld komen kijken. Onze voortuin gaat er deels aan, maar hij komt het vandaag om 17 uur maken (hij vond het zielig om ons zo het paasweekend in te laten gaan). Hij verwachte max een uurtje werk en kosten ergens tussen de 150 - 250 euro. De tuinman belde vandaag op om te vragen naar de laatste stand van zaken, dat vond ik dan wel sympathiek. We hebben afgesproken dat ik hem op de hoogte houd van de kosten en vorderingen. Dan maar eens kijken hoe we dit op kunnen lossen... Ik stond tot 19.30 uur gister ons huis schoon te maken, vanochtend klusjes ochtend (naar de opticien, bloemen gekocht, lekkere broodjes voor de lunch) en nu plof ik op de bank. Morgen ook niks, zondag op bezoek en brunchen en maandag laten we eten bezorgen van Van Dam. Fijne dingen dus in het vooruitzicht. Ik krijg net als meerdere van jullie energie van de zon; heerlijk van genoten (de katten ook trouwens!). Fijne dagen!
Weet je iets over aantallen of grootte? Ben dan altijd wel benieuwd. Heel spannend zeg pff ik ben nog vrij relax maar het komt vast weer over een paar dagen. Sterkte meis, hopelijk morgen weer een goede meting!
Pfff wat een gedoe zeg!! Hoop dat het zo opgelost is en je overal van af bent. Wel heel zuur als het tot veel kosten leidt